Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij had alleen flink last van zijn "hormonen" op momenten. In elk geval was hij heel wakker en voorwaarts, dus springles en dressuurles na elkaar is geen probleem 
maar ja zolang het gezond is maakt het uiteindelijk weinig uit.

heb de indruk hoe langer ze hengst zijn hoe heter en meer karakter ze hebben. Die van S.tijn was 3 toen hij geruind werd en je merkt toch dat hij veel dominanter is dan mijn vorige ruinen die vroeger geruind geweest zijn.
ze is zo chill in de omgang, en dan toch scherp in haar werk. Veel complimenten van 'mijne' ruiter die toch al een hoop paarden onder zijn kont heeft gehad en ik zie ze week na week beter lopen en springen. Echt wijs ermee.
in training ging da gisteren vanzelf, zal maar naïef denken dat dat op wedstrijd hetzelfde is...
Wist je dat het daar op 5 km ligt van de cross van arville :p Indien we naar arville gaan zouden we op zaterdag vertrekken en daar onze paarden stallen en overnachten.
alleen vindt mijn vriend dat ik overdrijf :p terwijl ik zelf vindt dat het wel oke is :p
Deze is te dun voor Luxor. Dus als er interesse is... 
NATUUUURLIJK!!!
) meer, alles opgeruimd Tadaaaaaaaaaaa.....