Thanks ben er ook erg blij mee Ze zitten ook al gelijk lekker. Zijn al heel soepel. Leukste is nog wel dat ik ze in de winkel voor € 344,95 zag staan en ze zelf voor €100 gekocht heb (nieuw in de doos, precies mijn maat)
Wolles gaat waarschijnlijk binnen kort weer deze kant op om dan weer rustig te beginnen. Gaat goed met der!!
Zo, ik heb mijn wedstrijden weer ingepland tot het einde van het jaar In november start ik 1 dressuurwedstrijd (selectie voor de kring) en 2 springwedstrijden. In december heb ik 1 weekend wedstrijd, zaterdag springen en zondag dressuur (selectie voor de kring). In januari dressuur (kringfinale) en misschien nog een springwedstrijd
kimdepim
Geplaatst: 25-09-09 18:35
Vief: hé die laarzen heb ik ook alleen dan met veter .
Had eigenlijk moeten werken vanavond, maar heb een collega gevraagd of ze kon. Voel me niet echt fit . Morgen maar even zien hoe het dan gaat, moet dan ook weer 'savonds werken.
Sofietje was fris vandaag met buitenritje. Heb haar maar even verteld dat het niet altijd crossen is met buitenrit . Vond ze eerst niet zo leuk. Ging ze beetje bokken. Later liep ze heerlijk ontspannen
viefdepief
Geplaatst: 25-09-09 18:42
Haha Ik vond ze er al behoorlijk op lijken maar wist niet meer of je nou ook deze had. Grappig
Leuk al die wedstrijden Shanouk
Ik heb even een ovenschotel gefixt, nu nog een halfuur wachten helaas totdat ie klaar is..
Anthea, mooi dat je crosstraining goed ging! Maar het verbaast me dat je gertraind hebt in Roden. Toch niet bij de manege? Want de vorige keer dat ik er was, stond daar geen water in de waterbak en de hindernissen waren verrot. Of heb je achter het Ronostrand getraind? Vief, echt mooie laarzen zeg! En voor zo'n prijsje laat je ze helemaal niet meer staan natuurlijk Kim, balen dat je niet zo fit bent. Wel leuk dat Sofie zo fris was, teken dat ze goed in haar vel zit!
Ik ben inmiddels weer een beetje bekomen van de 'schrik'. Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal @ Mandy, mijn ouders (naja mijn moeder dan) vond het niet eerlijk tegenover het paard om hem nu zomaar aan de kant te schuiven. En dat is het natuurlijk ook niet. Dus we gaan het toch weer opnieuw proberen, het is niet weer zo ver heen als helemaal in het begin. Met het dressuurzadel wat ik had gekocht in juni (wat nooit verkocht had mogen worden aan mij, volgens de fysio) gaan we terug naar Divoza en het minste wat ze kunnen doen is het volledige bedrag van het zadel teruggeven. Ook gaan we nog een stapje verder, maar dat lijkt me niet zo verstandig om hier op bokt te zetten. Ik wil ze echt niet alle schuld geven van de terugslag van de blessure, maar ze hebben er zeker een aandeel in gehad.
WolinLotte
Geplaatst: 25-09-09 19:07
Rosalie, dat is echt heel vervelend zeg!! Heel veel sterkte!! Kim, die Sofie , die veer in haar kont doet het op buitenrit dus ook gewoon Snoekiej, leuke wedstrijden in het verschiet
Wo haar kop stond al op 'Ik ben vandaag zo vrolijk' toen ik zag hoe ze uit het land kwam , ze had dan dus ook weer het geduld van een ei toen ik bij mijn kast stond, om wat t pakken en ze was 'm dus mooi alweer gepeerd. Vanuit stilstand zette ze het zo op een draf richting stal. Per 1 oktober moeten we de paarden zelf gaan buiten zetten, sommige houden hun paard dan binnen, maar het wordt nog supermooi weer en ik wil Wolin zo lang mogelijk en zo veel mogelijk buiten hebben als het kan, heb dus geregeld met mijn buurvrouw dat mijn moeder haar paard en Wo vanaf 1 oktober buitenzet en zij ze in de middag weer binnenhaalt. Toch lekker idee met mijn werk. Ik hoop dat ze tot eind november mogen blijven staan!! Scheelt toch weer een maand op stal .
