[SGW] Wedstijdkalender 2011

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:31

Ik ga mijn voorjaarstrainingen volgen bij Rob. Al zijn de terreinen van regio Oost ook prima te doen, maar ik verwacht eigenlijk dat Rob ook naar een aantal van die terreinen gaat dus dan kom ik er ook

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:33

Dit is mijn lijstje! :)

Chaam M
Westerbork M
Castenray M
Vrouwenpolder of Mont Le Soie,Mont le Soie is dichterbij! M
Oudkarspel Z
Vlietlanden/Leidschendam Z
Diepenbeek Z
Genk Z
Nokere Z
Wieringerwerf Z
Beverlo Z
Gorssel Z
Heino Z
Vasse,maar daar is geen Z maar staat er wel bij
Princenhage Z
Diepenheim Z Dat zou in ruil gaan
Bathmen Z NK

Nu zijn het er wat veel maar valt nog wel wat af :j
ik denk Vasse,Heino,Vrouwenpolder of Mont Le Soie
en nog een paar :P

Anders Sloop ik mijn pony! :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:33

Wij hebben ook vaak invals instructeur... Dan trainen we met de groep bij Alice en heb je ook les van Alice of Gert. Zo hebben wij in Hernen nog weleens les van Rob, en in Renswoude van Gert. En Putten van Henk jan. Super leuk en leerzaam!!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:38

muts_marijke schreef:
Was echt geweldig Caro!! Je springt dan toch 1* hindernissen. Tuurlijk is het makkelijker omdat je niet de combinaties allemaal rijd maar het geeft toch wel een kick!

Dat lijkt mij heel gaaf. Beetje jammer is dat mijn paard heel opgefokt raakt als ik in een groep crossles heb. Daarom train ik normaal alleen. Ik heb de foto's gezien op de site van regio oost. Echt heel gaaf.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 22:40

Ik heb vorige jaar 8 lessen gehad van Wout Hazeleger, zeer fijn.
2x met club geweest, hier een daar wat aanwijzingen maar ook gedeeltelijk zelf.
2x oefencross bij Alice gereden, en omdat ik daar stage liep toen, na een rondje wat aanwijzingen en dan 2e rondje en dan weer wat aanwijzingen, en soms dus ook nog wat losse hindernissen mogen springen.
En dit vond ik ook erg fijn.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:40

caro29 schreef:
muts_marijke schreef:
Was echt geweldig Caro!! Je springt dan toch 1* hindernissen. Tuurlijk is het makkelijker omdat je niet de combinaties allemaal rijd maar het geeft toch wel een kick!

Dat lijkt mij heel gaaf. Beetje jammer is dat mijn paard heel opgefokt raakt als ik in een groep crossles heb. Daarom train ik normaal alleen. Ik heb de foto's gezien op de site van regio oost. Echt heel gaaf.

Ja dat heb je vrij snel dat de cross paarden toch te enthausiast worden en opgefokt. Maar aan de andere kant kun je elkaar ook goed helpen als je met wat meer bent ... moet je paard daar idd wel tegen kunnen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:41

Groepsles bij Rob wordt gezellig! 8-) Omhoog met die temperatuur dan kunnen we snel aan de slag.
Renswoude lijkt mij ook errrrg leuk, het is alleen niet echt dichtbij voor mij.

Ik ga er wel vanuit dat ik erbij zit voor Chaam, helemaal in het L.

Ik kan niet meer wachten! :):)

muts_marijke

Re: Wedstijdkalender 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:43

Maar Evelien, Renswoude is een van de mooiste oefenterreinen. Als je ooit de kans krijgt er heen te gaan is het altijd de moeite waard! Zo veel verschillende dingen echt super! En die zwemvijver is zoooo gaaf.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:44

Renswoude is zeker de moeite waard. Misschien dat ik er keer een les van Henrieke wil :j

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 22:45

Wil ook heel graag een keer naar Renswoude, bij mij wel in de buurt, maar dan moet toch nog echt wat mooier weer worden, want dat is allemaal op gras. 29 mei 2011, heb ik zoiezo cross wedstrijd, Markelo Snorrewind, had ik een mailtje gestuurd. Zodat ik verzekerd was van een plaatsje, want nog steeds geen coupons binnen. Maar sta op de lijst. Hopelijk komt de andere wedstrijd in Markelo ook snel de inschrijving van. Want dan staat me debuut vast :D Maar ik ga pitten, morgen weer vroeg er uit. Fijne avond nog allemaal !!!

