Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snoekiej schreef:Goeiemorgen!
Clinic was leuk gisterenBen nu alles aan het pakken, en dan naar stal en naar Ermelo! Zit alleen wel een beetje met avondeten
Dat zit er niet bij, maar om nou brood mee te nemen.. En met de trailer erachter is het ook niet makkelijk om ff naar de Mac te rijden ofzo
![]()
@ Rowo, ik geloof er ook niet zo in dat 1 zadel op meerdere paarden goed zou liggen. Als het wel gebeurt heb je mazzel natuurlijk, maar over het algemeen verschillen paardenruggen natuurlijk behoorlijk.
En ik ga echt niet elke keer een nieuw zadel kopen. Ze worden daarom elk jaar gecontroleerd op hoe ze liggen.
om niet langs te gaan

. Lekker grapje. Maar goed, ik had een tijd terug dat ik hem niet kon vinden dus ook met strippenkaart gereden. toen had ik die blauwe en toen zei de bus chauffeur dat ik als student ook met de rode mag reizen (goedkoper). Dus ik nu een rode gekocht. Zegt de bus chauffeur dat die alleen in Groningen en Drenthe geldt. En hij me dus niet meenam
. Dus ik terug naar de Primera (daar had ik die ochtend de strippenkaart gekocht). En ik vroeg wat dit voor grappen waren, waarom nou ineens de rode niet mag. Die man zei dat het dus WEL mag. Naja ik heb de rode mogen omruilen voor een blauwe. Maar ik was toch al chagrijnig, en ik had de bus toch al gemist en ben maar naar huis gegaan.
.
. Zal zo thuis wel even met de opdracht aan de gang. Hopelijk kom ik er zonder die les ook uit.
.
. Daar natuurlijk ook wel gesprongen maar dat is toch anders.
.
. Dat zou een mooie oplossing zijn.
.
, maar bami is ook lekker
.
.
: http://www.mijnalbum.nl/Foto-8RXPMRJR.jpg
.
Bedrijfsbezoeken, lessen volgen op een universiteit en natuurlijk culturele bezoeken.

Goed dat je erachter aan hebt gebeld. Ben benieuwd of ze je nog tegemoet gaan komen..
Daar zag Bam er wel echt (niet) uit 
Heel veel studiedingen en mocht komen (proef)schoonmaken bij een nieuw adres. Was door ziekte wat achterstallig poetswerk, dus echt 3,5 uur keihard gewerkt om een groot deel weg te werken. Mijn dweil, zeem en boen-kwaliteiten bleken voldoende te zijn want mag over 2 weken weer langskomen. Wel ideaal is lekker dichtbij en dan om de week 3 uur 
Morgen weer om 7 uur eruit, weer schoonmaken, maar dan bij mijn andere adresje en dan door naar de uni om een paar uur te SPSS'en (deeltoets), woll rijden en daarna met stal bowlen.. en dan is het lekker weekend
.
.