[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:20

Mogge,

Ik heb mij vanmorgen ziek gemeld. Ik heb een ontsteking in mijn voet en hoofdpijn. Kon het niet opbrengen.
Hier ligt een dun laagje sneeuw..

@ Vief klinkt alsof GG een joekel gaat worden. Ik ben al een maand niet naar Gio geweest dus moet snel heen.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:27

Moge dames!
Hier nog geen sneeuw. Mag ook uitblijven tot na 16 uur. Dan kan ik pas weg op de zaak.
Wedstrijd voor vanavond maar afgezegd. Ga niet op pad met de trailer als het glad gaat worden of sneeuwt!

Beterschap Caro!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:30

Caro: Beterschap :(:)
Kris: Verstandig! Hier zien de wegen eruit dat ik niet met trailer erop wil

Ik weet trouwens niet eens hoe zwaar ik ben. Ben in ieder geval niet te dik. Bij mijn benen mag wel wat vet erbij. Maar mijn buik hoeft geen extra vet, die mag juist wel wat strakker haha (hoewel anderen vinden dat ik niet moet zeuren :P )

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 11:44

@ Kris groot gelijk! Wedstrijden zat!
@ Caro beterschap! Klinkt pijnlijk je voet!
@ Anthea volgens mij hebben we allemaal wel iets wat we anders zouden willen!
Zodra anderen dat zeggen zal het vast zo zijn ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:06

Ik ben 1,65 lang en 52/53 kg

Maar met een speklaagje heb je het vaak langer koud. Vet isoleert goed, maar dat gebeurd dus van binnenuit ook. Het duurt langer voordat het van binnenuit warm wordt naar de buitenkant toe waardoor je langer koud aanvoelt.

Ik heb geen zin in sneeuw, kan ik door de sneeuw gaan ploeteren naar het station om naar school te komen :(
Kan dan wel kleine poown voor de slee zetten, dus dat is dan wel weer leuk :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:21

Hier in Lely town is het sneeuwen nog steeds niet gestopt... :( ik ga ook geen wedstrijd opzoeken meer voor dit weekend. Vind het wel prima zo. Wil eerst mijn warmte stickers hebben.... :D

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:24

Hier nog steeds niet, terwijl het volgens buienradar al had moeten beginnen in Nijmegen. Misschien slaan ze dit stukje nl wel over :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 12:24

caro beterschap
kris heb je goed dat je de wedstrijd afgezegt hebt.
suikermeisje, dat van het vet klopt volgens mij wel. Want als ik het koud heb duurt het inderdaad behoorlijk lang voordat ik het warm krijg.

hier nog geen sneeuw. heb ik ook niet zo'n zin in maar als ze het cc van zondag aflassen vind ik het niet zo erg. Maar als ik nu zelf afmeld moet ik zoveel betalen :S

zo net rondje hargelopen. weer ietsie langer kunnen rennen en kortere stukken kunnen lopen. laatste stuk ga ik altijd uitlopen. kreeg alleen wat pijn in me voet dus moet denk ik binnenkort echt maar eens gaan kijken voor goede schoenen. Hond is volgens mij moe die ligt languit te slapen. Die had daarvoor ook al buiten gestoeid met de andere.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:25

hier begint het net met sneeuwen, wilde gaan rijden :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:31

Nou dat van dat vet klopt op zich wel, maar dat is meer omdat er in vetweefsel (bijna?) geen slagaders zitten om dat weefsel op te warmen. Daarom voelen mannen ook altijd zo warm, die hebben veel meer spierweefsel en spierweefsel zit bomvol aders en slagaders.

Viesje heeft het echt niet koud nu. Ben toch blij dat die geen deken op heeft. Lekker makkelijk zo!

Hier ligt nog geen sneeuw en dat mag wat mij betreft zo blijven. Net Viesje weer voor het eerst gereden na de behandeling en eigenlijk ging dat wel erg goed. Ik kon in de stap ook goed voelen dat ik bezig ben geweest met de stelling en de buiging aan de lange lijnen en de dubbele longe. In de draf wilde dat nog niet helemaal lukken, maar was hij wel lekker in de hand. Wordt nog hard werken, want van de DA moet hij heel soepeltjes worden om te zorgen dat zijn rug geen pijn meer doet. Veel inbuigen dus in stap en draf. In de stap is dat een makkie, maar in de draf écht niet!
Vandaag maar kleine stukjes draf gedaan en eigenlijk vooral gestapt. Morgen mag hij echt aan het werk.

