Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vollezele staat er wel terug tussen. Vond ik vorig jaar een machtig parcours, met die gigantische bergop. Pittig maar wel eens leuk om te rijden. Alleen wegparcours was een drama (slijk slijk slijk…)
Prietpraat en Antonius zal ik wrs wel tegenkomen, jullie moeten ook vroeg dressuur rijden dacht ik?
. Stond eerste na dressuur. Had een balkje en 4 sec tijd. Dus afhankelijk van hoe da anderen sprongen ging ik aldan niet nog leuke plek hebben. Komt de uitslag staat 'AB'!!!!!!! Ik naar het secretariaat natuurlijk. En vragen waarom. Bleek dat ik zo gezegd hindernis twee en drie niet gesprongen had ????? Kzeg allez goed zo, mijn vriend heeft een foto van op hindernis twee
. Ondertussen stonden we daar met vijf anderen bij wie er ook iets mis was op de uitslag. Echt grrr frustratie. Uit eindelijk hebben ze het afgelast van hindernis 2 en 3 en dan maarja je hebt wel ook nog een weigering op hindernis achttien. Nog meer 'WABLIEF!?'. Erfrecht slecht komen. Ze deed het water gewoon vanuit stil stand, ze heeft zeker geen las achteruit gegaan ofzo. Manman
dat hebben ze niet willen aanpassen
. Kheb dan nog eens geleken hoe ik ging staan moest het juist gejureerd geweest zijn en kging gewonnen hebben
)
Een geslaagde dag! Prijzen waren inderdaad niet wauw
Mijn vriend won voor zijn 3e plaats een borstelsetje (voor ons dochtertje
vind ik wel een schattig idee wetende dat ze pas 3 maand oud is
)
dus ja... niet echt goed afgesproken wat telt als weigering en wat niet..
Jammer dat de OCC tegen viel, Antonius, maar ja, allé, daar heeft hij eigenlijk geen plaats voor vind ik, die jumping"piste" was echt zielig hé...
daarna Westdorpe, Merendree en Zwijnaarde en dan start het LRV seizoen terug
ik kijk er naar uit!!
misschien ook Merendree maar heb geen zin bepaalde mensen tegen te komen daar
Het is geen perfecte proef, maar als 17e geklasseerd staan wil zeggen dat er 16 betere proeven waren. En nu echt niet om te stoefen, maar in de OCC80 acht ik die kans vrij klein. Maar goed, het vuur is weer aangewakkerd, in Deurle moeten we top rijden
hopelijk snel beterschap!