Leuk dat een geslaagde avond bij Lau was. @ Heleen leuke winterfoto.
Ik ga zo maar eens beginnen met de ochtendgymnastiek in de vorm van sneeuwscheppen. Wil eigenlijk even naar stal want daar ben ik deze week nog niet geweest. Daarna moet ik even de stad in voor mijn zusje. Gelukkig is het koopzondag. Ik word namelijk binnen 24 uur tante want mijn zusje haar vliezen zijn gisteravond geknapt. Gelukkig is het niet met kerst want ze was uitgerekend tussen kerst en oud en nieuw!!
Moggel! Jullie zijn dus ingesneeuwd bij Lau! Was er al bang voor! Er ligt me hier toch een pak! Zoals Sannnn al schreef zijn wij net op tijd weg gegaan en goed thuisgekomen (voor de sneeuw uit kunnen rijden toen we op de snelweg kwamen). Gelukkig zijn jullie ook goed thuis gekomen Viv en Sus!
Jeetje, hier ligt echt weer dik 5cm boven op wat er al lag Dat wordt weer opnieuw alles schuiven, had gister net mooie paadjes gemaakt richting wei etc.
@ Caro: alvast gefeliciteerd
En jullie zijn dus ingesneeuwd? Was het verder wel gezellig? Dat zal vast wel!!
Fijn dat het leuk was & dat Sann, Sim, Sussie en Vivre weer heelhuids thuis zijn gekomen! Alvast gefeliciteerd Caroline! En ook je zusje en je ouders Volgens mij is hier werkelijk niets gevallen. Ik ga zo op concours, dat gaat gelukkig gewoon door. Is met normale omstandigheden 10 minutjes rijden dus zal nu 20 minuten worden.
Ben gisteravond nog naar een feestje geweest, was echt top. Een sweet sixteen, met DJ, tap, lekkere hapjes enzo. Heel gezellig, jammer dat er veel mensen niet waren. Ik heb me iig goed vermaakt
Laura&Jeroen: jullie hebben een soort ponykamp gehouden Caroline: leuk dat je tante wordt! Mirthe: leuk dat je het naar de zin hebt gehad op het feestje, maar ons feestje kon daar vast niet tegenop Sim&Sann: fijn dat jullie voor de sneeuw uit konden rijden. Wij helaas niet. Het sneeuwde echt heel hard door. De weg was echt 1 en al sneeuw. Heb heel onderweg niet harder kunnen rijden dan 50 km/u. Alleen helaas zijn er dan ook nog van die gekken die met 10/20 km/u over de snelweg gaan. Dan toch maar voorzichtig inhalen. Het lastigste was nog om te vinden waar de rijstroken liepen. De strepen waren helemaal weggesneeuwd en ik reed natuurlijk weer voorop dus ook niemand om te volgen. Maargoed, heelhuids thuisgekomen gelukkig. Ik was in ieder geval blij met de 4-wd en abs. Heleen: wat een schattige sneeuwfoto!
Ik vond het gisteren erg gezellig en lekker gegeten! Moeten we vaker doen!
Fijn dat het gezellig was bij Laura! En hier ligt ook weer een aardig pak sneeuw. Wat een geluk dat ik nu zwanger ben, rijden komt er toch weinig van
Caro, spannend hoor! Wachten duurt lang, als de vliezen breken kan het nog zo ruim 48 uur duren, mocht je geen weeen hebben, voordat het ziekenhuis/arts een keer gaat helpen.
Fijn dat je iig goed bent over gekomen Sussie! Zo te zien heeft het ook echt ff heel hard gesneeuwd! Niet echt fijn rijden..
De paarden vinden het wel leuk buiten volgens mij. Naja nu nog iig Avi was zelfs een sneeuwmonster omdat ze dacht er in te kunnen rollen
AntheaV
Geplaatst: 19-12-10 12:52
Goedemorgen! Het etentje was dus erg geslaagd Hier heeft het helemaal niet gesneeuwd vannacht. Alleen was het hier dus wel heel erg koud. Ik ga straks mijn paardje nog een keer scheren. Hopelijk wordt ze geen grijze muis. Maar haar vacht is al weer zo lang, ze zweet heel snel en droogt moeilijk op.
Caro: Spannend zeg!
heleenxx
Geplaatst: 19-12-10 12:56
Klinkt als een geslaagd feestje Uiteindelijk nog in slaap gekomen, Corien?
Even een korte update. Gisteren brak om 1630 de vliezen en vannacht om 1.30 is Feline geboren. Ik ben dus tante geworden van een nichtje. Dit is de 1e. Alles is verder goed gegaan en als het goed is zijn ze zo thuis. Zij is in het ziekenhuis bevallen. Ik hoorde het om 9.45 vanmorgen.
AntheaV
Geplaatst: 19-12-10 13:18
Gefeliciteerd Caro! En wat fijn dat alles goed is gegaan
proficiat Caro!! hier ook veel sneeuw, wel alles weer glad, zowel thuis als bij de manege. paarden spelen al weer een paar uur sneeuwmonstertje Gelukkig gisteravond iedereen veilig thuis gekomen! Sussie: ja, laura en ik waren op een soort pony-kamp
Vanmiddag geloof ik skieen/sleeen achter een aantal pony's aan...
sanurie
Geplaatst: 19-12-10 13:31
Gefeliciteerd caro!
Hier ligt opeens 15 cm sneeuw Kwam amper naar stal, want fietsen is geen doen. Daarna de hele stoep sneeuw vrij gemaakt. Dus nu pijn in me armen. En al het sneeuw viel me schoenen in Paarden staan lekker in de wei, dus die vermaken zich wel. Wel weer grappig om te zien, onze mine hengst die niet kan dekken loopt weer tot zijn buik in de sneeuw zo ongeveer.
AntheaV
Geplaatst: 19-12-10 13:40
Veel plezier Weule Dat wil ik eigenlijk ook altijd nog eens doen met mijn pony, maar ik heb een beetje het idee dat poownie dat niet zo grappig gaat vinden
Caro gefeliciteerd!! Leuke naam! Klinkt als een geslaagde meeting! Als het de volgende keer bij BVW word gehouden kom ik ook!
Hier is helemaal geen sneeuw bijgekomen!
Eef_Bam
Geplaatst: 19-12-10 14:36
Noor: Sorry, ik had je inderdaad in de war gehaald met Sussie, ik weet niet hoe je mijn post daarvoor trouwens opvatte, maar dat was niet l*llig bedoeld. Anthea: Dat vinden ze inderdad niet zo grappig allemaal . Weule: Veel plezier, lijkt me echt gaaf om te doen! Caro: Gefeliciteerd!
Nou ik ben ook weer thuis, eerst hebben we Vief afgezet bij haar vriend en toen heeft Mootje mij naar huis gebracht, heb verder een dagje vrij, want had al afgesproken dat moeders vandaag Bam gaat doen .
Misschien ga ik de slee achter onze mini hengst doen. Denk dat Urie(ja dat is Urban zijn bijnaam) het niet echt leuk zal vinden. Maar die kleine is met alles super lief ook al is hij hengst maar hij is ook door mij persoonlijk met de hand opgevoed omdat zijn moeder niet voor hem zorgde. En de ezel gaat bokken, geen goed idee dus en de andere shet, de vorige hengst maar nu ruin heeft astma denken we want die loopt altijd na het rennen te huigen dus dat doe ik hem niet aan.
Gefeliciteerd Caroline! Feline.... hadden we het laatst niet over veulennamen en werd Feline genoemd? Geloof dat Noor haar veulen eventueel Feline wilde noemen?