[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:55

Gefeliciteerd met je punten en prijzen vief!

Jammer dat ik je niet bewust gezien heb, maar dat komt vast wel weer een keer

Staan jullie nog op de foto? www.fotobeeldbank.com
Die van mij zijn niet zo leuk In de dubbel dus de hindernis zit ervoor

Je hebt otje vast wel gezien Wij waren met die blauwe vrachtwagen waar je langs moest als je op het dressuurterrein wilde komen
(waren er om een uur of tien, misschien waren jullie toen al net weg, dat zou kunnen)

gomir

Re:

Vief heeft de site al gevonden

Biertabje

Re:

ik zei dat jij hier heen moet komen, niet otje

leuk vief, netjes hoor!!!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:57

Afbeelding

Afbeelding

Maar als ik kom dan kun jij Otje toch niet rijden BT
Of mis ik nou wat

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:03

Jeetje, wat is er in 10 uurtjes weer veel bijgezwamd.

Leuke texelfoto's

@Vief en Kim, gefeliciteerd met julie wp en prijzen op Texel.
@Renske, fijn dat Piet weer goed ging in het Z
@BT, stoere dressuurfoto's en op die springfoto's is ze toch heel onschuldig
@Bento en MJ, lijkt erg leuk daar in Maarsbergen. Mooie foto's trouwens!!
@Talida Beterschap

oef en de rest ben ik ff kwijt (mag er wel een papiertje bij hebben als ik aan het bijlezen ben

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:05

ja maar we hebben hier ene stal met jonge dieren dan verhuis ik wel weer tijdelijk naar NH

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:06

OK
Maar die jonge dieren kunnen dan weer niet mee op concours (en ik heb nu ook zat te rijden )

En dan wil ik Otje nog steeds meenemen Dat gekke beest is toch best grappig geworden

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:15

Herinnneren jullie je nog die dagen van vorig jaar dat we met de SGWay of life promotie bezig waren?
En dat Miepje werd omgedoopt tot de SGWay of life mascotte?
Inmiddels is Miepje 3 jaartjes oud... en is het dus de hoogste tijd voor...

Ze is dus nu zadelmak. Aangezien ik niet zoveel tijd heb, heb ik vandaag gelijk maar stap 3 t/m 10 in 1 dag gedaan... Moet toch kunnen
Voor het eerst zadeltje op (dekje +logo natuurlijk), gelijk ook maar longeren. Ze heeft wel ff lekker gebokt met het zadeltje op en het longeren snapte ze binnen 5 minuten.
Nu nog een ruitertje...

Nou dit is ze dus: SGWay of life Miepje
Afbeelding

Nu ook zadelmak
Afbeelding

Afbeelding

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:28

Geweldig RK!

En wat een droppie zeg

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:37

*pakt aantekeningen boek erbij*

Lielle: proficiat met je nieuwe huisje! Ik hoop dat je je snel helemaal thuis voelt!

Bt: jammer van je dressuur. De fotos zien er wel spectaculair uit Sterkte met je nek, schouders en rug

MJ en Bento: gave fotos van Maarsbergen! ik vind het ook echt een mega gaaf terrein!

Anja: wat een dropje die shet!! Hebben!!Hebben!!

Kim: lekker gereden zeg! wow wat een punten!!

Tal: balen van je slechte proef, en beterschap! Voel je je al wel beter?

Max: waarom heeft je paardje aangepast beslag? En ik zou wel ff een ijzer eronder laten leggen.. Misschien ff telefonisch overleggen met je DA of hoefsmid

BW: Gaaf man die polo clinic!! Maar SGW is toch veel leuker!!

Renske: jij ook beterschap, maar toch netjes gedaan *dat staat op me lijstje, vraag me alleen nu af wat je netjes gedaan zou kunnen hebben*

Andrea: misschien is een springschoen idd een idee dan. Die kootholte en kroonrand wonden zijn altijd van die rotwondjes, die trekken nooit mooi meer weg. en zeker kroonrand wonden kunnen zelfs hoefproblemen geven!

Gomir: fijn dat otje goed ging. Jammer van je schuiver in het 2e parcors, dat kan gebeuren.. En what the f*ck is verpleeghuisarts?

