[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sgwrijdster

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:07

kimdepim schreef:
Tja, naja ik dacht ok wel een beetje zo, maar ik had ok geen zin dat mensen denken dat ze niet welkom zijn hier.

ik weet niet wat je met jong bedoelt maar ik ben 13 dus ik denk dat ik dan naar dat andere topic zou moeten... maar het komt wel over op een manier van ik moet jullie hier niet( grof gezegt dan wel hé).

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:08

Simmie schreef:
Ik snap heel goed wat Kimdepim bedoelt. Ik heb dat ook al een tijdje. Ik ben er al bij vanaf het begin en we begonnen dit kletstopic met een klein groepje en we kenden elkaar eigenlijk allemaal ook irl. Nu zijn er een hoop (en ik bedoel het niet rot!!) ook erg jonge nieuwe mensen bij (die (nog) niet crossen en we dus ook niet kennen. Op zich niet heel erg natuurlijk en we zullen ook nooit nieuwe mensen weigeren, voor zover dat al zou kunnen. Maar het is gewoon anders geworden hier.
Heel veel onzinnige reacties om dit topic maar lopende te houden. Dat is wel een beetje jammer..........

Ik hoop dat ik nu niemand beledigd heb, want dat is niet de insteek van mijn commentaar.

En dit is dus ook mijn gedachte, ik zit hier wel een poosje, maar heb niet superveel mensen gemeet ofzo.. Voel me wel thuis hier Lachen Maar met al die nieuwelingen raak ik gewoon de draad kwijt.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:08

vicksytje schreef:
Snoekiej schreef:
kunnen de jongere mensen niet een eigen topic oprichten? in het jeugdhonk ofzo? of is dit weer een banketstaaf opmerking van mij?

nou dat lijkt mij een goed gedacht , alleen kan ik daar niet posten Scheve mond dus messchien hier een nieuw topic voor degene die onder de 16 zijn ofzo ?

Jij mag er hier een topic voor openen!
Kan je zelf een titel verzinnen!

Kunnen jullie ook een beetje onder elkaar kletsen met jongeren/aankomende crossers. Voor de gezellige praat! En dat je hier post als je echt iets serieuzers hebt??

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:10

Kunnen jullie ook een beetje onder elkaar kletsen met jongeren/aankomende crossers. Voor de gezellige praat! En dat je hier post als je echt iets serieuzers hebt??[/quote]

omg !! ik Lachen waauw!! Pling Bloos Haha!

sgwrijdster

miss_jumpy schreef:
vicksytje schreef:

nou dat lijkt mij een goed gedacht , alleen kan ik daar niet posten Scheve mond dus messchien hier een nieuw topic voor degene die onder de 16 zijn ofzo ?

Kunnen jullie ook een beetje onder elkaar kletsen met jongeren/aankomende crossers. Voor de gezellige praat! En dat je hier post als je echt iets serieuzers hebt??

maar de 1 heeft het over een topic voor onder de 16 en de ander over een topic met onervaren crossers wat is nou de bedoeling dan?

kimdepim

Ik ben ook wel jonger dan de meesten hier, maar zit er al een tijd bij. En ken de meesten hier ook wel een beetje Lachen.

sgwrijdster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:11

ik heb om eerlijk te zijn niet erg veel zin om over te stappen naar een andere topic voel me hier eigenlijk wel "thuis"

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:11

[/quote]

Kunnen jullie ook een beetje onder elkaar kletsen met jongeren/aankomende crossers. Voor de gezellige praat! En dat je hier post als je echt iets serieuzers hebt??[/quote]

maar de 1 heeft het over een topic voor onder de 16 en de ander over een topic met onervaren crossers wat is nou de bedoeling dan?[/quote]

nou dat weet ik nu ook niet maar ik ga vlug eens pb'n naar de mods wat ze ervan denken ok ?

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:12

Hilde_ schreef:
Simmie schreef:
Ik snap heel goed wat Kimdepim bedoelt. Ik heb dat ook al een tijdje. Ik ben er al bij vanaf het begin en we begonnen dit kletstopic met een klein groepje en we kenden elkaar eigenlijk allemaal ook irl. Nu zijn er een hoop (en ik bedoel het niet rot!!) ook erg jonge nieuwe mensen bij (die (nog) niet crossen en we dus ook niet kennen. Op zich niet heel erg natuurlijk en we zullen ook nooit nieuwe mensen weigeren, voor zover dat al zou kunnen. Maar het is gewoon anders geworden hier.
Heel veel onzinnige reacties om dit topic maar lopende te houden. Dat is wel een beetje jammer..........

Ik hoop dat ik nu niemand beledigd heb, want dat is niet de insteek van mijn commentaar.

En dit is dus ook mijn gedachte, ik zit hier wel een poosje, maar heb niet superveel mensen gemeet ofzo.. Voel me wel thuis hier Lachen Maar met al die nieuwelingen raak ik gewoon de draad kwijt.

Ga er ook in mee..
Wil ook niemand wegjagen! Maar het is gewoon niet zo leuk meer hier..

Ik denk dat jullie het beste een topic kunnen maken met mensen die nog niet crossen!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 11-04-07 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:12

en wat vinden jullie dan van mij? zou ik bv ook naar het jeugdige topic moeten? ik ben 16, heb nog niemand IRL gemeet, maar denk dat ik wel mensen tegen ga komen op de sgw's eind zomer. ik doe nu voor het 2e jaar crosstrainingen, en eind deze zomer ga ik echt sgw's rijden, nu doe ik oefencrossjes

sgwrijdster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:13

ja vraag maar eens wat die er van vinden..

