[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 14:30

MargreetW schreef:
Oei oei oei, dit is dus Noortjes grootste angst! :?

Ja, maar moet zeggen dat ik deze ook wel heul gaaf vind!

Margriet_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:35

Het was ook de grootste angst van mijn vader. Maar het went! :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:36

Ik vind het ook wel een hele ruige bok. Zo mogen ze bij mij ook geboren worden :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:44

EvelienH schreef:
DA is vandaag ook voor Caap zijn been geweest, waarschijnlijk is de band die zijn kogel ondersteund verrekt, hij komt vanavond zijn been scannen voor de zekerheid. Waarschijnlijk is hij snel weer 100% maar moet Chaam afzeggen.

Jeetje, dus toch de collateraal band! Goed dat je niet gestart bent in BN.

Hopelijk krijgen ze het "iets" zonder operatie uit het oor van pupje!

Shanouk, zijn de oefencrossen bij Alice niks voor je? Kun je ook kiezen in hoogten.
Of wil je een officiele BB/oefen meepakken ivm het springen?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:50

Jep, moest ook gelijk aan je denken Sim. :D Ben benieuwd wat er vanavond uit de scan komt.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:51

Hoi :)

Wat sneu voor je pup evelien
En super leuk Dienke dat je de bixie les mag geven. Heb je al een idee wat je gaat doen met Dropke
Fijn dat je gesprek goed ging Vief.
Die Kentucky California heb ik ook. 1 met zitvlak en 1 zonder leren zitvlak. Ik vind hem wel fijn maar hij is zo laag. Heb hem eigenlijk nooit aan.
Die foto van de vorige pagina met het paard met het witte hoofd is echt wel ruig. Is wel wennen als er zo'n koe uit komt maar hij is zo wel heel gaaf.
Vanmorgen al lekker druk geweest. En ook nog even bij een clubgenootje der baby bekeken. Net paardjes naar buiten gelaten en ga zo stallen doen en Zeus en Zigo rijden. Vanavond 2.5 uur (proef) rijles geven. Ben heel benieuwd. En daarna nog een sieradenparty bij mn schoonzus.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:01

Margriet; die is gaaf zeg :D
Marijke: klinkt leuk zo'n sieradenparty, veel plezier!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:22

Jantine, zo die groeit goed :D
Evony, jammer dat je vader nog niet naar huis mag!
Noor, gefeliciteerd met je 3e prijs :D
Margriet, gaaf paard zeg!
Evelien, jee dat is wel even schrikken, jammer van Chaam maar gelukkig is ie waarschijnlijk snel weer helemaal goed!
Shanouk, lastig zeg! En terugplaatsing naar de B?
MM, haha wat een actie achter die trailer, oeps!

T krijgt vandaag weer nieuwe schoenen, was al weer 9 weken geleden gaat echt snel de tijd. Donderdag springles en vrijdag Equitana dus een kort werkweekje :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:23

Middag!
Ik ga zo eventjes bezig met een opdracht voor school. Zal mezelf zo maar eens gaan bannen van internet :Y)

Margriet: Wat een gaaf beest is dat zeg! Volgens mij vroeg jij of ik naar W'bork ging. Helaas ben ik dit jaar niet van de partij, ik zit dan namelijk in China :D
Evelien: Balen van Caap z'n been. Gelukkig zijn dat vooruitzichten goed.
Tientjeh: Leuke foto's van de kleine Sem!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:30

Ik vind dat wel een leuke naam Noor. :j
Succes vanavond bij de jurycursus JN!
Leuke foto’s Karen!
Fijn dat het beter ging in BN Snoek, hoe voelde ze vandaag aan? Naar Alice is dan misschien wel goed idee? Want ze heeft het niet met trainingen of dan ook? Anders op zoveel mogelijk verschillende terreinen trainen.. Of dispensatie aanvragen bij de KNHS? De 1e oefencrossen die ik ken zijn pas weer in Juli, Lunteren en Renswoude.
Jeetje Eef, maar goed dat je BN afgezegd hebt en er DA naar hebt laten kijken. Hopelijk valt het met de echo vanavond ook mee. Ook arme hond.
Wat een schatje Jantine!
Jammer dat je vader nog niet naar huis mag Evony, voelt ie zichzelf wel goed?
Gefeliciteerd nog met je 3e plek Noor!
Die kan springen Margriet!

Zo, heb dagje school overleefd. Zo even paar paracetamol erin gooien en dan de paarden rijden. Vandaag voor het eerst springles met Whatever, ben benieuwd. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:35

Jee Sannnn, klinkt alsof ik je heb aangestoken.... Y;(

Veel plezier op springles iig!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:38

Ik heb net een Robart bitje voor een prikkie gekocht. Werd gisteren toevallig aangeraden om dat eens te proberen, omdat ze toch een stuk goedkoper zijn als een Myler. Moest net bij een winkel wezen om iets voor de bedrading te halen en toen hing daar een enkel gebroken Robart voor 17,50. Scheelt bijna 25 euro met de normale prijs.

