[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 23:00

Zal ik een keer onder jouw naam starten Bierkees? Dan ben je binnen no time van je punten af hoor Nagelbijten / Gniffelen
En ze kennen me hier toch niet Haha!

Oh jee mn rug doet echt zo'n pijn! Ik heb ze allebei kunnen rijden, maar ik zat krom van de pijn.

Niet leuk Boos!

Reeskees, ik weet niet, tweedehands douchewater is niet mijn favoriet.. Maarja ik ben allang blij dat hun wcwater niet bij ons in de douche naar beneden komt Nagelbijten / Gniffelen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 23:23

oh dat is niet fijn Anne, kwam het nog door een speciale reden?die ik over het hoofd gelezen heb?

net heerlijk gegeten in Haarlem, met Gomir, maar die is niet zo snel thuis als ik Haha! En ze moet dr auto nog kunnen vinden Clown

Heb van die Veredus Stableboots gehad, en ik vroeg me af wat handig was om voor te gebruiken. Zijn zeg maar stalbandages maar dan zonder bandage. Ik dacht misschien helpt het wel tegen Tal dr gallen achter. Of ik gebruik ze voor voor voor transport. Of ik verkoop ze gewoon, ik weet het nog niet

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 00:31

Scum schreef:
Gomir, dit is de afstamming
Moeder is Jimphy van Winckenburgh. Voor de rest zit er bijna allemaal Engels volbloed achter (Kaiserstern).
Cantos ken ik wel Knipoog Dacht door de naam dat ze misschien uit de stam van Peeters kwam, maar zo aan de naam van de moeder en de afstammingen te zien is dat niet zo.

Talida: ik was terug binnen 5 minuten weer op de A9 Bloos *LOL* Was erg makkelijk Haha! (al zou ik nu heen nog steeds niet weten hoe ik moest rijden Nagelbijten / Gniffelen )
Hoefde trouwens maar twee euro parkeergeld te betalen, viel weer alles mee Ja Vond het gezellig!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 00:33

Ik was met exact 55 minuten op stal trouwens Talida Ja Stuk sneller als heen dus Clown (en meer kilometers gereden Verward Heb dus niet veel omgereden, maar gewoon veel stilgestaan Tong uitsteken )

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 07:34

Neehoor Talida, ik heb zelf ook geen idee hoe het komt..
Ik ben vorig jaar overlopen. Toen heb ik mn ribben gebroken, dus daar zal het wel mee te maken hebben.
Maar daarvoor had ik ook al last van mn rug en nu is het denk ik zo erg omdat ik van Opa afgevallen ben en een beetje een rare draai heb gemaakt.
Maar de fysio ziet het als overbelasting, en noemt het ook rompinstabiliteit Verward
Nouja, maandagochtend 8 uur een afspraak dus ik ben benieuwd!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 09:14

arme jij, succes ermee in ieder geval.
zo, spullen zijn schoon, husband is onderweg terug van zn avondje stappen en kan zo mooi mij rijden en voorlezen bij mn proefje
zie je wel Gomir, Haarlem is best schattig!

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 14:20

Oei, 4 blz bijlezen is al best veel als je bejaard bent!

Even denken hoor, BT: gefeliciteerd met je prijzen, PC sterkte met je hond, Anne sterkte met je rug, Gomir: volgens mij zitten er in jouw dagen meer uren dan in die van mij...., Floor: succes met springen,RK: ook goed gesprongen lees ik!, Scum: leuk paard!

Enne verder ben ik het vergeten, dat mag als je een dagje ouder wordt toch? Clown

Ik heb Marple vandaag weer beter verklaard. T/m gisteren 2x op een dag gestapt, en vandaag voelde ze met draven weer gewoon aan als oude vertrouwde Marpie Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 15:30

En ik ben weer terug, Tal ging echt heel fijn (1e proef) en fijn (2e proef), was 2x 2 met 191 en 188, dus ben tevreden!
Fijn MM dat het vertrouwd aanvoelde!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:03

thanx allemaal!!
is goed KeesAnne Lachen welke wedstrijden heb je in de planning? Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:14

gefeliciteerd Talida!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:28

thnx! Denk dat we nog steeds geen carriere keuze kunnen maken haha Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:35

Talida schreef:
thnx! Denk dat we nog steeds geen carriere keuze kunnen maken haha Clown

Hoeft ook niet, je kan je jaar ook in 4 seizoenen opdelen.
Winter: dressuur
Voorjaar: crossen
Zomer: dressuur
Najaar: crossen

Clown
Tenslotte is crossen heel goed voor je dressuur!!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:20

Zo ben ik ook weer eens............... Ik lees braaf mee hoor maar heb niet zoveel boeiends te melden.
Tal: Die stableboots zijn SUPER!! Ik gebruik ze als stalbandages maar ook als transportbeschermer. Ik heb 2 rondom sets, 1x met magneten en 1 zonder. Wij doen ze bij Kripton na de crossles om voor in de trailer en dan laten we ze de nacht om.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:38

eb springen MJ?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:43

jollyjoker schreef:
Zo ben ik ook weer eens............... Ik lees braaf mee hoor maar heb niet zoveel boeiends te melden.
Tal: Die stableboots zijn SUPER!! Ik gebruik ze als stalbandages maar ook als transportbeschermer. Ik heb 2 rondom sets, 1x met magneten en 1 zonder. Wij doen ze bij Kripton na de crossles om voor in de trailer en dan laten we ze de nacht om.

