[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:05

Leuk zeg Tezz!! Wel makkelijk als ze zo laconiek zijn. Zo'n hele idiote of bange zou ik niet snel op durven.

Ik heb 1 x als eerste op een paard gezeten. Dat was op Chico. Hij was 3 (en ik 13) en ik kon echt niet langer meer wachten... Schijnheilig Zonder dat er iemand bij was heb ik hem aan een hek gebonden en ben erop geklommen Bloos! wij waren zo vertrouwd met elkaar dat ie alleen maar achterom keek en zachtjes in mijn voet beet....en ik maar stralen dat ik op mijn eigen pony zat....en heel trots thuis vertellen, mijn moeder kreeg zowat een hartverzakking Bloos

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:08

Haha Wuppie super leuk van Chico!! Haha! Snap wel dat je moeder schrok, maar wel super ook dat je er toen zo op kon zeg!! Echt heel leuk Haha!
Ik vertrouw Money ook wel heel goed en als ik het niet vertrouwde had ik het ook niet gedaan Knipoog . Maar het geeft toch wel een kick Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:15

En wie gaat er straks op rijden, jij of Wollie?

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:20

Allebei Lachen Ik in de vakantie nog, maar als ik weer naar school moet mag ik van mijn ouders nooit door de week gaan rijden Clown (misschien dit jaar wel, ligt een beetje aan mijn rooster Knipoog ) Als ie kan springen wil Wollie er misschien wel mee gaan crossen en als dat goed gaat zijn er al plannen dat ik er misschien mee ga crossen! Maar we kijken eerst even hoe het verder gaat Knipoog

Ik ga ff douchen en dadelijk m'n bedje opzoeken Dromen Doei, doei

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:22

Ah, hij is dus best groot als Wollie er ook op gaat rijden!! Ben benieuwd, maak maar snel foto's!

Truste!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:51

Marieke, ai balen van Wup. Gelukkig dat de peesaanhechting nu goed lijkt. Hopelijk gaat de kogel ook snel de goede kant op.

Tezz, super! Ik wil ook wel foto's zien.. Haha!

Arme Valdi heeft heeeel erg last van haar zomerexceem.. Verdrietig Het ging altijd heel goed met een zomerexceem deken op en een gewoon vliegennetje (met van die draadjes) voor haar ogen. Maar ik schrok wel toen ik terug kwam van vakantie. Ze heeft ontzettende jeuk aan haar voor pluk en bij het begin van de manenkam.. Daar kunnen de vliegjes dus nu ook nog bij. Ik ga maar snel haar manen weer goed wassen, en zorgen dat haar hoofd en direkt achter de oren goed worden ingepakt. Ik mag er nu zelfs niet aan komen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:54

SGWuppi: wist niet eens dat Wuppie wat had Bloos wat vervelend zeg!

nickeltje: lief vosje! Haha! ben best wel jaloers dat jij in de beestjes zit! lijkt me ook wel eens leuk! Haha!

we hebbenhelaas weer wat minder nieuws te horen gekregen....dit keer mijn broer... Bloos
hij heeft ooit het samonella bacterie gehad...jaar ziek geweest en nooit 100% opgeknapt. nu is hij al een tijd weer ziek. na wat gezeur bij de huisarts toch een onderzoek gehad. nee was niks aan de hand! alles was goed! Bloos
na veel aandringen opnieuw een onderzoek... en toen belde de huisarts met het bericht dat mijn broer een parasiet in zijn lijf heeft!
in het ziekenhuis een onderzoekje gehad, wat veel pijn opleverde en vond men het daar tijd om een uitgebreid onderzoek te doen omdat het wat vreemd was dat hij zo'n pijn had! inmiddels weegt hij nog maar 58 kilo Bloos
ik hoop voor hem da thij snel opknapt...!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:02

Gatsie BT Dat klinkt ook akelig. Wat voor parasiet gaat het dan over? Ik zie nu gelijk al die documentaires voor me van Discovery over parasieten in het menselijk lichaam Ziek .
Wuppie: Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt over Wup en dat het goed op te lossen is.
Tezzz: Stoer hoor! Altijd spannend de eerste keer op zo'n jong ding. Ik doe zelf niets liever.
Nick: Wat een mooi beestje. Hoe is die nu weer bij jullie terecht gekomen?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:13

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:26

Oei BT klinkt naar, sterkte voor jullie en je broer.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:28

BT, hopelijk is het een niet al te moeilijk behandelen parasiet en is je broer snel weer gezond!

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:28

Nickeltje: Wat een schatje dat vosje. Leuk dat je altijd met bijzondere en minder bijzondere dieren in aanraking komt...lijkt me geweldig! Ik vind alles op 4 pootjes eigenlijk altijd leuk! Maar ook op 2 dierepootjes !

BT: pfoeh da's niet best. Hopen dat ze snel e.e.a. diagnostiseren en kunnen behandelen. Lijkt me geen pretje voor je broer. Is hij ergens in een vreemd land geweest of zo??

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:29

Jullie zijn zo enthousiast over dieren in de opvang!!
iedereen is natuurlijk welkom voor wat vrijwilligerswerk...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:31

Maar even een klein technisch vraagje: hoe had ik die foto's op een normale manier kunnen posten (rechtop dus)
Ben niet zo handig...

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:46

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:58

BT: oei dat klinkt niet goed! Sterkte voor je broer en natuurlijk ook voor jou Ach gut Hopelijk valt het mee!
Nickeltje: ah dat vosje is echt super schattig!!

