[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:43

Wat zonde zeg van O'brien.
Super dat Jer lekker liep Noor!
Werkse Snoek!

Ben weer terug vanuit MB, L cross is goed te doen. Alleen is de bodem op sommige plekken goed nat, vooral bij de huisjes op het gras. Hoop dat er niet veel meer gaat vallen.. Water is wel beetje tricky, maar ontzettend mooi gedaan! Heb er zin in. Heb geen foto's gemaakt, ja 1 van die Buxus hindernis. Die is gaaaf! Maar zag al in het MB topic dat er foto's gemaakt zijn. :)
Zo even What dressuren, vlechten en de auto inpakken. :D

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:46

Noor, tot morgen :D lekker dat je alles al klaar hebt voor morgen.
Sussie, Rij ze zometeen
Snoek heeft gewandeld met Vorstin!
Ik heb net nieuwe jophurs gekocht. Oude waren helemaal op en liggen dus in de vuilnisbak.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:41

Hopelijk houd de bodem het goed in Maarsbergen!!!

Paard liep top aan de longe! Daarna gevlochten voor morgen en zo feest me beste vriendin!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:49

Het droogt wel heel snel in MB. Dat geeft nog hoop en ze strooien houtsnippers. Maar het veld bij de huisjes is echt TE zompig nu! Die grond droogt tov de bosgrond een stuk minder hard.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:51

Sanurie: lekker druk programma zeg! Hond doet weer normaal wat gedrag betreft?
Sann: heel veel succes zeg!
Snoekiej: balen van Vorstin zeg, je mag me ook altijd pb-en als je daar behoefte aan hebt...

Ik mag misschien in oktober mee met de eindkeuring van de enige echte drie sterren cross in Nl. De dierenarts waar ik de hele week mee liep doet de eindkeuring, ik dacht daar moet ik even gebruik van maken :D . :):)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:53

Veel plezier Sannn morgen! Ziet er uit als een mooie cross, niet heel lastig. Zeker makkelijker dan de Vlietlanden van de foto's te zien dan.
Je gaat er weer helemaal voor he Mootje :D? Ben benieuwd hoe het zondag gaat
Wauw Floor, dat is wel gaaf zeg!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:58

Zeker druk, amper tijd om op em kont te zitten!! Maar hond doet weer normaal, geen idee wat ie had!
Maar ik ga gauw verder! Anders kom ik nog te laat!

Gaaf floor!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:03

Leuk Floor! Altijd handig, zo'n kruiwagen :D
Snoek, groomen in je loafers is niet aan te raden. Als je dan ook nog parcours gaat lopen.... :=

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:12

Dat is leuk Floor!
Zonde van O'brien, geweldig paard.

Ik ben ook even in Maarsbergen geweest, is het M staan vooral heel veel dikke bakken, dikke bakken en nog meer dikke bakken. Heb er wel vertrouwen in, alleen het water is inderdaad een beetje tricky.

Spullen zijn allemaal gepakt, schroefgaten zijn schoon en zijn benen zijn opgeschoren. Morgen ochtend alleen nog even vlechten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:19

Ook net in maarsbergen geweest. Cross is heel mooi, prachtig dik en rechtdoor te knallen. Technisch is het niet. Cross om brutaal te rijden. Moet van mijn Moeder gas geven en niet nadenken ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:20

Dat is denk ik ook de beste tactiek. :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:25

Haha ja. Baalde wel dat we de hooiwagen niet mogen...

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:32

Ja, beetje flauw, haal hem dan weg

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:39

Volgend jaar, dames :P

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:43

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 19:57

De hoeveelheid dikke bakken is niet normaal inderdaad, maar ach, als je over de eerste bak heen komt moet de rest ook wel lukken toch :Y) !
De cross is absoluut niet technisch, zeker als je dan naar de Vlietlanden afgelopen weekend kijkt, een wereld van verschil.
Die hooiwagen dacht ik eerst ook dat ie er gewoon bij hoorde, had er zo tussen gekund, en ik en mijn moeder maar zoeken naar de bordjes :+ .

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:01

Haha dat had ik ook Evie! Die misstaat helemaal niet tussen de andere hindernissen.

Wel grappig, vorig jaar vond ik de sjoelbak een hele hindernis maar nu een huppeltje. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:12

Die stelt toch niks voor! ;) nou heb ik vorig jaar vals gespeelt en de schaakmat al gedaanmet een training.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:26

Die stelt ook niets voor, in mijn gedachten is het een veel grotere hindernis.
Zag je filmpje inderdaad al in het voorbesprekingstopic.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:29

