jenga_8 schreef:MJ, ik kijk uit naar de foto´s van de nieuwe aanwinst!!!?
je bedoelt vast de nieuwe aanwinst van MM

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jenga_8 schreef:MJ, ik kijk uit naar de foto´s van de nieuwe aanwinst!!!?
miss_jumpy schreef:andrea kijk maar uit met je rug want vaak gaan mensen inderdaad heel verkeerd bewegen om een pijnlijke rug te ontlasten en dan hou je daar alleen maar meer ellende van over!
Wat doet ceaser precies, helpen met je houding enzo? dat lijkt me dan wel heel verstandig!
Nickeltje schreef:Hm... wou net even naar zo'n sportzaak gaan waar ze karabijnhaken hebben om mn martingaal aan mn nieuwe singel te kunnen gaan maken. Maar mn moeder vindt dat als ik dat wel een neiwue singel koop, ik eigenlijk ook maar een nieuwe martingaal moet hebben met een mooi bosrttuig...
Ga me nu daar maar eens in verdiepen dan. Heb er eerder hier langs zien komen voor hele redelijke prijzen. Weet iemand misschien nog welke pagina dat ongeveer was??
miss_jumpy schreef:Hoi Anthea!
Hoe gaat het met je stiefvader?
miss_jumpy schreef:mooi het gaat dus de goede kant op!
zal nog wel een lange weg worden.
AntheaV schreef:miss_jumpy schreef:Hoi Anthea!
Hoe gaat het met je stiefvader?
Het gaat alweeer de goede kant op. Het vocht wat in zn hersenen zat begint weg te trekken dus hij is nu wat meer bij. En hij heeft zn ogen ook open soms en hij praat wel weer wat maar, maar hij is nog steeds wel heel snel moe. We moesten nu gaan nadenken over een revalidatiecentrum.