Ibonn en me (met Pasjha) hebben vorige week donderdag ook bij Rob getraind
het is echt n heel mooi terrein wat Rob daar heeft
mooi greppeltje en trakhener kunnen oefenen en heb in een keer de rechter (hoogste) haag gesprongen
Vooral de lijn met kruisjes is super voor t losrijden. We moesten ook de teugels in een hand en andere hand naar hoofd vh paard reiken voor balans. Echt n goeie oefening!
Nickeltje: echt n schatje dat vosje
Tezz: fijn dat t goed ging met de jonge! Ik heb de vorige week ook voor de eerste keer echt op m'n eigen arab hengstje gezeten
die zijn wel heel wat drukker dan die KWPN'ers
BT: klinkt eng van die parasiet.... Beterschap voor je broer!
Afgelopen weekend zijn Ibonn en ik trouwens naar t zonnige zuiden (Vijlen bij Vaals) afgereisd voor een demonstratie SGW bij de rijvereniging van Floor! Was echt super leuk en we hebben ook diverse complimenten gekregen
We konden bij Madelene op de camping de paarden stallen en overnachten
Heb Ungaro meegenomen die dus weer heeeeel veel geleerd heeft. Hij is al zó veel rustiger geworden sinds Etten Leur. Hij liep als voorop langs een hele stapel boxen waar hele harde muziek uitkwam
een vreemde rijbak in. Floor had enkele crosshindernissen opgebouwd: strobalen, doorspringhaag, picknicktafel, rijtje boomstammetjes rechtop. Alle hindernissen waren best smal maar Ungaro pakte alles super aan (alleen 1x n boomstammetje omgestoten, sorry nog hé Floor
). Madelene reed op Plato van Ibonn en Ibonn zelf heeft de presentatie voor haar rekening genomen. Ze wist in ieder geval genoeg te vertellen en t halfuur was zo voorbij. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!