[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:12

MOoi paadje hoor margriet!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 23:14

Margriet, Ik ga 2x ipv 3 keer op wintersport :o
Leuk beest :j Hals is inderdaad redelijk kort in verhouding met de rest.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:17

Oew jaloers!! :) Ik wil ook heel graag weer op wintersport! Al is het maar 1 keertje! Waar ga je heen? Klopt! Maar de jury benadrukte gister iig dat ze wel een erg mooi lichaam heeft, maar een lelijke hals en hoofd. :+ Nou ja goed je kunt natuurlijk niet alles hebben!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 23:20

Haha, Het hoofd is niet heel elegant, maar ik vind haar wel een leuk koppie hebben!
Ik ga in januari naar Zillertal en in maart naar Flaine!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:57

Mootje schreef:
Dat klepperen deed (en soms doet) mijn paard ook. Dat is inderdaad behoorlijk omschakelen!
Noor, Ik ben voor het laatst met kerst thuis geweest. Mijn vader zie ik op de wedstrijden, maar verder eigenlijk niet. Ik heb geen idee waar ik het met ze over moet hebben, dus dat loopt erg (eigenlijk té) stroef :+

Jeetje Mootje dat is zeker stroef!! Ik ben toch wel heel erg blij dat ik wel goed contact heb met mijn ouders! Misschien haast iets te veel, zie ze bijna iedere dag :o
Ik ben wel heel blij hoor met ze want ze staan echt altijd voor me klaar en doen ook heel veel voor mij. En natuurlijk ook voor mijn beesten :+

Ben jaloers op jullie skivakanties, ik ben er bang voor dat ik dit jaar voor het eerst in jaren niet ga skieen.......

Leuke schimmel Margriet, twee mooie schimmels is wel iets om trots op te zijn ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:38

Eef, de Linda is inderdaad echt een leuk blad. Ik heb zelfs een abonnement. :P
Mo, fijn dat je les goed ging.
Margriet, mooie merrie. De hals ziet er straks vast heel anders uit als ze vaker wordt getraint. Het is inderdaad moeilijk rijden weet ik uit ervaring, Capri heeft ook een kort iel nekje.

Met skieen maak je mij echt niet blij. Dan ga ik liever naar een warm land, ik heb echt een hekel aan kou en sneeuw.
Ik hoop ook echt dat het dit jaar niet zo gaat sneeuwen als vorig jaar. Als ik sneeuw wil ga ik wel op wintersport. :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:51

Corien: Het moet eerst nog allemaal gebeuren, er kan veel veranderen in een half jaar tijd, maar als het echt werkelijkheid wordt dan is dat natuurlijk fantastisch.
Mootje: Doe maar luxe 2/3 keer per jaar op wintersport :D . Ja ik lees de Linda van mijn moeder, de elsevier van mijn stiefvader, het NRC Handelsblad van mijn ouders, de paard&Sport van mezelf: ik lees eigenlijk alles wat voor handen is :Y) .
Noor: Hoe gaat het nu eigenlijk met je vader?
Margriet: Haar hals en hoofd zijn inderdaad wel wat minder, maar vind het toch een erg mooi dier!
Billy: Mooi zeg dat je zo'n goede band met je ouders hebt :) .
EH: Er zitten ook echt leuke dingen in :D .

Bam was vansmiddag geschoren, ik was bang dat ie grijs zou zijn, maar hij is gewoon nog bruin, en glimt nog steeds als een spiegel 8-) . De les was hard werken, maar wel veel geleerd :) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:04

Moge!

Pff toen was het donderdag :+

Evie fijn dat hij geschoren is!! denk als ik tijd heb van het weekend dat ik jack ook weer ga doen :+

Ik ga richting werk :wave:

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:08

Gisteren met het werk uit eten geweest en dat was wat later geworden dan gepland (02.00) en om 5.15 ging de wekker weer, zit hier dus een beetje duf achter mijn buro :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 09:09

