[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:21

Goeiemorgen :wave:

@ benthe: das ook lekker dan! Dat je het nog opgeruimd hebt :+

@ rosalie: wat onwijs balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten en niet weet wat je moet doen. Wat zeggen je ouders er van dan?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 12:34

Shanouk: Het maakt mij nooit zoveel uit of ik alleen train of niet. Daarnaast heb ik paarden die neit zo fijn trainen in een groep. En Rob zit in Fontainebleau dus ja dan maar alleen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 12:34

Morrrguh!
Ik zit nu SPSS practicum te doen op de uni, daarna nog 1 werkgroep en dan is het weer weekend!!

Begrijp het wel hoor PB :j Ik vind het zelf alleen spannend om een of andere reden om zelf te trainen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 12:43

JA, is ook wel zo. Maar als je naar een terrein gaat wat je kent en je doet geen gekke dingen die je ook niet op een wedstrijd tregen zou komen gaan die zenuwen snel weg.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:34

Ik las dat veel mensen die lekker hebben getraind/gereden :)
Ik heb helaas niet zo veel mogelijk heden om te trainen voor de sgw, op dit moment is het enige probleem ook water...
Gister nog even met Wiso door mijn eigen waterbak gegaan. Na poging 10 ofzo deed ze het en dan is het ook goed. Hopelijk gaat ze vandaag na minder dan 10 pogingen ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 19:34

Goeieavond :D

Rosalie: Wat verschrikkelijk vervelend. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt :(:)
Kim: Hahaha :)) Kan me voorstellen dat je dan wel even raar opkijkt >;) :')
Lotte: Haha die Wolin ook weer :D

Bedankt voor alle felicitaties!'t Was erg gezellig :)

Was vanmiddag weer in Enschede. Stap je om 8.45 uur in de trein ben je er eens om 12 uur (moest via Zwolle) :z Nog naar een intake gesprek voor een promotieklus geweest en daarna tot half 6 college gehad. Net lekker gegeten en zo maar even wat rommeltjes doen en een afwasje en dan naar mijn ouders. Ben benieuwd of ik morgen (in Deventer) moet werken. Sta eerste reserve en moet beschikbaar blijven van 9-12 uur. Als ik niet hoef te werken krijg ik sowieso 3 uur uitbetaald. Dus hoop eigenlijk dat ik niet hoef, nogal veel te doen en dat kan dan mooi morgen even voor een deel :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 20:16

Goedenavond!
Eindelijk weer weekend! Kan het wel weer gebruiken! Vorstin heb ik gereden, die ging fijn.

Da's lekker Vief! Niet hoeven te werken en toch geld verdienen :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:40

Goeieavond!

Vief: Hopelijk hoef je niet te werken :D
Lotte: haha, wat is Wolin toch een draak

Ik had van de week nog crosstraining gehad in Roden. Paardje deed goed haar best, ze deed alles keurig in 1x zonder raar te kijken enzo. Alleen het water vond ze eerst wat eng (normaal loopt ze er zonder moeite in) maar ze ging er daarna wel makkelijk in. Ook nog wat afsprongetjes gedaan in het water en dat deed ze ook heel makkelijk :D . Ze vind het echt heel leuk en wordt heel erg enthousiast. Af en toe een beetje té haha. Moet haar heel goed in de gaten houden want anders dan ontploft ze.
Alleen toen ik haar wou afzadelen, was er een menles in de binnenbak. En ze is zooo bang voor die karretjes. Dus paard vloog natuurlijk weer op hol. :( Dat blijft wel vervelend, ze gaat dan meteen omhoog en je houdt er niks aan dan. Toen werd ze ergens bij de buitenbak opgevangen door een vrouw die daar woont en die was helemaal onder de indruk van haar :+ ze vroeg nog of ik haar wou verkopen maar dat wil ik voorlopig niet

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 22:14

Goede avond :)

Benthe dat is wel minder dan :(

Vief, lekker druk :z

Anthea lekker dat het goed ging :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:12

@Anthea: Fijn dat je paard zo lekker wou aanpakken met de crosstraining, wel balen dat ze zo bang blijft voor de karretjes.
@Vief: Jij treint ook heel wat door Nederland zeg :oo Hopelijk hoef je morgen niet te werken en kun je je andere klusjes doen!
@Snoekiej: Fijn dat Vorstin weer lekker wou aanpakken.

Ik heb vanavond voor het eerst een parcoursje met de schimmel gedaan. Hij vond het allemaal wel erg spannend met al die mensen en die rare dingen onder/bij de hindernissen. Het eerste rondje was dus niet geheel zonder moeite, tweede rondje liep hij mooi overal door :D Dus morgenavond mag hij weer mee voor de clubkampioensschappen, kijken of hij dan ook nog wil :o Daarna ook nog met Nika een rondje gesprongen en die wou lekker aanpakken, ik hoop dat ik haar zondag ook zo fijn kan rijden.
Nu maar slapen, want heb een flink druk weekend voor de boeg en moet morgen ook nog eerst naar stage.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:18

Benthe geen foto van die schimmel ben wel ben benieuwd nu :)

Ik ga zo richting bed, morgen alles in pakken en richting stal, en dan naar neede :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 00:30

Goedenavond!!

