Druk dagje gehad vandaag, hadden een onderlinge wedstrijd dus was om 8.45 uur al op de manege, net om half 6 weer thuis even gegeten en nu ff lekker rustig zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MelanieB schreef:Nou ik ben ook thuis van deze leuke Tinkerwedstrijd, veel bokkers gemeet/gezien!
Dressuur L1 officieel had ik een 1e prijs met 184 dus 1 winstpunt
En de 2e proef 164 ()
Springen foutloos parcours en Barrage3e
Cross foutloos en een mooie 3e plaats (was 20 sec. over optimale tijd helaas)
En Bonny is weer helemaal de oude!!![]()
![]()

Gistere rondje B hc met Greco gereden, in het L was het niet helemaal goed gegaan bij Naomi en ik moest daarna in het B, dus even aangepakt!

gelukkig
Ik krijg der alleen maar zere voeten van, en me voeten zitten nooit goed in die dingen
Yeah right
. Waren we nog nooit geweest en wilden het toch eens bekijken, maar ik hoef er de komende jaren niet nog een keer heen
Was wel leuk hoor, maar voor één keer. Na het avondeten een wandeling gemaakt met vriend en heb Voodoo ook meegenomen. Kon mooi zo! 

Ik heb nu sprengers. Duur, maar erg fijn! Daarnaast heb ik ook nog gewone beugels. 

Succes op stage!
) waren we 10 meter voor het kruispunt komen op eens 3 honden luid blaffend op ons af 
Stukje verderop was er nog wat engs ze kan dus echt hele mooie pirouettes maken. Weer rustig gebleven weer mijn het is hier helemaal niet eng liedje gezongen en daar gingen we weer. Toen we voorbij de enge boerderij met kippen waren was het goed. Oortjes naar voren en in een drafje heel relaxt naar huis.
Hing heel de tijd lekker losjes.

[/quote]