[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 12:12

Weule @ jij schrijft een titel gisteren "" hoe vind ik een vent " maar vervolgens zeg je dat mannen jagers zijn ?? dusse....iest klopt er niet......als de mannen jagen dan hoeven wij toch helemaal niet te zoeken ?? :P Bij mij begint het probleem dan ook al met hoe vind ik een vent, ik vind helemaal niks leuks meer... :o van het weekend nog weer wezen stappen, beginnen ook wat van die gasten tegen me te banketstaaf, maar ik vind ze dan niks dus heb ook geen zin om te banketstaaf.......krijg ik al gelijk reactie van een vriendin...tja bianc zo kom je nooit aan een vent, je kan toch gewoon kletsen met die jongen.... :( of ze zijn echt te jong, of diegene die al ouder zijn, zijn al zo gezet en verslofd.... :D :D :D

weule

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 12:30

hoe vind ik een vent is een titel voor het boek voor vrouwen..., je wilt immers een vent (denk ik dan voor het gemak ;) ) nou, dat krijg je tips hoe dat voor elkaar te krijgen, dus zorgen dat er op je gejaagd wordt... titel moet natuurlijk ook uitnodigen te gaan lezen... beetje commercieel denken ;)

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 12:42

Mannen en jagen? Mannen jagen tegenwoordig toch echt niet meer? Ze zitten gewoon op hun luie kont te wachten tot wij naar ze toe komen.
Ik ben nu 2 jaar vrijgezel (wel wat scharrels tussendoor maar niks serieus) nadat ik steeds van de ene relatie in de andere ben gerold.
Vind het op moment wel lekker zo alleen maar mis het soms toch wel.

Ik ben echt niet kieskeurig ofzo maar als ik op stap ben.... *zucht* wat lopen er toch een boel sukkels rond. Afgelopen zaterdag ook weer, hing een jongen de hele tijd om mij heen, zo eentje die zichzelf "gods gift to women" vind. Nou die heb ik zo klein.
Wil gewoon een leuke, lieve, eerlijke jongen. Maar vooral dat eerlijke deel is erg moeilijk te vinden.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 12:45

weule schreef:
achosie evony.... (herkenbaar...)

ik heb vanmiddag college over bestuursorganen, ZBO's, A-organen en B-organen en dan vooral over bevoegdheid, delegatie, mandaat etc....

Ik vind dat echt vervelend hahaha, probeer ik eindelijk een keer me voor te bereiden *D wil dat niet omdat we het bijbehorende boek niet hebben :')

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 12:58

handig hé ;)

@ marjan: dienke heeft het maar getroffen met mij (en omgekeerd)

heb d'r net trouwens gesproken, was gewoon naar het werk gegaan, daar weer paar keer boven de wc gehangen, knallende koppijn en toen naar huis gestuurd en nu in bed.... Dus die is nog verre van fit....

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:02

Marjan1984 schreef:
Wil gewoon een leuke, lieve, eerlijke jongen. Maar vooral dat eerlijke deel is erg moeilijk te vinden.

Dit heb ik ook al ontdekt. De eerlijke en leuke die zijn al aan de haak geslagen lijkt het wel :o

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:03

:wave:

Het blijft moeilijk, meeposten. :D Ga iedere keer weer over in het meeleesmodus. :P

Heb het lekker druk met mijn stage bij de Divoza, Uk gaat fijn, gister sprong ze weer super op de springles!
Weules boek heb ik gelukkig niet nodig, heb net een nieuwe vriend. <3 <3

een flinke :(:) voor Dienke, doe maar lekker rustig aan!
Evelien gefeliciteerd! *\o/*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:03

Ik heb er (12 jaar terug) al een weten te bemachtigen. :D
Sorry dames!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:04

En ik 8 jaar geleden al :D

Doe maar rustig aan Dienke!!
:wave: Hilde!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:07

en hier ook 12 jaar geleden al geslaagd :D

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:07

Dienke beterschap, Weule wees maar lief voor d'r.