Goedemorgen,
Ik ben benieuwd hoe mijn vader gaat reageren, al zag hij denk ik de bui al hangen :+
EB, Was Bam ineens in het haar geschoten? Toen ik naar je springles kwam kijken, zat hij nog zo mooi in z'n velletje!
Eef, Ik hoop ook echt niet dat het deze winter weer gaat sneeuwen in NL... Op de wintersport kan er niet genoeg vallen, maar hier :n
Joehoe, De laatste werkdag van de week is aangebroken *\o/*
Zondag misschien weer schrijven bij een subtop wedstrijd!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:29

Leuk Mo, bij een subtop wedstrijd lijkt het mij wel leuk om te schrijven.
Ik ga zo met een stalgenootje haar paard ophalen ergens bij Deurne in de buurt en vanavond met Borex springen.
Ze zijn begonnen met slopen bij het huis van mij ouders en de stallen beginnen ook al ergens op te lijken dus daar moet ik vandaag ook nog even langs. Ben benieuwd wat er over blijft van het huis, alleen de buitenmuren blijven staan, zelfs de vloeren gaan er allemaal uit.

Lekker heen en weer racen dus. :D
Fijne dag allemaal!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 09:31

Spannend Eef, ik ben benieuwd hoe het huis gaat worden!
Ik hoop dat ik mag schrijven bij het ZZL, aangezien mijn instructeur moet starten :D Gisteren de leukste verhalen gehoord over zijn zenuwen tijden wedstrijden, zelfs de profs hebben er dus last van!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:36

Billy ik ben ook trots! :) Vaders natuurlijk helemaal! Maar ik heb ook erg goed contact met mijn ouders. Ook staan ze altijd klaar voor mij, maakt niet uit voor wat of hoe laat. Erg blij mee.
Evelien neee wil hier ook geen sneeuw. Altijd zoveel drek en niet rijden. Daarvoor ga ik idd wel op wintersport! Druk dagje dus!
E_B fijn dat ban gewoon bruin is gebleven.
Mootje dat is dan weer fijn om te weten dat ook zij last van zenuwen hebben! :D

Nou iedereen een fijne dag!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:43

Goedemorgen!
@ Roos: dat is een kort nachtje! :oo Sterkte ermee :D

Mootje schreef:
Joehoe, De laatste werkdag van de week is aangebroken *\o/*
Zondag misschien weer schrijven bij een subtop wedstrijd!

Ik wilde, heel blond, vragen of je morgen lekker vrij bent ;) Ja dus! :D

@ Evie:Lief dat je het vraagt. Met mijn vader gaat het deze week (erg) goed. Hij was bijvoorbeeld zondag ook bij mijn cc kijken :) Maandag gaat hij weer aan het infuus (3e x) dus dan volgt er weer een klote week - 10 dagen. Na deze kuur krijgt hij dan een nieuwe MRI-scan om te kijken of het aanslaat. Dat worden dus weer erg spannende tijden!! De klachten waarvoor hij in eerste instantie naar de dokter ging, zijn/lijken weg dus op zich geeft dat wel hoop natuurlijk. Maar we willen ons ook niet blij maken met een dode mus.
@ Margriet: mooi peerd hoor! Hals en hoofd zijn inderdaad minder, maar goed Salinero heeft ook een lelijke kop en die is ook ver gekomen :P .
@ Evelien: mooi dat ze vol bezig zijn met verbouwen :)

Werkse!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:09

Smorrengens allemaal.
Ik houd ook helemaal niet van al die sneeuwtroep en ijs. Maar de weerkundigen hebben al weer gewaarschuwd dat we dit jaar net zo'n strenge/lange winter krijgen als vorig jaar. Daar zit ik echt niet op te wachten. :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 10:09

Als het morgen maar droog is O:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:03

Goeiemorgen!!

Mootje, lekker dat je les goed ging!
Noor, wat een leuk jochie!
Margiet, mooi paard, kan me voorstellen dat het wennen is!
Eef, gelukkig is Bam lekker bruin gebleven!
Roos, was dus wel gezellig!
Mootje, leuk dat je misschien gaat schrijven. Ik mag zondag weer jureren.
Vief, ja dat zusje :)
Sann, ja met Hemelvaart :D

Lag om 8.00 uur al bij de tandarts, nieuwe vulling heb het weer overleefd. Nu nog wachten tot ik die verdoving kwijt ben. :(

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:10

Ik zit ook echt niet te wachten op sneeuw en ijs. Vorig jaar genoeg van gehad voor de komende 10 jaar.