@Benthe: Ik zit nu op MaagDarmLever/Longziekten, dit is een interne afdeling en om eerlijk te zijn vind ik het echt geen leuke afdeling :\ . Ik mis het relaxte en het fijne werken met de kinderen :) , ik sprak vandaag een collega van mij die ook op een kinderafdeling heeft gezeten en nu dus ook weer verhuisd is, hij heeft precies hetzelfde. Het type-persoon wat er werkt is ook gewoon anders. Ik hoop dat ik het een jaar ga uithouden, want ik zie nu al op tegen mijn diensten...
@Vief: Lekker een beetje aangerommeld dus ;) , toch druk gehad!!
@Anthea: Hahaha not for sale!! ;)
@Snoekiej: Fijn dat ze weer lekker ging :j

Pfffffffffffffff....wat een dag :\ ..
Ik had vandaag een dienst van 12.00 uur tot 20.00 uur, niet echt fijn.. Vanmorgen gehaast Wolin gemest, gauw naar werk, waar ik met knallende koppijn en een rothumeur heb rondgelopen >;) , was blij dat ik wat eerder weg mocht. Nog even rondgehangen op mijn tweede afdeling, collega/vriendin van mij was daar aan het werk en heb weer wat oud-collega's gezien.
Ben daarna de stad in gegaan, het was koopavond, dus ben met mijn zus die in de stad woont nog even lekker rond gaan neuzen.
Hierna zijn we gezellig samen naar de bios geweest, was alweer tijdje terug dat we samen wat leuks hebben gedaan. We zijn naar 'My Sister's Keeper' geweest, echt een zielige, maar mooie film en heb dan ook wel een traan weggepinkt onder de film :o , veel was herkenbaar vanuit de praktijk....
Nog even wat gedronken erna en nu ben ik weer thuis.
En ben het wel een beetje zat zo na 4 vroege diensten, dus ik ga zo lekker naar bed en lekker uitslapen morgen :o ..

Welterusten!! :z

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:10

Goeiemorgen!
@WL: Dat is wel balen dat je het (nog) niet naar je zin hebt! Maar moet je een jaar op deze afdeling blijven dan? Die andere afdelingen heb je toch ook geen jaar gezeten? Klinkt trouwens wel als een relaxed avondje ;)
@Corien: Ik zal is kijken of ik een foto van de schimmel heb. Alvast veel plezier en succes in Neede!

Ik moet nog tot 12.00 hier op stage en dan heb ik wat dat betreft weekend. Morgenavond nog wel werken en de rest van het weekend wedstrijd :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:42

Mogguh!

J_N; lekker vroeg klaar dus, heerlijk :j
Lotte; lekker uitgeslapen?
Anthea; leuk om zo'n compliment te krijgen al was de aanleiding minder leuk.
BVW; ik hoop dat je de waterproblemen snel kunt oplossen, gewoon doen is de enige remedie..
Rosalie; ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt wat betreft je paard :(:) Wel echt superbalen zo.

Hier gaat alles zijn gangetje. Fari heeft de hele week niet echt fijn gelopen, hopen dat ze morgen in Neede beter haar best doet. Bop is braaf maar wat rillerig onder het zadel. Als ie er dan vandoor schiet in draf wordt ik wel een meter opgegooid zo draven :+ Zappa had een hoefzweertje maar die is losgesneden. Nu paar daagjes weken in de soda, wat verbazend goed gaat.. Die moet snel weer aan het werk want hij wordt hondsbrutaal. Verder gister bij de internist geweest voor de schildklier, ik mag stoppen met de medicijnen maar wel op hoop van zegen. De kans dat het niet goed gaat is groter dan de kans dat het wel goed gaat. De kans dat ik altijd medicijnen moet blijven gebruiken is zeer groot :\

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:04

Goede morgen :)

Lotte wel balen dat je dan een jaar moet stage lopen daar, kan het me dan wel voorstellen, dat je het niet leuk vind. (ik jank ook altijd bij zulk soorts films)

Benthe is goed ;) veel succes jij ook :D

Marloesje succes morgen mischien kom ik je nog tegen :)

Ik ban alles aan het inpakken en dan richting paardenbeest.
Veel succes wedstrijd gangers van het weekend, zo niet dan een heel fijn weekend!

:evaw:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 10:33

Goeiemorgen!
Ik ga zo naar Vorstinnie. Lekker lessen vandaag. Heb eindelijk eens een rustig weekendje :) Geen wedstrijd of andere dingen, mijn enige verplichtingen zijn naar stal gaan.

