Erg hè. Ik kreeg net ook een mail van mijn partner in crime. Die moest van ellende vanmorgen zelfs even uit de tram stappen . Zo erg is het niet met me hoor! Alleen moe, maar geen hoofdpijn oid. Maar we hebben een deal: geen alcohol meer op zondag (uitzonderingen en bijzondere gevallen daargelaten )
Ik was het niet van plan hoor om op me vrachtwagen te gaan liggen
muts_marijke
Geplaatst: 23-05-11 12:08
hahaha Corien ik bedoelde op mijn hyves profiel Daar staan wel foto's en je kunt ze zien want je bent een vriendje van mij hahaha Noor goed bezig dus! Sterkte vandaag. werken met een kater is sh*t Super leuke foto Margreet. Gefeliciteerd met Sem. Zo huisje is stofgezogen. Lijkt al weer heel wat schoner.. lijkt want echt schoon is het echt niet
CoriienRN
Geplaatst: 23-05-11 12:09
Oh oke ik ga even kijken!!
Ja mooie kleurtjes!!
bvw
Geplaatst: 23-05-11 12:14
margreet wat is sem toch een schatje
muts_marijke
Geplaatst: 23-05-11 12:15
CoriienRN schreef:
Oh oke ik ga even kijken!!
Ja mooie kleurtjes!!
En dan zit daar nog niet echt een ''mooie'' duidelijke foto tussen. In gorssel waren we kleddernat en in de Bollert zijn niet veel foto's gemaakt.
Lekker gefeest dus Noor!! Margreet: Wat een scheetje!!
Mijn moeder en ik zijn een auto aan het uitzoeken voor mijn vader. Zijn Jaguar is naar zijn grootje en nu rijdt hij dus lekker in mijn Volvo, maar dasook niet de bedoeling natuurlijk Hebben nu een Volvo V70 op het oog, diesel en automaat en nog trekhaak erachter
Ja tweede rondje wasecht veel beter! Dat liep als vanzelf met echt controle. Anne zei ook al dat het echt fijn ging. Vond het daar super starten. Ruime baan, goed doorwerken en geen gekke parcoursen.
De Jag is echt overleden. Op zich niet gek, hij is al wat jaartjes oud. Maar een fijne Volvo is ook wel echt fijner. Kan ook de trailer achter en durf ik ook in te rijden
texelse
Geplaatst: 23-05-11 12:37
CoriienRN schreef:
Texelse klopt tis een rare hobby
Ik was het niet van plan hoor om op me vrachtwagen te gaan liggen
Er op kan nog, beter dan er onder in ieder geval!!