Hellow

Gelukkig heb ik het dus verkeerd begrepen Noor, dacht dat Sem's vader er ook niet meer was. Maar kan me goed voorstellen dat het gister ook erg moeilijk was.
Jeee Sannn dat is dicht bij! Had jullie de heenweg naar het start hok helemaal niet door. Pas toen ik mij omdraaide zag ik jullie staan. Vriendinnetje was sneller richting starthok dan ik door had dus dacht hup hup opschieten hahaha
Jeps Karen ik ben in Maarsbergen. Hoe herken ik jou? Want jij zit incognito in de auto ;) Lekker zo'n strand rit! Kunnen we dat niet een keer organiseren met zn allen???
Je laarzen zitten erg mooi Jantine! Mooie set had je aan! En lekker gereden. Super toch.
Evelien je bent gespot in Maarsbergen! Ik herkende je hondje!!!
hahahahaha Mirthe jij bent me er ook 1. Mutsje. Werken = geld verdienen en geld verdienen = leuke spulletjes kunnen kopen!!!!!!
Druk weekendje dus voor je paardje Sanurie. Veel plezier met alles.
Inderdaad zonde he Corien, maar wel goed dat ze nu stoppen met O'brien.
Fijn dat Jer zo lekker liep Noor, als ik dus morgen een Jerilas zie lopen ben jij het?? :D
Wat super gaaf Floor! Super mooie ervaring denk ik!

Ik is moe :+ hele dag met vriendin mee geweest groomen, zonder fiets... niet handig in Maarsbergen.
Vriendin was foutloos in de cross en in het spring parcours en de optimale tijd gereden. Helaas ging dressuur wat minder waardoor toch geen prijs. Maar wel een gezellig dagje gehad! Morgen weer. Ben benieuwd hoe Geert en Ula het gaan doen,

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 20:44

karen. Ik ben 13 t/m 15 mei in noordwijk geweest en toen mocht je daar wel het stand op.
sanurie. soms hoop ik dat ook dat ol meer dressuren wil.
mootje heeft nieuwe jophurs gekocht
floor leuk dat je zo'n kans krijgt om mee te kunnen
marijke dus wel een fijne cross voor je vriendin.

pff vanmiddag eerst met ma mee geweest na de rechtbank in zutphen.
Daarna zijn we heel even naar huis geweest en toen naar divoza.
heb toch eigenlijk wel iets te veel gekocht en ook nog iets wat eigenlijk helemaal niet mocht.
heb nieuwe rijbroek (grijs), fleece deken voor bay (andere doe ik weg is niet zo mooi meer), wedstrijd shirtje en nieuw rijjasje van Cavello Donker grijs met heel licht paars streepje. Hij zit nu goed en als ik nog een paar kilo kwijt ben zit het nog mooier. Maar deze was ook niet duur en als ik mis over een maand een jasje zou willen kopen dan kan ik geen leuke vinden of in een veel hogere prijsklasse. Mag het vanmezelf nog even niet gebruiken.
Laarzen van petrie maar die zijn besteld. (hopelijk kon het nog voor de vakantie van petrie)

Ol staat al klaar gewassen en gevlochten. Spullen al in de tas. Morgen er heel vroeg eruit.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:38

Mootje: heeft nieuwe jodphurs gekocht. Ze zegt voor het groomen, maarjah dat geloven wij natuurlijk niet meer. ;)
Floor: dat zou een super kans voor je zijn! Hopen dat het doorgaat!
Mendy: klinkt als een erg mooi jasje!
Marijke: is moe van een drukke dag groomen. Wel fijn dat het bij je vriendin goed is gegaan.
Evelien: heeft te veel gegeten.
Sann: succes met de laatste dingetjes inpakken. En het komt vast helemaal goed met jullie morgen!

Weltsieger stond met buikpijn in de wei. Hij stond zielig naar zijn buik te kijken. En liep naar zijn poepplek, staartje omhoog en er kwam niets. Ik hem gepoetst. En tijdens het opzadelen wees hij iedere keer naar zijn buik. Zo van 'baas, ik heb buikpijn dan kunnen we niet rijden'. Zijn bit wilde hij ook niet in. Lukte uiteindelijk wel. Ben erop gaan en hem goed laten doorstappen. En al na 2 rondjes kwam de eerste mest en daarna nog een stuk of 10 keer. Hij zat dus goed verstopt. Aan het einde was hij alweer helemaal de oude. Oortjes erop, flink doorstappen en zelf alweer aan willen draven. Dus nog een klein stukje gedraafd en nog meer gestapt, waarna hij weer op stal mocht. Waar ook weer bleek dat hij zich goed voelde, want hij ging meteen stro eten. Terwijl voor het rijden mocht zelfs het kleintje zijn stukje appel hebben. Ik ben blij dat het mee bleek te vallen met zijn buikpijn.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:41

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:44

Hij lijkt mij ook makkelijker dan Vlietland Snoek! We zullen het morgen zien. ;) Vond het M ook super mooi. Die weersverwachting is redelijk Evelien, hoop het dan zal het met de bodem wel goedkomen.
Floor wat ontzettend gaaf zeg als je dat kan doen in oktober!!
Klinkt als goed geslaagd Itsme.

Net What nog even gereden, hij liep lekker! Staat ook gevlochten op stal en hebben het trailer laden nog even geprobeerd, hij liep er nu in 1 keer in. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 21:49

Sussie, even schrikken dus! Gelukkig mestte hij goed met wandelen.
Mendy, mooi sjiek jasje :j
Sannn, mooi dat hij er in 1x inliep. Tot morgen!