Als ik nieuwe koop (en dat moet waarschijnlijk al sneller dan ik financieel aan kan) wil ik ook zulke! En dan ook zonder veter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze zitten ook al gelijk lekker. Zijn al heel soepel.
om dan weer rustig te beginnen. Gaat goed met der!!

alleen dan met veter
.
.
. Vond ze eerst niet zo leuk. Ging ze beetje bokken. Later liep ze heerlijk ontspannen

, die veer in haar kont doet het op buitenrit dus ook gewoon
, ze had dan dus ook weer het geduld van een ei toen ik bij mijn kast stond, om wat t pakken
en ze was 'm dus mooi alweer gepeerd. Vanuit stilstand zette ze het zo op een draf richting stal.
.
. 

Eenmaal begonnen ging hij eigenlijk wel fijn, 1 keer een langsloper in een lijntje waar ik hem niet netjes kon begrenzen en nog 2 balkjes. Maar hij ging mooi door. Daarna Jipje nog, vergat ik hindernis 5 waardoor ik een volte moest rijden, voor de rest wel foutloos.

Hopelijk lukt het met Divoza!
Heb sinds de zomer een plek op m'n been. Eerst was die ongeveer 5 bij 5 cm en heel erg rood/blauw. Toen trok de kleur een heel stuk weg maar werd het wel steeds groter, is nu ongeveer 3kwart van mijn onderbeen. Ben er 2x mee bij de dokter geweest en vorige week moest ik bloed laten prikken. Gisteren kreeg ik de uitslag en nu blijk ik dus ziekte van Lyme te hebben
Eerst was ik "blij" dat ik dat had, want het steekt heel erg dus ik wou er gewoon een behandeling voor hebben. Alleen nu ik er wat meer over weet ben ik er niet meer zo blij mee. Ik krijg nu een kur voor 2 weken maar volgens mijn moeder is dat helemaal niet voldoende. Collega van haar is voorzitter van zo'n Lyme vereniging ofzo en die zei ook dat je dat meteen in het begin al goed moet aanpakken met een veel hogere dosis als wat ik voorgeschreven heb gekregen.
Dat is niet zo mooi. Inderdaad toch nog even een keer met de dokter praten ofzo.