Ja hoor meiden, dik tevreden!!! Leek het in mijn post dan of dat niet zo was?? dat was dan niet de bedoeling...
Leliaardje
Geplaatst: 29-04-12 12:36
texelse schreef:
Ja hoor meiden, dik tevreden!!! Leek het in mijn post dan of dat niet zo was?? dat was dan niet de bedoeling...
Ik vond je wel tevreden over komen . Jammer dat het zulk prutweer was dit weekend. Hopelijk volgend weekend stukken beter!!
texelse
Geplaatst: 29-04-12 12:43
Om een uur of 2 gaat de kur op muziek van start op het vertrapte springveldje...... Ben benieuwd of er nog publiek blijft hangen. Ik weet nog niet of ik ga, eigenlijk vind ik het niveau meestal niet veel , bij het merendeel krijg ik het idee dat "ze een proefje rijden met de radio aan", maar nu schop ik misschien wel tegen schenen aan. Maar even zien hoe het weer is, anders blijf ik lekker bij de kachel.
caro29
Geplaatst: 29-04-12 12:47
@ Noor en Margreet Jeetje wat naar nieuws. Vreselijk om je paard zo terug te vinden in de stal. @ Margreet heb je uitgenodigd op fb. Dan weet je dat ik dat ben. Jammer dat hij de trailer niet in wil. Die van mij gaat pas ergens in mei. Die liep tot nu toe altijd zo de trailer in. @ Annetje 10 euro is hier al zo'n beetje normaal inschrijfgeld
Ik heb net schimmel maar even gelongeerd met touwtje en zadel. Moet haar wel zadelmak houden. Volgens mij vindt zij dat gelongeer wel prima. Ik vind het niks. Ik ga naar de dierentuin
MargreetW
Geplaatst: 29-04-12 12:47
Ook weer thuis. Nog even bij veulen gekeken en de andere mannen staan op het land. Ik heb tegen Noor gezegd dat ze komende maand maar eens moet gaan gebruiken om haar kür op muziek te oefenen, leek me een strak plan. Nu Noor nog.
Wat een verschrikkelijk naar nieuws Noor en Margreet. Stonden ze bij elkaar op stal? Hoe gaat het met de buurman trouwens? Mooie foto Sarah! De dressuurring meer opzoeken. Sinds wanneer heb je last van je heup dan Mo? Waar heb je precies last van dan? Wel goede schoenen en alles? Heb je ook zooltjes dan als je al weet van je scheefstand.
Annetje
Geplaatst: 29-04-12 12:56
Caro laatste keer dat ik concours reed, betaalde ik 2x 7,50 als ik twee proeven wilde starten Texelse mooi dat je tevreden bent Leliaard, jij krijgt een pm, want ik denk dat mijn pc het niet wil doen. Ik zie op wedstrijdplatform wel iets bij een andere wedstrijd, maar kan het niet aanklikken.
Sannn, buurman gaat goed hoor, die is de boel weer langzaam aan het opbouwen. Veulen heeft waarschijnlijk iets van een hartstilstand of herseninfarct gehad want het lag met het hoofd door de spijlen en had nog wat hooi in de mond. Verder was er niks aan te zien. Maar ja wat er echt gebeurd is zul je toch nooit te weten komen en sectie willen ze niet. Ze stonden met z'n vieren in een grote loopstal.
Eef_Bam
Geplaatst: 29-04-12 13:09
Goedemorgen. Margreet en Noor: Wat erg zeg van dat veulen . Texelse: Fijn dat ze ondanks de omstandigheden toch nog goed gereden heeft. Mootje: Lastig van je heup, hopelijk gaat het snel over.
Hier is gisteren een belangrijke knoop doorgehakt, kan er zo openbaar nog niet wat over zeggen, maar het is zeker een stap vooruit, denk ik .
Mootje
Geplaatst: 29-04-12 13:25
10 euro is voor hier ook een normaal tarief! Caro, Veel plezier in de dierentuin Sandra, Mijn bekken staat scheef doordat ik een keer mijn heupkop gebroken heb en drie maanden in tractie heb gelegen. Mijn langste afstand trainen was een km of 7.5 en tijdens de 10km bij de marathon ging mijn heup zeuren aan één kant na een km of 8. Ik denk dat het conditionering icm een scheef bekken is. Schoenen zijn helemaal aangemeten met een drukmeting en filmpjes, dus ga ervan uit dat dat goed is. Het zeurende gevoel zit niet in mijn lies, maar halverwege mijn bil (niet oppervlakkig) aan de achterkant.
Leliaardje
Geplaatst: 29-04-12 13:34
Akelig hoor als je je veulen zo aantreft op stal. Bah . Hopelijk heeft de rest van de mannen het naar hun zin in de wei.
