Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minnie_muis schreef:haha dat is ook een idee Vief! Maar ik denk dat ik dit jaar eerst maar eens bij de makkelijkere pistes blijf!
Ow ja ik zag bij de Scapino hebben ze ook van die grote brillen maar waar moet je op letten bij het kopen van zo'n bril?
Ow en zo langzamerhand is het geen crosstopic meer maar een skitopic
BrittJl0ver schreef:Scum; super nieuws zeg van Oro!
Anthea; ik vind gister nog een artikel uit de paardenkrant waar jij met foto instond van SGW Ambt Delden
AntheaV schreef:BrittJl0ver schreef:Scum; super nieuws zeg van Oro!
Anthea; ik vind gister nog een artikel uit de paardenkrant waar jij met foto instond van SGW Ambt Delden
ik vond![]()
he wat grappig, welke paardenkrant is dat dan, want die foto wil ik ook wel zien![]()
JJ: ja eergister was onze bak eindelijk redelijk begaanbaar, kom ik uit bed is die hele bak één en al water![]()
vief: oh leuk duitse brief makenik was daar vorig jaar vet goed in,
had een 8,8 en een 9,1
Citaat:
ik
vond
![]()
he wat grappig, welke paardenkrant is dat dan, want die foto wil ik ook wel zien![]()
JJ: ja eergister was onze bak eindelijk redelijk begaanbaar, kom ik uit bed is die hele bak één en al water![]()
vief: oh leuk duitse brief makenik was daar vorig jaar vet goed in,
had een 8,8 en een 9,1
BrittJl0ver schreef:en wat kon je winnen bij die prijsvragen andrea?
minnie_muis schreef:ja je ziet zo'n vage kikker! Maar ik had lady en vagebond!
BrittJl0ver schreef:Anthea; nee werd erin genoemd omdat ik toen ook gewonnen had
Andrea; dan zal ik voor je duimen dat je wint
GvdT schreef:
MJ + Bento, hebben jullie ook de reactie van Pleun gelezen in de P&S over valtraining.
Het zou me niets verbazen als wij volgend jaar de klos zijn