Ik ga me maar eens omkleden, want ik ga lekker uit eten .
Goeiemorgen! @Vief: Mooie laarzen zeg! En zeker leuk voor dat geld @Kim: Die Sofie toch, maar wel fijn dat ze later weer rustig deed! @WL: Fijn dat je wat hebt kunnen regelen met een stalmaatje over het buitenzetten. @Hilde: Ik heb een How's in kindermaat, XL
Gisteravond clubkampioensschappen springen gehad. Eerst de schimmel gereden het binnenkomen was wel erg spannend dus hij maakte flink spektakel Eenmaal begonnen ging hij eigenlijk wel fijn, 1 keer een langsloper in een lijntje waar ik hem niet netjes kon begrenzen en nog 2 balkjes. Maar hij ging mooi door. Daarna Jipje nog, vergat ik hindernis 5 waardoor ik een volte moest rijden, voor de rest wel foutloos. Nu maar is gaan klaar maken voor de dressuur met beiden.
Balen Rosalie Hopelijk lukt het met Divoza! Fijn dat hij zo goed ging Benthe! Jammer van je volte! Hilde, ik heb normaal maat 38 en van How's Racesafe heb ik S.
Vief: Coole laarzen! En wat een mazzel dat je ze zo goedkoop kon krijgen Rosalie: Nee gewoon achter de manege. Ze hadden weer wat hindernissen gebouwd en er zat ook water in de waterbak. Er waren niet zo heel veel hindernissen, maar we waren ook met een beginnersgroepje dus was het wel voldoende. Ik ga er maandag nog een keertje heen
Ik heb trouwens ook weer een iets Heb sinds de zomer een plek op m'n been. Eerst was die ongeveer 5 bij 5 cm en heel erg rood/blauw. Toen trok de kleur een heel stuk weg maar werd het wel steeds groter, is nu ongeveer 3kwart van mijn onderbeen. Ben er 2x mee bij de dokter geweest en vorige week moest ik bloed laten prikken. Gisteren kreeg ik de uitslag en nu blijk ik dus ziekte van Lyme te hebben Eerst was ik "blij" dat ik dat had, want het steekt heel erg dus ik wou er gewoon een behandeling voor hebben. Alleen nu ik er wat meer over weet ben ik er niet meer zo blij mee. Ik krijg nu een kur voor 2 weken maar volgens mijn moeder is dat helemaal niet voldoende. Collega van haar is voorzitter van zo'n Lyme vereniging ofzo en die zei ook dat je dat meteen in het begin al goed moet aanpakken met een veel hogere dosis als wat ik voorgeschreven heb gekregen.
viefdepief
Geplaatst: 26-09-09 10:01
Wat verschrikkelijk vervelend zeg Anthea... Ik zou toch maar even voor een second opion langs het zh ofzo..
AntheaV
Geplaatst: 26-09-09 10:26
Ja we gaan er ook zeker nog wel achteraan. Maar het schijnt dat het door veel artsen wordt onderschat of niet goed erkend wordt. Ik heb ook helemaal nooit gezien dat ik door een teek gebeten ben
Jeetje Anthea Dat is niet zo mooi. Inderdaad toch nog even een keer met de dokter praten ofzo.
Ik ga vanmiddag even met Sofie naar het Oost wat cross hindernisjes meepakken
bianca1980
Geplaatst: 26-09-09 11:07
Weet iemand of je lid zou kunnen worden van twee rijverenigingen ??? Ik wil namelijk met Bullie bij de club blijven waar ik nu zit ivm de verenigingslessen, maar de eigenaren van de Fries zien liever dat ik lid word van de vereniging bij hun op stal maar dat is een startkaart vereniging en daar ben ik juist om weggegaan. Ik wil met Bul dan onder A rijden en met de Fries onder B........als ik bij beiden lidmaatschap betaal en gewoon de startkaart ed ?? of vind de KNHS dat een probleem ???
WolinLotte
Geplaatst: 26-09-09 12:01
Geen idee Bianca , misschien kan je de KNHS een mailtje sturen of even bellen?
Anthea, dat is schrikken dan zeg!! Ik zou inderdaad ook even een second opinion laten doen .