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:48

@ Muts_marijke: Kun je die training regio oost pok alleen in Boekelo meedoen? De rest is voor mij als student te duur aan benzine ben ik bang..?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:51

Meestal is er heeeeeeeeel veel te overleggen. Als je mailt dat je alleen daar mee wil doen kan dat. Moet ik wel eerlijk zeggen dat we van de 10 lessen meestal maar 1 hoogstends 2 keer naar het zelfde terrein gaan. Dus dan heb je misschien maar 2 lessen. (en vorig jaar kwam het zo uit dat we daar volgens mij niet eens zijn geweest omdat de andere terreinen beter onderhouden waren.)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:52

@Sanurie: Dat is dus niet zeker dat ze met de gevorderden naar andere terreinen gaan. Daarom twijfel ik dus ook. Ermelo en Lunteren vind ik niet geweldig om 6 lessen te krijgen. :)

@Hetismij: Ik heb afgelopen jaar daar de trainingen gedaan (Renswoude). Zeer leerzaam! Ga misschien ook weer dit jaar, maar twijfel nog want vind het trainen op verschillende terreinen ook fijn. Maar kan ook Renswoude doen, nog geen 30 minuten rijden en dan verschillende trainingen van Rob volgen. Ik weet het nog niet! Henrieke geeft inderdaad heel fijn les, gert ook trouwens. Ik heb Femke gehad afgelopen jaar, die gaf vond ik ook super les! Het is niet allemaal op gras hoor Sanurie, wel veel maar niet allemaal. De 1e 2 trainingen heb ik daar zonder stiften gedaan.

Dat lijkt mij idd heel gaaf MM! Zal eens kijken naar Regio oost, maar je hoeft daarvoor toch niet in die regio te rijden? Al ligt het hier allemaal wel bij elkaar in de buurt.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 22:58

Nee hoor Sannn maakt niets uit waar je vandaan komt. Wij hebben er ook 2 gezelligerds uit Staphorst bij zitten. En ik vind het heel fijn dat de sfeer goed behulpzaam en vriendelijk is!

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:01

Hmm...ik zal er eens over nadenken. Tanks voor de info iig! :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:02

Ondanks dat het ver weg is wil ik wel een keer naar Renswoude, lijkt mij een gaaf terrein.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:10

@ sannn, met hoeveel zat jij toen in een groep? En hoe was het ingedeeld, naar niveau of zat alles gewoon door elkaar?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:12

@ muts marijke dat is inderdaad zo. Af en toe mis ik wel iemand die voor kan met een ervaren paard maar paard raakt zo gestresst dat zij rare dingen gaat doen dat ik dan liever alleen ga trainen of max met zijn tweeen. Mijn paard was in het begin erg bang voor water en helaas werd dat door een ander paard erger. nu is dat gelukkig over. Daarnaast is het ook niet echt een volger maar een lekker eigenwijs dier :D
Indoor heb ik er geen last van..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:15

Mijn vriend heeft ook zo'n stresskip. Die wordt ook helemaal hyper als hij ook maar eventjes moet wachten dus snap wat je bedoeld. En als ze ook niet wil volgen dat heb je ook niks aan een ander. Ik zit vaak in mijn vertrouwde baby - schijt-lijster groepje en daar is het heerlijk dat ik niet alleen ben en als het niet lukt achter een ander aan kan rijden.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:18

Mootje schreef:
Renswoude is zeker de moeite waard. Misschien dat ik er keer een les van Henrieke wil :j

Renswoude wil ik ook nog graag een keer heen, net als Ede

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:20

Ik wil ook graag een keertje bij Rob trainen.
Heb dit nog nooit gedaan maar na alle berichten zou ik het toch wel graag willen.
Maar de 1e keer misschien niet in mijn eentje is het ook mogelijk om in een groepje mee te doen?
Zijn er bepaalde dat? Want bij mij op stal is er verder niemand die crosst dus kan moeilijk iemand van onze stal mee nemen

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:21

Lielle organiseert de trainingen bij Rob via een google website. Ze maakt er ook een topic op SGW over ;) Even in de gaten houden dus!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:23

_Noor schreef:
Eef, Lau & Corien: komt goed. Volgens mij wil TG ook. Dus dan zijn 2 groepjes wellicht mooier!

Ik zou ook wel een x willen gaan lessen bij Rob. Zou mij graag aansluiten bij een groepje waarin ruimte is voor een (aankomend) B-ruiter. Pff kan niet bijhouden hoeveel mensen al aangegeven hebben zich te willen aansluiten. Kom een stel bekende namen tegen, omdat ik het HK forum van de SWG'ers dagelijks meelees ;) Misschien wordt het tijd dat ik mij daar ook eens netjes ga voorstellen.

Is het een idee om een topic te openen waar die groepjes voor lessen bij Rob zich daadwerkelijk kunnen vormen? Volgens mij kan ik nog geen nieuw topic openen, maar als het jullie een goed idee lijkt kan ik altijd een poging wagen :D

Die trainingen 'in den lande' van Rob ga ik ook zeker in de gaten houden. Site staat bij mijn favorieten Mootje!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:24

Mireile :D

Mootje schreef:
Lielle organiseert de trainingen bij Rob via een google website. Ze maakt er ook een topic op SGW over ;) Even in de gaten houden dus!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:28

Oke dankje mootje, jij geeft altijd duidelijke antwoorden op mijn vragen Thanks!