@ benthe: das ook lekker dan! Dat je het nog opgeruimd hebt

@ rosalie: wat onwijs balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten en niet weet wat je moet doen. Wat zeggen je ouders er van dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kan me voorstellen dat je dan wel even raar opkijkt

Nog naar een intake gesprek voor een promotieklus geweest en daarna tot half 6 college gehad. Net lekker gegeten en zo maar even wat rommeltjes doen en een afwasje en dan naar mijn ouders. Ben benieuwd of ik morgen (in Deventer) moet werken. Sta eerste reserve en moet beschikbaar blijven van 9-12 uur. Als ik niet hoef te werken krijg ik sowieso 3 uur uitbetaald. Dus hoop eigenlijk dat ik niet hoef, nogal veel te doen en dat kan dan mooi morgen even voor een deel

. Ze vind het echt heel leuk en wordt heel erg enthousiast. Af en toe een beetje té haha. Moet haar heel goed in de gaten houden want anders dan ontploft ze.
Dat blijft wel vervelend, ze gaat dan meteen omhoog en je houdt er niks aan dan. Toen werd ze ergens bij de buitenbak opgevangen door een vrouw die daar woont en die was helemaal onder de indruk van haar
ze vroeg nog of ik haar wou verkopen maar dat wil ik voorlopig niet
Hopelijk hoef je morgen niet te werken en kun je je andere klusjes doen!
Dus morgenavond mag hij weer mee voor de clubkampioensschappen, kijken of hij dan ook nog wil
Daarna ook nog met Nika een rondje gesprongen en die wou lekker aanpakken, ik hoop dat ik haar zondag ook zo fijn kan rijden.
. Ik mis het relaxte en het fijne werken met de kinderen
, ik sprak vandaag een collega van mij die ook op een kinderafdeling heeft gezeten en nu dus ook weer verhuisd is, hij heeft precies hetzelfde. Het type-persoon wat er werkt is ook gewoon anders. Ik hoop dat ik het een jaar ga uithouden, want ik zie nu al op tegen mijn diensten...
, toch druk gehad!!
..
, was blij dat ik wat eerder weg mocht. Nog even rondgehangen op mijn tweede afdeling, collega/vriendin van mij was daar aan het werk en heb weer wat oud-collega's gezien.
, veel was herkenbaar vanuit de praktijk....
..

Wel echt superbalen zo.
Zappa had een hoefzweertje maar die is losgesneden. Nu paar daagjes weken in de soda, wat verbazend goed gaat.. Die moet snel weer aan het werk want hij wordt hondsbrutaal. Verder gister bij de internist geweest voor de schildklier, ik mag stoppen met de medicijnen maar wel op hoop van zegen. De kans dat het niet goed gaat is groter dan de kans dat het wel goed gaat. De kans dat ik altijd medicijnen moet blijven gebruiken is zeer groot
veel succes jij ook
Geen wedstrijd of andere dingen, mijn enige verplichtingen zijn naar stal gaan.

, als sneeuw voor de zon!!
Mooi dat het water beter gaat
.
.
, heerlijk als je niks hoeft!!

. Voorlopig kunnen we er weer tegen aan.
Die deken heb ik ook voor Vorstin besteld, maar dan in een andere kleur: 
, ja ze had eigenlijk geen nieuwe deken nodig, maar het was de laatste in 215 en dus ook afgeprijsd (Nog wel 150 pleuries
maargoed...) en ik vind die ruit zo gaaf staan bij Wolin.
.
. Weet je al wat/wanneer je gaat scheren?
.
Ik heb de mijne voor 165 euro ofzo via Horseware op Bokt. Ik weet nog niet wanneer ik ga scheren. Moet zowiezo wachten tot ik mijn deken binnen heb en tot ze niet meer het land in kunnen. Wordt ergens half/eind oktober denk ik. Nu is ze na het rijden steeds zeiknat, moet ik haar afspuiten en meestal is ze na een uur ongeveer (nog niet helemaal) droog. 
Niet dit weekend, maar volgend weekend er weer heen