Annetje: je hebt mailtje van me.
Nou, ik ga nog maar even strijken, dan was ophangen en dan met Giga op pad.
texelse
Geplaatst: 29-04-12 13:46
O ja, strijken, dat had ik ook wel kunnen doen, maar gek genoeg verzin ik dat nooit.... Lag even lekker op de bank te dommelen , ging de bel van de gasten, maar dat paste precies in mijn droom. Was weer even raar wakker worden
Eef_Bam: spannend, maar als de tijd rijp is zullen we er vast wel meer van horen.
Leliaardje
Geplaatst: 29-04-12 13:57
Op de bank dommelen is ook een stuk beter! Maar deze was hangt al een paar weken aan het droogrek, dus het werd eigenlijk wel eens tijd dat het richting de kast ging .
Noor en Margreet, wat verschrikkelijk! Sussie, balen dat je eigenlijk te veel hebt gedaan gisteren FE, valt mee hoor Henny heeft gister teveel roseetjes gehad Uit het hoofd rijden durf ik ook niet aan. In WB had mijn voorlezer geen idee waar welke bordjes staan, dus heb hem wel nagenoeg uit mijn hoofd gereden, maar dan staat er toch nog iemand die wel iets aan het lezen is. Nette punten Texelse! Gaaf Shanouk, Australie! Leliaardje
Ik haat dat tape! Net in bad, vuilniszak erom, dichtgetapet, is die vuilniszak lek . Dus verband nat, tape was aan het loslaten. Zusje heeft er maar nieuwe verband om gedraaid en dinsdag weer naar de huisarts. Nu nagels lakken en om 4 uur werken, tot 6, even naar huis, vanavond denk ik eventjes in de kroeg zitten en morgen weer vroeg werken.
Ik zit MTV te kijken naar zo'n over-de-top sweet 16-voorbereiding. Zijn ze in A'dam: Is het de dochter van Jörgen Rayman Ik had verwacht dat hij 'normaler' was
Alleen als je hem niet herkende op een foto tijdens je google-opdracht
daNiielle_
Geplaatst: 29-04-12 15:40
Arme KJ Zie hem nog zo als klein ukkie voor me, dacht idd ook...duw je hem er toch in... Vergeten dat hij een stuk groter is geworden!! Mo balen van je heup, even rustig aan! Texelse super, knap dat ze de proef uit het hoofd kan hoor. Lelie, een paar weken... Zou het eerst nog een keer wassen met al het stof er op... Die sweet16 van die dochter heb ik ook gezien, heb de hele aflevering zitten denken hoe 'die man' nou ook alweer heette....
Vanochtend echt fijn gereden met Perfect!! Haar oren lijken opeens in gebruik te zijn. Daarna mee op concours geweest, stalgenoot deed een oefenrondje. Was gezellig, druk en mooi weer er bij! Wel veel muggen, heb het idee alsof mijn kapsel nu ook een beestenbende is.
Mo balen van je heup Texelse netjes toch weer een wp Evony leuke foto en Beat lijkt daar inderdaad niet klein
Ik heb lekker getraind in BN en behoorlijk mijn eigen grenzen verlegd. Ferrose moest even wennen dat je in de modder ook kan springen maar daarna heeft ze niet meer op plassen gekeken. Ik liep zelf nog wel te mutsen; hindernissen die groter zijn dan normaal en bruin en ik doe normaal maar zijn ze gekleurd ga ik mijn hand afsteken en veel te hard rijden om mezelf maar te overtuigen. Dus dan stopt Ferrose maar als ik normaal doe dan springt ze ook prima. Tot het einde was ze super maar toen was er iemand hard afgevallen en moesten we wat langer stappen en dan merk ik het meteen aan Ferrose, die heeft echt zo iets van ik ben klaar en ik ga niet meer springen (dit was ook de reden dat ik lang niet in groepen gereden heb). Na een tweede weigering haar even een paar flinke klappen verkocht en Ferrose werd geniaal van woede naar mij : niks meer stil staan, in galop het water in en alleen maar naar voren denken en dat met nog een vorm van een rem. Dus helemaal happy al vind ik Castenray nog wel spannend
Watapatja
Geplaatst: 29-04-12 16:30
Mootje schreef:
Ik zit MTV te kijken naar zo'n over-de-top sweet 16-voorbereiding. Zijn ze in A'dam: Is het de dochter van Jörgen Rayman Ik had verwacht dat hij 'normaler' was
hahahah dat dacht ik dus ook wat een k*t kind was ze jurken aan het uitzoeken aleeeeeen maar commentaar