Fijn dat je training zo goed ging Andrea!
Gaaf dat het zo goed ging met de schimmel Benthe! Succes vandaag!
Balen dat je het nog niet naar je zin hebt daar Lotte
Succes morgen Marloes en Corien!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 10:40

:wave:

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 10:44

Vief, zou leuk zijn, niet werken maar wel geld ontvangen :$
Shanouk, gelukkig liep Vorstin weer fijn!
Anthea, klinkt als een leuke training, en gaaf dat die vrouw onder de indruk was van jou paard :)
Benthe, ik ben ook wel benieuwd naar foto's van de schimmel
Corien, succes in Neede
Lotte, gezellig avondje! Ik neem aan dat je rothumeur toen wel over was ;)
Marloes, hopelijk gaat het bij jou wel goed! Zou niet fijn zijn als je altijd aan de medicijnen moet...

Ik heb gister weer geoefend met water, ze ging er al sneller in dan eer gister! Er zit dus vooruitgang in
Ik wacht nu op de hengst, hij zou eigenlijk woensdag komen maar door onstandigheden is dat even vertraagd! Kan ik daar dus ook lekker mee aan de slag!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:40

Aloha :)

BVW: Hahaha jahhoor :)) , als sneeuw voor de zon!! :D Mooi dat het water beter gaat :) .
Corien: Succes in Neede!!! :D
Malloesje: Jij ook succes in Neede met Fari!! En ik ga voor je duimen dat het goed gaat zonder medicatie!

Ik heb niet uitgeslapen, want ben met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest voor een foto van haar heup, aangezien ze echte ouderdomsverschijnselen gaat krijgen :(:) .
Ik heb lekker wat 'Your Horse' bladen zitten bestuderen en zitten relaxen met een kopje thee :z , heerlijk als je niks hoeft!!

Voor Wolin heb ik overigens deze deken besteld, was de laatste in 215 :P
Afbeelding

Voor alledrie deze deken, outdoordek 0 grams met fleecebinnenzijde..
Afbeelding

En dan dus nog die Rambo Sweet Itch Hoody voor onze Tinker, gelukkig heeft iemand van bokt deze deken goedkoper uit Engeland kunnen halen..
Afbeelding

...maar ik ben evengoed weer arm :D . Voorlopig kunnen we er weer tegen aan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 14:55

Goeiemiddag!
Vorstin ging echt superlekker! Met losrijden was ze al heel los en fijn in de hand, en toen we echt begonnen te rijden was ze flink aan het sjouwen en liep ze super! Lilian zei dat ik zo wel meer dan 200 punten zou rijden, en dat ik ook zo een Z proef kon gaan starten :D

Tss na-aper Lotte :P Die deken heb ik ook voor Vorstin besteld, maar dan in een andere kleur:
Afbeelding
Mooie dekens verder :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:59

Haha :)) , ja ze had eigenlijk geen nieuwe deken nodig, maar het was de laatste in 215 en dus ook afgeprijsd (Nog wel 150 pleuries :o maargoed...) en ik vind die ruit zo gaaf staan bij Wolin.
Dus nouja, toch maar gedaan.. heb haar Amigo-dek aan onze ouwe dibbes geschonken, die kon hem ook wel gebruiken ;) .

Fijn dat Vorstin lekker ging :) . Weet je al wat/wanneer je gaat scheren?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:01

Was overigens vanacht 7 graden!! Heb Wo nog niet met dek op staan omdat het overdag nog wel lekker is, maar het koelt wel flink af nu in de nacht.. Ben blij dat die dekens heb besteld, één of twee buien kunnen ze wel hebben, maar als het straks echt omslaat wil ik ze niet zonder dek buiten hebben :n .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 15:03

Dan ben je niet zo veel goedkoper uit := Ik heb de mijne voor 165 euro ofzo via Horseware op Bokt. Ik weet nog niet wanneer ik ga scheren. Moet zowiezo wachten tot ik mijn deken binnen heb en tot ze niet meer het land in kunnen. Wordt ergens half/eind oktober denk ik. Nu is ze na het rijden steeds zeiknat, moet ik haar afspuiten en meestal is ze na een uur ongeveer (nog niet helemaal) droog.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:06

Nee, de deken kwam van 180,- en ik kwam deze Rhino in deze ruit nergens meer tegen... En aangezien ik eigenlijk altijd mijn dekens koop bij Paardendrogist.nl en hem daar onder het kopje Aanbiedingen tegenkwam, heb ik hem maar toch gewoon gekocht :o . Doe's gek dacht ik :P .

Ok :j .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:11

Mooie dekens zeg :9

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of mijn Wollie al lekker wollig is :D Niet dit weekend, maar volgend weekend er weer heen :)
Ze zal in het begin toch niet zo hard hoeven te werken, dus pas als dat weer aan de orde is maar eens over scheren gaan nadenken...

Mijn werk heeft niet gebeld, dus lekker thuis gezeten, geld verdiend en weer nieuwe jasjes op internet gezet.
Blijf er lekker druk mee :D

Zo eens even wat fatsoenlijks aantrekken, langs het postkantoor en even boodschappen doen voor mams :)

Heb trouwens nieuwe laarzen. Kon er geen afscheid meer van nemen en 't was een erg mooi prijsje voor nieuwe laarzen.
Afbeelding
(met rits, zonder veters)