Ik zal zo snel mogelijk foto's maken van Money. Probeer deze week nog en anders volgende week, maar ze komen eraan Knipoog (moet paps even lief aankijken of ik zijn camera ff mag lenen Tong uitsteken )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:27

Goeiemorgen.
Eens kijken of ik alles goed onthouden heb.

Marieke; strakke actie met Chico. Ik kan me voorstellen dat je moeder daar een hartverzakking van heeft gekregen. Wie had ooit durven dromen dat het daarna een internationale pony zou worden Haha!

Tezzz; ben benieuwd naar de foto's!

Sjaan; Online heeft ook zo'n vliegendeken. Maar hij schuurde ook het topje van zijn manen eraf. Daarom heb ik een masker voor hem.

Verder heb ik gisteren crosstraining gehad bij Rob. De haag heb ik ook gesprongen (alleen de middelste). Het ging wel lekker, maar ik vind dat ik echt de routine mis. Nou heb ik dan ook wel 7 weken niet met hem gesprongen. Hij doet alles heel lief voor mij (alleen greppels, daar moet hij de eerste keer natuurlijk wel op stoppen Boos! ).

Bij het losrijden zat meteen de turbo erop. Hij werd sterk zag allemaal crosshindernissen en wilde kijken!!! Eindelijk na een half uur kwam hij een beetje tot rust. Maar gaandeweg dat de training vorderde werd hij toch weer een beetje sterker.

Cabanta deed het ook geweldig. Ben zo trots op die meid. Er stond ook ergens een soort ronde tafel (die staat in de buurt van die wal). Cabanta keek er even naar, kwam iets terug maar sprong toch gewoon.
Online ging er als een gek op af (niet te houden). En toen hij erboven hing zag ik opeens zijn voorbenen voor mijn neus zwaaien. Zo van: hellup; waar hang ik nou opeens boven??!?!?!? Haha!

En Raimaer heb ik natuurlijk geaaid en geknuffeld Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 09:31

Klinkt als een fijne training van beide paarden Scum.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:51

Ibonn en me (met Pasjha) hebben vorige week donderdag ook bij Rob getraind Ja het is echt n heel mooi terrein wat Rob daar heeft *LOL* mooi greppeltje en trakhener kunnen oefenen en heb in een keer de rechter (hoogste) haag gesprongen Knipoog Vooral de lijn met kruisjes is super voor t losrijden. We moesten ook de teugels in een hand en andere hand naar hoofd vh paard reiken voor balans. Echt n goeie oefening!

Nickeltje: echt n schatje dat vosje Lovers
Tezz: fijn dat t goed ging met de jonge! Ik heb de vorige week ook voor de eerste keer echt op m'n eigen arab hengstje gezeten Vork die zijn wel heel wat drukker dan die KWPN'ers Slapen
BT: klinkt eng van die parasiet.... Beterschap voor je broer!

Afgelopen weekend zijn Ibonn en ik trouwens naar t zonnige zuiden (Vijlen bij Vaals) afgereisd voor een demonstratie SGW bij de rijvereniging van Floor! Was echt super leuk en we hebben ook diverse complimenten gekregen Haha! We konden bij Madelene op de camping de paarden stallen en overnachten OK dan! Heb Ungaro meegenomen die dus weer heeeeel veel geleerd heeft. Hij is al zó veel rustiger geworden sinds Etten Leur. Hij liep als voorop langs een hele stapel boxen waar hele harde muziek uitkwam Clown een vreemde rijbak in. Floor had enkele crosshindernissen opgebouwd: strobalen, doorspringhaag, picknicktafel, rijtje boomstammetjes rechtop. Alle hindernissen waren best smal maar Ungaro pakte alles super aan (alleen 1x n boomstammetje omgestoten, sorry nog hé Floor Haha! ). Madelene reed op Plato van Ibonn en Ibonn zelf heeft de presentatie voor haar rekening genomen. Ze wist in ieder geval genoeg te vertellen en t halfuur was zo voorbij. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 09:56

Klinkt superleuk van die demo Suus. Jammer dat het zo ver weg was.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:03

Ja is ook, voor mij was t 'maar' 1 uur en n kwartier rijden. Ingrid is geloof ik ongeveer 15-30 min langer onderweg geweest. Maar wat is t toch mooi daar zeg Tong uitsteken alleen die 4 haarspeldbochten á la Oostenrijk waren n verrassing Clown was ik ff blij dat ik net nieuwe remblokjes op m'n auto had Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:07

Klinkt als een geslaagde dag Suus!

Als ze een beetje sterk worden in de loop van de training is dat niet zo erg toch Scum? Beter dan dat ze ophouden met lopen en aantrekken Clown En een stuk makkelijker op te lossen *LOL*
Lekker dat cabanta het ook zo goed doet!

BT: Wat naar voor je broer. Gelukkig weten ze nu wat het is en kunnen ze gericht gaan behandelen.
Hoop dat hij snel opknapt Ja

Nickeltje: van dat soort dingen heb ik geen kaas gegeten Bloos

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:12

BT: Sterkte, het zit jullie echt niet mee! Ach gut

Ik lees braaf mee, maar heb weinig te melden.
Deuk & Cadfael gaan prima, staan lekker met de andere merries & veulens op het land.
Vanmiddag gaan we met Waula naar Maree, klinisch & rontgenlogisch keuren voor de verzekering en meteen PROKken.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:12

Hebben jullie ook foto's Suus?

Gomir; ja het is wel fijn dat hij blijft lopen. Maar ik heb echt teveel kilo's nu en dat hou ik niet lang vol (zeker geen hele cross).

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:15

Dat klinkt akelig BT! Wordt hij nu verder onderzocht?

Klinkt goed Scum!! Fijn dat jullie weer mee kunnen draaien met allebei!!