Duimen dat het niet al te erg is Evelien!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:39

Sim, jammer dat je niet mee deed in Soest, had je het niveau wat omhoog kunnen halen :D
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 14-03-11 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:39

mistid schreef:
Ik heb net een Robart bitje voor een prikkie gekocht. Werd gisteren toevallig aangeraden om dat eens te proberen, omdat ze toch een stuk goedkoper zijn als een Myler. Moest net bij een winkel wezen om iets voor de bedrading te halen en toen hing daar een enkel gebroken Robart voor 17,50. Scheelt bijna 25 euro met de normale prijs.

Ik heb mijn Robart bitje (enkelgebroken watertrens) voor 13,95 nieuw gekocht.....

* edit * was het zo erg Karen? En trouwens, ik ben helemaal geen dressuur-ster hoor! Zit met een springhouding te paard. :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:42

Ik had er wel wat mee van verwacht eigenlijk, veel trage, stugge paarden met slordige, gehaaste of hele langzame proeven...de hoogste had bij mij 190 punten.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:42

Wow margriet wat een gaaf beest! <3 Van mij mogen ze ook wel zo geboren worden maar dan wel bruin zoals deze en geen vos met veel wit. Echt super gaaf!

Volgens mij heb ik koorts, net had ik het koud en nu zweet ik me helemaal te pletter. ^)
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 14-03-11 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 15:42

En ik zit juist met een dressuurhouding te paard tijdens een springcc :Y) Hoor ik weer, NIET ZO NETJES NOOR! RIJDEN! Ow ja... ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:44

Echt :oo . Hier hingen ze niet goedkoper dan 35 euro. Is een bustrens met grote, platte ringen. Op het priijskaartje staat: Bustrens Robart massief dun rvs 40,00. Op de achterkant staat zelfs 61,70.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:48

AntheaV schreef:
Margriet: Wat een gaaf beest is dat zeg! Volgens mij vroeg jij of ik naar W'bork ging. Helaas ben ik dit jaar niet van de partij, ik zit dan namelijk in China :D

Jeetje Anthea, wat een ontzettend moeilijk beslissing om te moeten kiezen tussen Westerbork en China :(:) _/-\o_
Ik duim voor je dat je geen last krijgt van die ongelooflijke ramp in Japan, maar dat zullen ze vast wel heel goed in de gaten houden.

't Is hier een ter**gherrie, ze zijn gaten in de buitenmuren aan het boren voor isolatie, gelukkig zijn ze bijna klaar. Buurvrouw keek alweer zeer loenzig naar me :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 15:51

De one-eyed wicked Witch bedoel je?! :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:52

Sann: mijn vader heeft zich nog nooit zo gezond gevoelt :+ alleen snel vermoeid nog maar voelt zich verder echt goed. Succes met je springles :D
Mirthe: doe je goed!
Anthea: echt stoer dat je naar china gaat :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:53

_Noor schreef:
En ik zit juist met een dressuurhouding te paard tijdens een springcc :Y) Hoor ik weer, NIET ZO NETJES NOOR! RIJDEN! Ow ja... ;)

Ja, daar heb ik tijdens het springparcours ook last van. Dan kan ik opeens wel in een dressuurhouding zitten en te netjes gaan rijden. :?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:54

_Noor schreef:
De one-eyed wicked Witch bedoel je?! :P

Geen idee, dat staat er niet op. Wel pinchless

Ik zal ff gaan trainen :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:54

Leuke foto's Teegee! Ben jij zo klein, of paard zo groot? Op die laatste foto lijkt hij echt huge!

Noor Kyra is leuk!

Evelien, kan dat verder kwaad? Moet je hem daarmee op rust zetten, of mocht je wel gewoon rijden?

Ik zit tijdens mijn dressuurproef en springparcours ook bijna hetzelfde :+ Ik heb nodig wat zit- en houdinglesjes nodig! Mijn houding is echt prut, ik ben vooral geneigd om heel erg in elkaar te zakken met mijn rug (zeker met mijn nek nu) en dat zit er zo lelijk uit!

Mijn nek is al twee dagen gigantisch aan het zeuren. Ik heb er hoofdpijn van, oorpijn, pijn aan mijn kaak, mijn arm voelt doof en ik sta strak van de aspirines. Ik maak zo een afspraak met de HA, want het wordt alleen maar erger zo.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 15:55

ja Noor de witch of Eastwood city.

Precies Noor, gaan met dat beest en wat je ook moet afleveren is elke keer al zowat boven de sprong kijken op welk been Jer landt. Als jij naar de volgende hindernis kijkt, doet hij z'n lompe voeten := wel goed neerzetten.

Poppetje ligt bij papa op bed.... die zag het beneden niet meer zitten. O:)