Vief: haha 2 flinke verhalen, ik vind dat je er eigenlijk een 4 dubbele post voor moet krijgen! In elk geval super gereden! Was een lekker weekend voor je

Rk: wat een droppie is Miep!!!

over mijn heup: hij is pimpelpaars blauw, geel en afgeschaafd... Kan nog steeds niet echt bevatten hoe ik terecht ben gekomen. mankeer gelukkig zelf verder neits. Kan ook gewoon rijden. Heb ze net allebei weer gereden. Met kim ga ik 14 mei me 1e wedstrijd rijden, en dan hopen dat ik snel een Wp meepik, dan kan ik springen, en kan ik in oktober crossen
(eigenaar lachtte me uit toen ik dat zei)

* legt aantekeningen briefje weg.. voor volgende keer*

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 23:16

Ik wil Vief en CD wel even complimenteren voor hun nauwkeurige naleeswerk!!

Vief, gefeliciteerd ook met al je punten en prijs!
Gomir, ook super gesprongen!

Bento, ik heb het doorgegeven! Is toch leuk, ik lekker paardrijden en heb mooi Tom zijn eigen hobby aangepraat, foto's maken

En anja, Henri is goedgekeurd, wat een gaaf beest!! Wil je die serieus kopen? Ik vind hem leuk!

Oh ja, was ik nog vergeten, GvdT,

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 07:40

CD: het zit echt in de kootholte, een soort van sneetje. Het is dus wel duidelijk dat ze zichzelf aangetikt heeft, gelijk schoongemaakt en acederm opgedaan. Gelukkig heb ik er nog wat springschoenen liggen, die gaan er de volgende keer zeker omheen!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 07:57

Wat een leuk koppie RK

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 07:58

Echt een droppie, vooral dat dekje doet et em

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:18

Ik heb prachtige foto's voorbij zien komen van BT (balen die oxer/sloot, dressuur ziet er uit als Raimaer in haar goede dagen), Gomir (op naar het Z ) , RK (wat een droppie die Miep ) , MJ en Bento (welke dubbel is dat? en vele bekende sprongen gezien ) , een valpartij van CD (traumeel helpt erg goed!), een succesvol verslag uit Texel van Vief en een superverslag van Kim , een minder fijne proef van Tal , een Z comeback van Renske (knap hoor, 2 balken na een jaar), een polo convertatie van Bitwise (gaaf he! Ik heb ooit wat ge-"stick and balled", dan vond ik ook erg leuk), wat wondjes e.d. (springschoen is vaak een goede oplossing, je hebt evt ook van die ringen om balbetrapping te voorkomen) en een carriere move voor Gomir (verpleeghuisarts, wow! lijkt me wel heftig tussen oudere mensen de hele dag).

Wb mijn status, we hebben 2 dagen heel hard gewerkt, maar we zijn nu zover:
- overal nog lampen, gordijnen en schilderijen ophangen, + plinten schroeven
- keuken is klaar, alleen nog een klok en een rekje voor schuimspaan e.d. + nieuwe poten onder de eetkamertafel
- bijkeuken en garage zijn een chaos maar de wasmachine en de droger werken.
- woonkamer staat vol dozen + 1 werkende computer, maar de zithoek is redelijk af. Eethoek moet nog voor een groot deel opgeruimd worden (boekenkast inruimen, dozen weg, nieuwe eetkamerstoelen, PC naar boven). Badkamer is af, slaapkamer ook. Mijn studeerkamer is grotendeels af, die van Antoine niet, en ook logeerkamer staat nog errug vol Zolder is tamelijk leeg, maar wel totaal ongeorganiseerd

Belangrijkste klus nu is het tapijt weghalen in de oude flat , een draadloos netwerk aanleggen thuis en de hierboven genoemde klusjes Ik hoef me nog even niet te vervelen.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:36

Afbeelding

Afbeelding

dit vind ik de leukste 2
van dressuur zijn er ook nog een paar maar niet zo mooi

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:56

Nog een paar dingen.

MJ, dat is zwaar, al die trappen! Wij hadden de mazzel dat we veel grote stukken over het balkon konden doen, en dat alle zware dingen in het nieuwe huis beneden bleven

RK, we hebben eerst de TV aangesloten, voor het internet (inlc router en zo) had ik geen fut meer zaterdagavond. Housewarming is 24 juni (dag voor Hooge Mierde, daar doe ik dus ook niet mee )

BW, er rijdt een ijscoboer bij ons in de wijk, echt waar

Barrage op stijl is hier heel gebruikelijk, tegenwoordig wel steeds vaker een ingesloten barrage helaas.

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:00

CarpeDiem schreef:
*pakt aantekeningen boek erbij*

Lielle: proficiat met je nieuwe huisje! Ik hoop dat je je snel helemaal thuis voelt!