Roos: dat was een kort nachtje. Sterkte vandaag!
Margriet: mooi paard hoor! Hals en hoofd zijn inderdaad wat minder, maar ook echt niet lelijk.
Noor: sterkte voor je vader (en jullie) komende week!
Evie: fijn dat Bam mooi geschoren is.
Mootje: schrijven bij de subtop is inderdaad interessant. Helaas heb ik het in het weekend altijd veel te druk voor dat soort dingen. Heb het al wel eens gedaan en ook bij internationale junioren en young riders wedstrijden.
Evelien: succes met het ophalen van het paard in Deurne!
Corien: werkse!
Teegee: jakie tandarts! Hopelijk heb je zo weer normaal gevoel in je mond.

Vanavond naar de DA met Pancho. Hij loopt weer niet goed helaas :S Meneer heeft een paar keer gek gedaan in de wei en nu loopt hij linksachter weer kreupel. Hetzelfde been als de vorige keer. We balen er echt zo enorm van. Het ging zo lekker weer. Hopelijk is het dit keer iets waar gemakkelijk wat aan gedaan kan worden.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:14

_Sim_ schreef:
Smorrengens allemaal.
Ik houd ook helemaal niet van al die sneeuwtroep en ijs. Maar de weerkundigen hebben al weer gewaarschuwd dat we dit jaar net zo'n strenge/lange winter krijgen als vorig jaar. Daar zit ik echt niet op te wachten. :(

Helemaal mee eens! Wat een ellende was dat!!!
Ik vind sneeuw hier 1 a 2 dagen leuk en dan moet het weer weg zijn }> Als ik meer sneeuw wil ga ik ook liever op wintersport 8-) zal het echt missen dit jaar

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:22

Mootje, nu heb ik jou "betrapt" op een fout in je Nederlands .... :oo

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 12:01

Goedemorgen!
Ik zit nu op school. Heb nog 1 les, engels valt uit vanmiddag! Daarna lekker weekend.
Van mij hoeft er ook niet meer zo'n winter te komen, 1 week ijs is leuk om even te kunnen schaatsen maar daarna mag het weer >0 graden zijn.

Margriet: Op z'n hoofd/hals na is het wel een heel mooi paard!
Evelien: Succes vanavond
Eef: Gelukkig is Bam niet grijs geworden!
TG: Is je verdoving al uitgewerkt?
Roos: Dat was dus een kort nachtje..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 12:10

Ik stem ook tegen sneeuw! BAH!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 12:11

Goeiemorgen :wave:

CoriienRN schreef:
Rowo balen van je zadels! maar wat ik altijd begrijp is dat 1 zadel voor meerdere paarden niet echt goed is :o

Wat een onzin! Denk je echt dat alle spring- en dressuurruiters met 15 paarden onder de kont, voor elk paard een ander zadel hebben? Die doen het ook met 2 of 3 zadels.
Daarnaast, betaal jij? ;)

@ margriet: chique beest zeg! Ga jij haar rijden?

En ik lees dat er weer een strenge winter komt? Please niet! Vorig jaar was erg genoeg.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 12:14

Anthea nog niet niet, grrr! Ben ook niet echt lekker zullen de zenuwen van vanochtend wel zijn.

TG heeft wel een prive zadel, die komt echt niet op een ander paard. Springzadel is wel voor beide.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 12:38

Goeiemorgen!
Clinic was leuk gisteren :) Ben nu alles aan het pakken, en dan naar stal en naar Ermelo! Zit alleen wel een beetje met avondeten :\ Dat zit er niet bij, maar om nou brood mee te nemen.. En met de trailer erachter is het ook niet makkelijk om ff naar de Mac te rijden ofzo :D

@ Rowo, ik geloof er ook niet zo in dat 1 zadel op meerdere paarden goed zou liggen. Als het wel gebeurt heb je mazzel natuurlijk, maar over het algemeen verschillen paardenruggen natuurlijk behoorlijk.

Fijn dat je les goed ging Mootje
Slimme Jer met zijn plas ophouden Noor :+
Vervelend dat je nu maar 1 parcours mag Margriet. Gave foto!
Balen dat Pancho weer niet goed loopt Sussie