MJ_

sgwrijdster schreef:
maar de 1 heeft het over een topic voor onder de 16 en de ander over een topic met onervaren crossers wat is nou de bedoeling dan?

Ik denk toch een beetje voor de nieuwe en jongeren. Hoeft niet persee een leeftijd aan te zitten.
Maar voor de ouderen is er al een bejaardentopic!

Dan kunnen de nieuwen ook weer een groepje gaan vormen, die elkaar meeten enzo?!

In dit topic kennen veel "oude" posters elkaar al van trainingen/wedstrijden/zelfde rijvereniging.

Sim

Vicksytje, let een beetje op als je berichten van anderen wilt quoten. Zoals je het nu doet gaat het niet goed. Knipoog

lana_te

hallo vind ik niet zo leuk! ik ben nog maar nieuw en zou het nu al missen met iedereen hier, trouwens er zijn er die erbij horen maar die maar zelden posten Pling dus zo ene groot probleem vind ik het niet maar het is een sgw topic en geen eet smakelijk of slaapwel topic tog?

hier mijn schiterende nieuws! binnenkort komt flyer (zie profiel) en nog een hele hoop ponytjes bij mij thuis staan inde weide want de manege heeft niet genoeg plaats meer. dus er komen er bij mij! het goede nieuws hieraan voor mij is dat ik dus sgw ga doen met flyer Cool over stametjes in het water enz... ik ben nog maar beginer dus iedereen heeft hier wel begonen met een simpel stametje Pling volgende week is het dus aan mij! bedankt vicksytje dat ik je zadel en hoofdstel gebruiken mag Pling

Berdien_

Ik denk dat de mods het wel oke vinden.Lachen

ik snap jullie ook wel.Lachen
En dan kan ik het wat beter bijbenen ook.Lachen
En ik vind het ook niet erg om over te stappen naar een jongerencrosstopic.
Maar hoop dan niet dat het een topic word waar haast niet gepost word.Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:14

Lana_te: misschien posten ze juist niet meer zoveel omdat ze het minder leuk vinden.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:15

Snoekiej schreef:
en wat vinden jullie dan van mij? zou ik bv ook naar het jeugdige topic moeten? ik ben 16, heb nog niemand IRL gemeet, maar denk dat ik wel mensen tegen ga komen op de sgw's eind zomer. ik doe nu voor het 2e jaar crosstrainingen, en eind deze zomer ga ik echt sgw's rijden, nu doe ik oefencrossjes

Ik zou zeggen, als je echt iets over trainingen/wedstrijden hebt zet je het hier. En gezellige kletpraat in het jeugdtopic. Maar dan moeten de ouderen misschien ook beter gaan splitsen (zoals ik zelf). Hier SGW-praat en gezellige praat in het bejaardentopic?

Dat dit topic weer echt voor de crosspraatjes wordt!

Hilde_

lana_te schreef:
hallo vind ik niet zo leuk! ik ben nog maar nieuw en zou het nu al missen met iedereen hier, trouwens er zijn er die erbij horen maar die maar zelden posten Pling dus zo ene groot probleem vind ik het niet maar het is een sgw topic en geen eet smakelijk of slaapwel topic tog?

hier mijn schiterende nieuws! binnenkort komt flyer (zie profiel) en nog een hele hoop ponytjes bij mij thuis staan inde weide want de manege heeft niet genoeg plaats meer. dus er komen er bij mij! het goede nieuws hieraan voor mij is dat ik dus sgw ga doen met flyer Cool over stametjes in het water enz... ik ben nog maar beginer dus iedereen heeft hier wel begonen met een simpel stametje Pling volgende week is het dus aan mij! bedankt vicksytje dat ik je zadel en hoofdstel gebruiken mag Pling

Nee maar jij bent zoveel jonger, speelt nog met speelpaardjes aan je profiel te zien...
En dat past hier gewoon niet zo goed tussen Bloos

vicksytje

lana_te schreef:

nou zullen we dan een neiuw topic openen of niet ?
welke titel ? messchien : klein beginnen terein in winnen ? Pling
Laatst bijgewerkt door vicksytje op 11-04-07 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:17

vicksytje schreef:
lana_te schreef:

nou zullen we dan een neiuw topic openen of niet ?
welke titel ?

Je kan het in ieder geval een poos proberen?
Verzin maar een leuke titel, de eer is aan jou!

Sim

Kimdepim, ik denk dat je met je laatste opmerking de spijker op zijn kop slaat. Het leeftijdsverschil is ook wel erg in 2/3 groepjes verdeeld.

MJ, lijkt mij een prima optie.

sgwrijdster

oke maar zou ik dan ook naar dat andere topic moeten?? ik ben wel een van je jongsten hier volgens mij..

lana_te

nee tog Verdrietig jullie zijn tog niet echt vanplan om dit topic te splitsen! het is hier net zo leuk! wil een mod dan is duidelijk zegen wie hier weg moet en wie niet? Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Jetske

ik stap dan ook wel over Lachen vaarwel iedereen Doei! Clown

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:18

lana_te schreef:
nee tog Verdrietig jullie zijn tog niet echt vanplan om dit topic te splitsen! het is hier net zo leuk! wil een mod dan is duidelijk zegen wie hier weg moet en wie niet? Verdrietig Verdrietig Verdrietig

er is ookal een bejaarde-topic dus Tong uitsteken