GvdT schreef:Marieke, ik zat eigenlijk op een ander bericht van jou te wachten. Je bent toch met wup naar de kliniek geweest?
Ja klopt, ik heb nog niet zo heel veel nieuws, dus wilde ik nog even wachten.. maar attent dat je er naar vraagt!
Eerst zijn er echo's gemaakt. De peesaanhechting die 5 weken geleden (vlak na Maarsbergen) niet goed was, was nu helemaal in orde. In de kogel zat binnenin een flinke verdikking, wrs een ontsteking. Kogel eerst van onderen verdoofd, maar dat maakte niks uit. Toen ook de bovenkant verdoofd, en toen liep hij goed. Toen zijn er röntgenfoto's gemaakt. Hoefkatrol was super en aan de kogel was niet veel te zien. Hij was toen echter al verdoofd en ook heel sloom van de sedatie, zodat ik hem daar heb gelaten en het onderzoek morgen verder gaat. Pees zelf was iets verdikt en nu wordt uitgezocht of het echt de kogel is waarop hij kreupelt of ook de pees. Morgenmiddag mag ik bellen, dus dan weet ik wrs wat en hoe en hoe het opgelost kan worden.
Wel goed nieuws dat Koek na een paar hele stoute dagen na mijn vakantie (wist niet dat Belgen ook Levade's konden maken
) vandaag echt heel fijn aanpakte, wordt straks nog een dressuurpaard!!