dit word mn eerste cross van dit seizoen weer, dus hoop dat Nescio het weer goed oppakt..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Simmie schreef:Net terug uit MB. Wat een prachtige cross staat er weer. Lekker pittig en vanaf het L-pa lekker veel combinatiesprongen in de cross!
Die bak met water zit er niet meer in voor het B, is nu hindernis 14 B en is ietsjes hoger...
Bodem is goed, alhoewel die in het bos wel iets muller zal worden naarmate de dag vordert.
De bodem van het springparcours is prima! Niet te hard maar ook niet te zacht. Heb er zin in en hopelijk kunnen we alle drie de onderdelen netjes afronden morgen.
Ik zal in elk geval wat foto's maken van de hindernissen.

Irene2 schreef:ja inderdaad..
ik heb het vorige week nog op de almelose ruiterdagen. t was 15 min voor mn start in de dressuur. staat daar zo'n kind van 16 mij te commanderen dat ik de ring in moet gaan. ik heb haar even duidelijk gemeld dat ze de reglementen maar eens door moest lezen.

Irene2 schreef:het is ook zo dat als je eerder kan starten wanneer mogelijk, het wel zo makkelijk is.
maar als je ineens een half uur eerder verwacht word te starten terwijl je er echt nog niet klaar voor bent, neem ik niet aan dat iedereen hier dat zonder te zeuren doet.
ik had op de ard nog 15 min de tijd, en die had ik die dag echt nodig.

hoop velen van jullie te zien!
(B paarden, en L ook haha)
rowo schreef:Wat ik heb begrepen is dat dat van op je eigen tijd starten, door mensen zelf als reglement is gemaakt. Dat mensen dus zeggen dat het erin staat, maar dat het niet zo is. Je moet gewoon ruim voor de tijd aanwezig zijn en meestal heb je dan tijd genoeg om eerder te zadelen ed. Maar dat is mijn mening.