[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:17

Wel herkenbaar Sim. Als Online niet gereden mag worden dan is hij ook niet erg vriendelijk naar Ienie toe, als we daar op rijden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:17

Wel herkenbaar Sim. Als Online niet gereden mag worden dan is hij ook niet erg vriendelijk naar Ienie toe, als we daar op rijden.

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:18

Scum schreef:
Was wel van plan om heel terug te komen

Ladyzwien, het ligt eraan. Je hebt op die indoorbanen ook speciale tijden dat er een aanbieding is, en dan valt het wel weer mee. Het is nog allemaal tamelijk nieuw voor me, maar eigenlijk vind ik dit leuker dan een avondje naar de bioscoop ofzo.

haha ja maar als ik ga skieen wil ik echt op wintersport en niet op een baan. ja misschien van te voren even om het een beetje te leren en te voelen hoe het is. maar op wintersport gaan is echt duurt pff

jammer simmie

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:21

Zo heeft Britt de pony van mn zusje een keer geslagen omdat ik toen op Okkie reed en mn moeder op Britt
jaloerse pony? nee joh

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 17:42

Zo, ik ga naar Southside Veel plezier allemaal

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:59

Dan zie ik je volgend weekend vast wel Reeskees!
Eens kijken of Otje dan weer wat fijner wil als met de vorige wedstrijd

Dat chagrijnig worden als ze niet mogen werken dat ken ik. Die van mij hebben daar na twee dagen al last van...ik wil echt niet weten hoe dat na een paar weken/maanden is

Mijn leren schiet niet op. Heb nu 40 blz gelezen van de 46 die ik wilde doen. Beetje jammer dat ik er nog steeds minstens 38 moet doen nu...De bladzijdenummering in het blokboek klopte voor geen meter. Moest bij ieder hoofdstuk bijna 10 blz meer lezen dan verwacht...
Ben het nu zat, maar wil eigenlijk klaar zijn met dit vak vandaag

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:16

hallo! Ik heb weer een dag stage erop zitten! Wel irri vanochtend de hele tijd regen en mijn capuchon ging de hele tijd af! Maar lekker gereden!

Ow en ik heb echt vetzin in wintersport! Maar wat voor bril hebben jullie dan? Zo'n soort zonnebril of echt zo'n hele grote? Die moet ik nog kopen! En ik moet ook nog goede handschoenen en een muts en een sjaal!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:24

Ik heb zo'n grote. Bij de Lidl waren een paar weken geleden allemaal skispullen in de aanbieding, en toen heb ik 2 brillen gehaald daar.

Bij Craenenbroek waren de skispullen ook in de aanbieding dus daar heb ik toen thermo ondergoed gehaald en ski-handschoenen.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:26

ik heb ook een skibril(zo'n grote) maar aangezien ik nu een bril heb, vraag ik me af of het nog past
ik vind de kleding altijd super vervelend, ik ben een onwijze koukleum, maar als ik het eenmaal een beetje warm krijg, dan zweet ik me ook weer rot
vroeger deden wij nooit aan skibroeken...dan deden we onze pyjama broek aan met daarover onze spijkerbroek!! haha als ik daar nu aan terug denk moet ik wel vreselijk hard lachen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:27

Andrea, een slof werkt averechts bij Killea, terwijl ik niet eens echt doorpak met dat ding. Ik rijd soms met een goque, dat kan ze wel goed hebben.

Ophouen nou met die skiverhalen! Ik word nog jaloers!

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:32

Lielle schreef:

Ik was zaterdag een middagje helpen bij Rob en heb toen eens in het bos van Bergharen rondgekeken, waar ik in een heel grijs verleden nog eens met Trammelant gecrosst heb. Mooie plek daar!
Het was trouwens erg leuk, ik heb hard gewerkt maar ook weer eens op een 3 jarige gezeten en een tinkerhengstje gelongeerd

Bergharen was zeker te weten mooi

Heb er van het zomer een paar keer buitengereden toe ik bij rob logeerde en zijn we echt van die smalle bospaadjes op geweest. Aantasal keer schuin naar beneden. Was echt leuk.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:35

haha ja met pyamas en dan een spijkerbroek gingen wij vroeger altijd schaatsen! Heerlijk warm!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:36

werkt de zoekmachine bij jullie wel goed?! ik zoek wat topics over bitten, maar hij vindt niks

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:42

nee bij mij doet ie het ook niet!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:45

Let op Simmie: gaat over skieen, dus niet lezen!

Scum: in Kaprun is de gletsjer echt megabreed dus echt wel 5 keer zo breed als Landgraaf. In Frankrijk hebben de gewone pistes dat al, in Oostenrijk heb je ook wel wat smalle steile pistes, maar daar moet je gewoon "schrapen" rutschen dus....dat is op snowboard trouwens makkelijker dan op skies omdat je op skies altijd een moment hebt waarop je toch een bocht moet maken. Op snowboard kun je gewoon recht naar beneden.