En dan tegen het oplopen van zn benen, daarvoor laat je ze d enacht om dan toch? Merk je wat van de mageneten (even voor mn eigen nieuwschierigheid)

Daar zeg je me wat Lielle, zonder dat springen zal het crossen ook nooit echt wat worden!
Arme Tal Haha!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:58

Talida schreef:
En dan tegen het oplopen van zn benen, daarvoor laat je ze d enacht om dan toch? Merk je wat van de mageneten (even voor mn eigen nieuwschierigheid)

Ja ik laat ze om tegen het oplopen, krippie heeft ookal wat kilometers in de benen en we zijn zuinig op hem!!! Knipoog
De magneten bevorderen de bloedsomloop, ik gebruik die ook bij kleine blessures en zwellingen. Bijna altijd heb ik hier goed resultaat mee.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:13

Ik zit te twijfelen of ik er wat aan heb of ze nu ze nog nieuw zijn gewoon op ebay zal gooien Haha!
Jammer dat die van mij niet met magneten zijn, dan zou ik het zeker bij Tal achter gebruikt hebben

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:11

ze werken super als stalbandage en zijn behoorlijk prijzig!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:12

Ik weet niet of het dezelfde magneten zijn hoor, maar bij mn werk gebruiken ze van die magneetdekens Ja
Daar hebben ze echt heel goede resultaten mee bereikt!

Krack C heeft er ook altijd eentje op en Salinero tegenwoordig ook. Wel een duur grapje trouwens, een zo'n deken kost €500,-

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:22

wat denk je dat een Krack kost, zo'n dekentje kan daar wel vanaf Vingers aflikken

ik ben op zoek naar een bepaald soort peeskapjes, maar dan echt dressuur. dan helemaal wit, maar niet van die 3in1 achtige neoprenen of gewone springkapachtige. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, ik weet precies hoe ze eruitzien, maar kan ze in de winkel nergens vinden. waarschijnlijk waren het zulke ondingen dat niemand ze wilde Clown

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:33

thanx allemaal.
@ arme Anne Ach gut Rugpijn is erg vervelend, hopelijk kan de fysio je helpen.
@Talida, zijn gallen nog wel weer weg te krijgen? Ik heb geen ervaring met stableboots en stalbandages. Na zwaar werk laat ik meestal m'n paard lekker buiten lopen, zodat afvalstoffen op die manier zo goed mogelijk worden afgevoerd.
Gefeliciteerd met je mooie punten!!!
@MM, fijn dat het zo goed gaat met Wonderland.

Vandaag Kees z'n winterjas verruild voor een nieuwe Haha! ... een echte Anky... Bloos Bloos! Past wel erg mooi Bloos
Hij was erg braaf, maar had op het laatst al zoiets van: "NU is het KLAAR, en dan bedoel ik ook echt KLAAR!!!".
Maar hij ziet er nu weer heel sexy uit in z'n blote velletje Lovers
Laatst bijgewerkt door reeskees op 29-10-06 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:46

haha ja ik heb wel een vermoeden wat een krack ongeveer kost..
Héél wat van die dekentjes in ieder geval Haha!
Bedenk me net dat ik eigenlijk ook maar zon deken moet hebben.. voor mn rug.
Ze hebben er ook dekbedden van, maar die zullen ook wel niet te betalen zijn. (Net als die anky dekens trouwens!! Tong uitsteken )

Loes is verslaafd, ohjee! Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:53

ahhh een blotekees!
lijkt me ook wel wat, zo'n bed! Misschien dat ik dan eens uit bed spring ipv strompel!
RK, er zit nog steeds beweging in Tal dr gallen, maar kan niet mn vinger erop leggen wat het nu erger of minder erg maakt. Nu ze niet meer op het land staat, zijn ze ook al minder erg. Dus lekker buitenlopen (als je daar de gelegenheid toen hebt, wij helaas niet) werkt ook niet altijd. Helaas.
Ga de kledingkamer opruimen, hebben gister 2 mooie houten linnenkasten gekocht, die komen zaterdag maar dan moet er wel wat opgeruimd en verplaatst zijn!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:30

Boer zoekt vrouw is echt mooi Haha!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:01

Haha ja!
Die Fries! Wat een flapdrol Haha! Ja ik zoende die ene en de volgende dag dacht ik, waarom ded ik dat nou..