*pakt aantekeningen boek erbij*
Lielle: proficiat met je nieuwe huisje! Ik hoop dat je je snel helemaal thuis voelt!
Bt: jammer van je dressuur. De fotos zien er wel spectaculair uit

Sterkte met je nek, schouders en rug

MJ en Bento: gave fotos van Maarsbergen! ik vind het ook echt een mega gaaf terrein!
Anja: wat een dropje die shet!! Hebben!!Hebben!!
Kim: lekker gereden zeg! wow wat een punten!!
Tal: balen van je slechte proef, en beterschap! Voel je je al wel beter?
Max: waarom heeft je paardje aangepast beslag? En ik zou wel ff een ijzer eronder laten leggen.. Misschien ff telefonisch overleggen met je DA of hoefsmid
BW: Gaaf man die polo clinic!! Maar SGW is toch veel leuker!!
Renske: jij ook beterschap, maar toch netjes gedaan *dat staat op me lijstje, vraag me alleen nu af wat je netjes gedaan zou kunnen hebben*
Andrea: misschien is een springschoen idd een idee dan. Die kootholte en kroonrand wonden zijn altijd van die rotwondjes, die trekken nooit mooi meer weg. en zeker kroonrand wonden kunnen zelfs hoefproblemen geven!
Gomir: fijn dat otje goed ging. Jammer van je schuiver in het 2e parcors, dat kan gebeuren.. En what the f*ck is verpleeghuisarts?
Vief: haha 2 flinke verhalen, ik vind dat je er eigenlijk een 4 dubbele post voor moet krijgen! In elk geval super gereden! Was een lekker weekend voor je

Rk: wat een droppie is Miep!!!
over mijn heup: hij is pimpelpaars blauw, geel en afgeschaafd... Kan nog steeds niet echt bevatten hoe ik terecht ben gekomen. mankeer gelukkig zelf verder neits. Kan ook gewoon rijden. Heb ze net allebei weer gereden. Met kim ga ik 14 mei me 1e wedstrijd rijden, en dan hopen dat ik snel een Wp meepik, dan kan ik springen, en kan ik in oktober crossen

(eigenaar lachtte me uit toen ik dat zei)
* legt aantekeningen briefje weg.. voor volgende keer*