Ik las trouwens van Sannn d'r bak die bevroren is. Wij hebben het net andersom. Bij ons hebben ze (terecht!) niet durven sproeien vanwege de vorst, dus nu stoft het! :D Is wel apart hoor, mega koud en dan stoft de bak gewoon! haha

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:22

Vief: Veel plezier met klussen. Wel even foto's maken he ;).
Sann: Balen dat de bak bevroren was.
Caro: Beterschap!

Hier ook een witte wereld, gaat echt hard met die sneeuw. Sofie vind het wel leuk! Ik ga straks maar even met de hondjes op pad. Hardlopen zal wel niks worden want de weg is helemaal wit.
Wil vanavond eigenlijk even gaan schaatsen. Maar als het zo door blijft sneeuwen kunnen ze die baan nooit schoon houden :P

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:27

Caro beterschap! Gelukkig is het ook weer om lekker warm binnen te blijven.
Vief veel plezier met klussen :)

De sneeuw is hier net pas begonnen, gaat wel hard!
Heb de dekens vast getaped, extra dekentje erboven en nu mogen ze zich in de kou gaan vermaken.
Tessa liep voorbeeldig vandaag, ze was lekker fanatiek. :) Kan steeds beter omgaan met haar enorme fanatisme, en waardoor ze dan eerder een bommetje onder me werd. Die energie gebruikt ze nu meer in haar oefeningen ipv dat ze snelheid maakt en sterk wordt.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 13:36

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:39

Middag!!

Den Bosch was erg gezellig gister, lag pas om half 3 in bed :z :z
Maar nog steeds helemaal blij met Ttje.

Lau, wat een handige deken. Ik ga eens even kijken!
Sultank, jeetje zeg wat heftig :(:)
San, laatste loodjes, kom op!
Danielle, wat een gedoe met je bestelling zeg! :( Waar had je besteld?
Mootje, het minder dan 5% bevalt dus goed? Echt bizar hoeveel vet er in sommige producten zit he. :oo
Corien, binnenkort weer op wedstrijd? 26 feb Ouderkerk?? :D
Eef, mooi filmpje! Caap ziet er goed uit! +:)+
Texelse, wat een eind Voorthuizen voor jou zeg! _/-\o_
Kris, gave auto!! Mag die 2 paarden trekken?
Mendy, ook al zo goed bezig +:)+
Caro, ga je stoppen met je schimmel?
Mirthe, wat een ellende zeg! :(:)
Bianca, je kan wel een keer bij ons komen starten :D
Sim, wat een handig tip. Ik ga ze ook bestellen. :))
San, wat eens sukkels zeg! 8)7
Noor, mooi van je springles en veel plezier vandaag!
FE, wat lekker zeg :9
Margreet, das wel heel vroeg op zeg.
Anne, mooi van Viesje!

Hier sneeuwt het echt behoorlijk, ligt al een cm of 4 denk ik.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:58

annetje: Dan heb je het werk tenminste niet voor niets gedaan. En met zoiets blijft het lastig en geduld hebben is dan het belangrijkste.
En over het vet, vrouwen hebben so wie so over het algemeen al een hoger vet percentage dan mannen.

kim: da's het lastige met die sneeuw, hardlopen is dan niet echt heel prettig nee.

Danielle, lekker zeg, even dekens gesloopt :P
En fijn dat het rijden beter gaat!

TG: bij jullie ligt dan al veel zeg!

hier ligt nu zo'n 1cm sneeuw.
Net gereden, rondje van zo'n 7km door de sneeuw heen. Door het dorp heen en langs de doorlopende weg langs de dorpen een heel klein stukje, allemaal in stap. Vond hij wel spannend maar deed het braaf. Hij vond zo'n groen ding het engst langs de weg. zijn van die dingen waar dode dieren onder gegooid worden.
Maar ook stukje gedraafd en de dijk op gegaloppeerd en hij was errug braaf :D Dus ik ben happy haha!
Ga hem zo vast invlechten, dan kan ik tenminste vanmiddag nog zien of het houdt en anders morgen eerder opstaan. Hij heeft gelukkig dunne manen dus knotten zitten er zo in (hoop ik) :P

