Hoop van harte dat het voor zaterdag in orde is, wil zondag toch graag (proberen) starten. Fokken is nog best rekenkundig zo te lezen
helemaal als ze niet van de 1e keer drachtig raken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eentje zelfs 20m verder. Draad gewoon boem afgesprongen ook. Ganse split op de boom afgetekend. En buur die +- 150m verder woont alles elektronica kapot. Wij waren niet thuis maar knal schijnt echt verschrikkelijk geweest te zijn. Paarden gelukkig ook ok. Die staan iets verderop.
De regen was zeker welkom voor het gras op hun weide en die van de 2 kleintjes. De kleintjes hebben een grote schuilstal maar daar staat een gigantische wilg naast. De grote hebben een paar bomen in de weide.
Op stageplaats hoor ik 't vaak in de middagpauze. Hoezo eventingruiters goed aanwezig.

.
. Gelukkig dat de paarden niet in de buurt stonden...
. Ze hebben ze dan nog snel verplaatst naar haar 'kraambed' en de baby was er in 123 uit en nageboorte ook. Tis een hele lieve mamie en veulen is een stevig hengstenveulen (Vos met enkel wit voetje rechtsachter
). Tstond in 20 minuten recht! Nu verder wachten tot canch moet werpen
. 
jullie raden het al, begon immens te bliksemen, regenen op het moment dat de les begon. Dan maar binnen wat lijntjes gesprongen.
Icaro kan dus na de proef gewoon naar huis. Ga kijken of het lukt om hem al op de vakantieweide te krijgen, wordt morgen dan wel doorwerken. Maar dan ben ik daar ook alweer vanaf.
, met dat ze zelf niet groot is en niet echt mager staat en dan nog wss groot veulen omdat papa grote hengst is
. En het is nog 2.5 maand
.
Laurie komaan, die benen. En mijn armen zijn dan echt al ***bruin hihi
Tis nogal een zicht