Ik ga me klaar maken, medicijnen innemen en dan richting eindhoven. Heb honger joh, haha.
Duimen jullie voor me?
Tot snel.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:14

bvw schreef:
Annet misschien heb je wat aan de tips van jeroen...
:)) Ja ik wacht met smart tot het boek uit is hoor! :') Ik ben alweer uhm... 3 jaar vrijgezel denk ik. Erg zeg, ik weet het eigenlijk niet eens zeker hoelang het nu al is! Haha

Sim als taalpurist hier! Haha, je betrapt iedereen op foutjes. Ik lees die berichten niet eens op die manier en zie de fouten amper.

Ik hoor veel moeilijke dingen over studies e.d. Ik heb college ook overleefd met twee bakken koffie en maar zoveel mogelijk meepennen om niet in slaap te vallen.

Straks op de fiets langs het bos om te kijken of ze er aan het werk zijn, zo niet, dan wordt het zeker een rondje buiten en anders denk ik er nog overna. Het is zo'n mooi weer!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:22

Sterkte Marjan en we duimen met z'n allen! Komt goed!

Annetje, komt omdat ik zelf nogal nauwkeurig ben in hoe ik mijn berichten opstel en ik vind het belangrijk ABN te schrijven/typen en begrijpelijke tekst neer zet. Kan me echt doodergeren als men slordig is met taal en niet let op de juiste spelling. Nu valt het in dit topic gelukkig reuze mee en is het meer een spelletje geworden om elkaar op taalfouten te betrappen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:22

Marjan, Duimen draaien hier inmiddels :(:)
Dienke, Balen dat je nog niet fit bent!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:25

Ik heb mijn notenboertje ook al bijna 10 (TIEN!) jaar geleden aan de haak geslagen (of hij mij eigenlijk net hoe je het bekijkt) ;)

Dienke, beterschap!
Marjan, ik duim mee hoor!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:38

Sim: jij bent toch ook altijd directie secretaresse geweest?
Ga mij vlug omkleden en chally zijn staart wassen. Die is bruin :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:42

_lautje_ schreef:
Sim: jij bent toch ook altijd directie secretaresse geweest?

Yes! En juridisch secretaresse/medewerkster. Daar is een absoluut een juist gebruik van ABN een must/noodzakelijk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:44

Probleem bij mij is dat ik alleen hier Nederlands typ. Op het werk gaat alles in het Engels O:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:45

Waarom is dat een probleem dan? Snap 'm even niet. :o?

Overigens maakte ik net zelf wel een enorme (taal)blunder, maar gelukkig niet in dit topic. :oo

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:45

_Sim_ schreef:
Sterkte Marjan en we duimen met z'n allen! Komt goed!

Annetje, komt omdat ik zelf nogal nauwkeurig ben in hoe ik mijn berichten opstel en ik vind het belangrijk ABN te schrijven/typen en begrijpelijke tekst neer zet. Kan me echt doodergeren als men slordig is met taal en niet let op de juiste spelling. Nu valt het in dit topic gelukkig reuze mee en is het meer een spelletje geworden om elkaar op taalfouten te betrappen.

Nou Sim, dan ga ik ook even kritisch zijn ;)
ABN is de vroegere benaming (Algemeen Beschaafd Nederlands) Deze wordt tegenwoordig niet meer gebruikt, tegenwoordig staat hier de term 'Standaard Nederlands' voor.

;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:46

Dat mag hoor, maar ik ben nog van de oude stempel Weule. Wij schelen wel heel wat jaartjes schat ik zo.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:48

Mootje, ik typ ook 90% Engels op het werk, dus die vlieger gaat niet op. Maar ik zie zo ongelooflijk veel taalfouten iedere dag, dat ik ze maar structureel negeer ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:49

Bij mij is het ook ABN hoor :D
Sim, Ik oefen dus een stuk minder op de Nederlandse taal, omdat ik op mijn werk alles in een andere taal typ ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:52

@ sim: jaartje of 17 ;) hahaha, maar het is ook maar net waar je het typt vind ik. Als ik voor de studie/scriptie of iets dergelijks bezig ben dan typ ik ook heel anders, let veel op komma's, punten, lay-out, spelling etc...., maar zoals op bokt/msn/hyves/facebook e.d. dan heb ik soms ook geen zin om na te denken. Verstand op 0.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:52

Oh zo, ja, dan kan ik me voorstellen dat je soms even na moet denken. Dat heb ik als ik in het Engels of Duits moet typen.
Weule, voor mij is het routinematig om net opgestelde berichten te typen. Ook al zit ik "maar" op een forum.