Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ingridje16 schreef:ik wacht lekker met rijden te vanavond dan kan ik teminste beetje normaal iets doen. zonder dat ik over verhit van me paard val
Amber_ schreef:Pff ik heb dan wel 6 jaar in Curacao gewoont.. Maar hier kan ik de warmte niet hebben haha !
rowo schreef:Amber_ schreef:Pff ik heb dan wel 6 jaar in Curacao gewoont.. Maar hier kan ik de warmte niet hebben haha !
Ja echt??? Ooh echt een heerlijk landMaar voor mij alleen voor vakantie, ik kan niet zo lang van huis
De warmte daar vind ik heerlijk en het eiland super mooi. Is je vader marinier dan ofzo, dat je er zo lang hebt gewoond?
Amber_ schreef:rowo schreef:Ja echt??? Ooh echt een heerlijk landMaar voor mij alleen voor vakantie, ik kan niet zo lang van huis
De warmte daar vind ik heerlijk en het eiland super mooi. Is je vader marinier dan ofzo, dat je er zo lang hebt gewoond?
Jaa dat klopt, Mijn vader is marinier. Dus we zijn er 2x 3 jaar geweest. Ik ben nu 3 jaar terug in NL. Ik heb het er heerlijk gehad hoor, als je daar woont wen je zelf aan het weer en je hebt genoeg wind die je verkoelt
!
Maar als je je middelbare school hetb gehaalt, heb je daar niks.. Geen vervolg opleidingen. Dus het houdt opAl zit ik hier beter met mijn eigen paardjes
. Mijn ouders gaan wel weer misschien terug met mijn broertje.
Ben je er ook geweest ?
Edit: Wat stom ! Ik zie net dat je er ook geweest bent ! Wat grappig,
Ooit gehoord van Vespucci College ? En woonwijk Jong Bloed ?