Overigens is het in de echte sneeuw veeel makkelijker! Als ik er dan vanuit ga dat er een lekker dik pak ligt, want ook "in het echt" kan het ijzig zijn en dat is niet fijn. Probeer maar eens een keer achter een pistebully aan te skien, dat is heerlijk! Tiefschnee is ook fijn, maar vereist weer een hele andere techniek en daar kwam ik de eerste jaren echt niet aan toe.

Het dal ontwijk je trouwens wel door toch echt die bocht te maken ook al durf je het niet

Heb er een keer een Duitser vol in zien gaan en dat zag er pijnlijk uit, hij moest alleen nog harder lachen dan wij (achteraf) dus dat viel mee. De meeste ongelukken ontstaan door botsingen als je het mij vraagt. Zo werd ik zaterdag ook finaal onderuit geboard door zo'n irritante beginner

Ach ja, kan er nog wel uren over praten, tis gewoon super leuk!! En je handschoenen 's avonds even op de verwarming leggen...

Blauwe pistes zullen zoiets als in Landgraaf zijn, rode zijn vaak steiler/smaller/hobbeliger, zwarte zou ik even ver weg van blijven. Groen kan soms wel leuk zijn om even lekker hard te gaan, maar als boarder heb ik er de schurft aan om te moeten lopen en dat is dan soms wel....op skies heb je dan weer voordeel dat je kan "prikken"

Lielle: hoe kwam je er zo bij om Rob te gaan helpen en wat heb je allemaal gedaan? Is hij zijn terrein al aan het uitbreiden? Wel een leuk idee trouwens

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:00

peanutbutter schreef:
Bergharen was zeker te weten mooi

Heb er van het zomer een paar keer buitengereden toe ik bij rob logeerde en zijn we echt van die smalle bospaadjes op geweest. Aantasal keer schuin naar beneden. Was echt leuk.

Wij rijden in Bergharen in het bos ook altijd op de voetgangerspaadjes, en de zandheuvel gaan we ook altijd wel een paar keer op, en natuurlijk het springveldje

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:06

Ik heb je bericht toch per ongeluk gelezen Mariek!

Las net trouwens op HAW dat Romeo van Maartjuh nu definitief verkocht is aan de mensen uit Denemarken.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:14

Ja, dat las ik net ook! Naar Denemarken.

Een gogue kan inderdaad ook goed, werkte bij Madine alleen niet echt goed. Ze ging zich alleen nog maar meer in de strijd gooien en ik merk nu dat ze elke keer al veel sneller loslaat en dus ontspant sinds ik met de slof rijd.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:41

Pff Denemarken, dat is nogal een eindje

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:46

Hoi
Heb net alles bijgelezen, maar ga eerst even een hapje eten.
Net even wat met een Duitse brief zitten prutsen..
Pfff.. heb nu echt een hekel aan Duits, aankomende SE-week hebben we een mondeling
Ik moet al goed m'n best doen om geen Uund ipv oend te zeggen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:46

ja idd!! ze wilden hem opeens erg graag hebben!! maar ze mogen hem op hun kosten zelf brengen!! echt super!! wou dat ik dat kon toendertijd toen Tobias werd verkocht naar Denemarken!

wij gaan soms van de zwarte piste, maar we hebben 1x op eenz warte bugel(?) piste gestaan, mijn broers waren redelijk snel beneden, ik iets minder snel, maar mijn ouders...echt om te gieren!! die blokkeerde gewoon helemaal best zielig, maar je stond dan ook echt alleen onder je voeten op de sneeuw, de rest van de latten staken gewoon in de lucht

ongelukken gebeuren idd door botsingen! zo is mijn broer ook een keer flink onderuit gegaan door een beginner. gelukkig liep hij alleen een gekneusde pols op!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:56

Soms zijn het niet alleen de beginners die je van je sokken rijden, op de zwarte pistes heb je ook echt van die super goeie die je zo hard voorbij komen vliegen..

Wat ik wel altijd naar vind aan de zwarte pistes is dat als er een hard stuk is.. Als de berg dan ook nog eens heel stijl is dat soms echt lastig vooral het draaien in de bochten voor je het weet glij je dan weg.
Mijn broertje is helemaal gestoord als hij het te stijl en te lastig vind gat hij gewoon keihard naar beneden zonder bochtjes te maken

Wat ook altijd erg leuk is om halverwege in een sleepliftje proberen te stappen.. Dat is dus echt onmogelijk

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:58

haha dat is ook een idee Vief! Maar ik denk dat ik dit jaar eerst maar eens bij de makkelijkere pistes blijf!

Ow ja ik zag bij de Scapino hebben ze ook van die grote brillen maar waar moet je op letten bij het kopen van zo'n bril?

Ow en zo langzamerhand is het geen crosstopic meer maar een skitopic

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:58

Haha Vief, dat deed ik ook een keer perongeluk, keihard naar beneden zoefen omdat ik een bocht niet af kon maken door iemand voor mij. Maar dat vond ik zo tof dat ik het daarna nog een paar keer heb gedaan, hard!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 19:59

En we blijven maar meedoen aan prijsvragen waar je een wintersportreis kan winnen want een vriendin en ik moeten gewoon op wintersport dit jaar, alleen niet zoveel geld...