Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Desnoods maak je er gewoon eens een "buitenritje" van met hier en daar een huppeltje. Niemand die je verplicht om volop te galopperen en voor de tijd te gaan, en hindernissen overslaan kan altijd (zeker in Zwij*naarde zijn ze in mijn ogen heel coulant). Persoonlijk zou ik wel eerder de voorkeur geven aan een O*CC60, maar ik rijd daar gewoon niet heel graag
De ervaring leert ook wel (zoals Daph ook al zei) dat ze vaak makkelijker springen in de flow van een parcours dan hindernisjes afzonderlijk.
van het gewoon te rijden als een buitenrit (gewoon door de startbox wandelen/draven, onderweg eventueel hier en daar eens een cirkeltje extra), op die manier
Spoken is altijd een talent apart. De mijnen is echt de braafste sjok ever, maar OWEE als de robomaaier van de buren in het gras rijdt. Snurken blazen 10 cm groeien. Duidelijk ook geen ballen meer
en die opmerking van zijn lef in de diepvries tezamen met het castreren

Vroeger voor de duvel nog niet bang, hooguit eens loeren. Nu is het behalve loeren ook proberen omdraaien en wegrennen of opzij springen.