Hier een stoute pony :P Ik was water aan het geven met emmers, pony staat achterin haar stal en rent er normaal nooit uit, nu neemt ze opeens een sprint naar buiten. Ze houdt van de sneeuw :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:00

Kijk jij bent een bikkel :D
Mijn stalgenoten reden 20 minuten in de baan en stapten snel weer af _O-

Leuk om te zien hoe ze zich uit kunnen leven in de sneeuw :j

Mijn paarden hebben trouwens geluk. Alle waterbakken bevroren, behalve de rij waar hun staan.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:03

Suikermeisje: haha leuk he stoute pony's :P Die van mij is ook stout, die ontsnapt altijd als je iets in de stal wil doen. Gisteravond had ze zelfs haar stal open gemaakt. Ze heeft er al 2 sloten op, maar ik moet er ook nog een extra haak op doen, anders is ze alsnog weg. En dat was ik dus vergeten. Gelukkig loopt ze nooit echt weg.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:08

Hier sneeuwt het ook nog steeds, volgens buienradar moest het een half uur geleden al over zijn.
Wij gaan niet naar de HK, tis hier spekglad en we rijden de sneeuw achterna zeg maar. Jammer maar helaas.

Mendy, goede schoenen zijn echt belangrijk. Blessure ben je lang zoet meer hoor! Hardlopen is wel een belastende sport helaas.

Had net een oud-collega op de koffie, die woont hier ook in het dorp. Gezellig, had haar al 4 jaar niet gesproken maar we teuten zo weer verder ;)
Was vanmorgen dus bij de opticien. Links was een kwart slechter geworden en recht een half, in ruim 4 jaar tijd. Valt dus best mee! Mooie nieuwe bril uitgezocht en in mijn huidige worden dan ook nieuwe glazen gezet, dus dan kan ik weer een tijd vooruit!

Jer is al buiten geweest vanmorgen gelukkig, dus ik kan een andere besteding voor mijn middag en avond bedenken.... beetje de was doen en bankhangen denk ik zo :D

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:10

Hier is het ook net begonnen met sneeuwen, gaat nog flink door ook. :brr:
Katten vlogen de tuin in en 2 van de 4 ook direct weer terug, haha!
Heb mijn nichtje van 1,5 hier om even op te passen. Ze is zo leuk. Wel weer ff wennen. Die kerel van mij is alweer bijna 12, das toch wel ff anders om om je heen te hebben. ;)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:16

Ze slaan Nijmegen echt over!
Hier nog steeds geen enkele sneeuwvlok gezien!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:20

Wat een mazzel Kris! Hier begint het net weer opnieuw ;(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:22

Hier ook nog steeds volop sneeuw hoor...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:36

Wees maar blij Kris! Het sneeuwt hier echt als een dolle. Van mij hoeft het allemaal niet, maar ja, we hebben weinig te willen :+ .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:36

AntheaV schreef:
Suikermeisje: haha leuk he stoute pony's :P Die van mij is ook stout, die ontsnapt altijd als je iets in de stal wil doen. Gisteravond had ze zelfs haar stal open gemaakt. Ze heeft er al 2 sloten op, maar ik moet er ook nog een extra haak op doen, anders is ze alsnog weg. En dat was ik dus vergeten. Gelukkig loopt ze nooit echt weg.

Haha normaal doet ze het nooit en nu dacht ze mijn maatje mocht eruit en ik nu niet, ik doe het gewoon! ging ze gras staan eten langs de straat, is een doodlopend straatje dus er gebeurd niets.
jou pony is dus een ster in uitbreken :+ dat lukt ze hier niet, zie een schuif met een sterke veer eraan en zitten spijlen en kan haar hoofd er niet over doen dus dat geluk heb ik. En anders zit er nog een extra deur die alleen van buiten open kan (zit een touw een de klinkt en dan vastgeklikt aan de andere deur)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:41

Hier ook volop sneeuw! Zal me niks verbazen als mijn wedstrijd van morgen wordt afgelast. Hoop het niet, maar met dit weer ga ik niet met de trailer op pad. Misschien gebeurt er een wonder en is het morgen allemaal weg.

Toch ook last van je voet Mendy? Ligt echt aan de schoenen denk ik. Ga morgen op pad voor nieuwe schoenen.