Bt: jammer van je dressuur. De fotos zien er wel spectaculair uit Sterkte met je nek, schouders en rug

MJ en Bento: gave fotos van Maarsbergen! ik vind het ook echt een mega gaaf terrein!

Anja: wat een dropje die shet!! Hebben!!Hebben!!

Kim: lekker gereden zeg! wow wat een punten!!

Tal: balen van je slechte proef, en beterschap! Voel je je al wel beter?

Max: waarom heeft je paardje aangepast beslag? En ik zou wel ff een ijzer eronder laten leggen.. Misschien ff telefonisch overleggen met je DA of hoefsmid

BW: Gaaf man die polo clinic!! Maar SGW is toch veel leuker!!

Renske: jij ook beterschap, maar toch netjes gedaan *dat staat op me lijstje, vraag me alleen nu af wat je netjes gedaan zou kunnen hebben*

Andrea: misschien is een springschoen idd een idee dan. Die kootholte en kroonrand wonden zijn altijd van die rotwondjes, die trekken nooit mooi meer weg. en zeker kroonrand wonden kunnen zelfs hoefproblemen geven!

Gomir: fijn dat otje goed ging. Jammer van je schuiver in het 2e parcors, dat kan gebeuren.. En what the f*ck is verpleeghuisarts?

Vief: haha 2 flinke verhalen, ik vind dat je er eigenlijk een 4 dubbele post voor moet krijgen! In elk geval super gereden! Was een lekker weekend voor je

Rk: wat een droppie is Miep!!!

over mijn heup: hij is pimpelpaars blauw, geel en afgeschaafd... Kan nog steeds niet echt bevatten hoe ik terecht ben gekomen. mankeer gelukkig zelf verder neits. Kan ook gewoon rijden. Heb ze net allebei weer gereden. Met kim ga ik 14 mei me 1e wedstrijd rijden, en dan hopen dat ik snel een Wp meepik, dan kan ik springen, en kan ik in oktober crossen
(eigenaar lachtte me uit toen ik dat zei)

* legt aantekeningen briefje weg.. voor volgende keer*

Me paard heeft nog geen speciaal beslag maar dat zou ze 2 mewi krijgen dus nu heeft ze het normale beslag nog, en er is er 1 van voor af,!

vief en kim leuke verlsagje en mooie foto's, ik vindd sam en emiel zo moi he

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:05

maar waarom krijgt ze speciaal beslag?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:21

Even heel vlug voor ik weer verdwijn:

CD: verpleeghuisarts is een arts die verantwoordelijk is voor de patiënten in het verpleeghuis Is een heel allround beroep, eigenlijk alles komt er wel in terug en die mensen zijn vaak één grote puzzel. Lijkt me best een uitdaging om dat allemaal nog zo goed mogelijk op te lossen.
En wat ook een beetje meespeelt is dat het goed mogelijk is om een opleidingsplaats te krijgen en dat ook normale werktijden tot de mogelijkheden behoren

Lielle: genoeg te doen nog, maar je nieuwe huis is iig bewoonbaar

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:23

Zo.. Lekker even wat sinaasappelsap en wat thee gedronken, broodje Nutella erbij.
Zo even m'n schooltas en gymtas pakken en dan richting school.. Gelukkig is het al weer bijna meivakantie!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:27

Whow, wat hebben jullie veel bij mekaar gekletst!

Erg mooi, die foto's allemaal. MJ; ik heb nog eens in je profiel gespiekt, maar jullie zijn wel heel fijn samen gaan springen als je de foto's van 'vroeger' en nu bekijkt. Ook allemaal lastigere hindernissen. En hij tilt zijn beentjes mooi op

Gomir; dus toch wel een beroep in de medische hoek .

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:11

HELP! Ik kan het allemaal niet meer bijlezen.
Dat ga ik een dezer dagen dus maar op mijn gemak doen.
Spiritje knapt langzaam aan een beetje op en de 2de operatie verdwijnt langzaam uit beeld!
Sissi het schimmeltje is verkocht.
Ga vandaag een 4 jarig projectje ophalen Zadelmak maken, inrijden en weer verkopen. Echt een leuk ding!!!
4 dagen op jumping geweest en niets gekocht
Als ik van de week tijd heb ga ik met pen en paier erbij ovefal op reageren

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:14

JJ, goed nieuws van Sprits, fijn hoor

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:21

Lielle: Bedankt, we hebben nog een lange weg te gaan maar houden hoop!!!