Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hals is inderdaad redelijk kort in verhouding met de rest.
Ik wil ook heel graag weer op wintersport! Al is het maar 1 keertje! Waar ga je heen? Klopt! Maar de jury benadrukte gister iig dat ze wel een erg mooi lichaam heeft, maar een lelijke hals en hoofd.
Nou ja goed je kunt natuurlijk niet alles hebben! Mootje schreef:Dat klepperen deed (en soms doet) mijn paard ook. Dat is inderdaad behoorlijk omschakelen!
Noor, Ik ben voor het laatst met kerst thuis geweest. Mijn vader zie ik op de wedstrijden, maar verder eigenlijk niet. Ik heb geen idee waar ik het met ze over moet hebben, dus dat loopt erg (eigenlijk té) stroef

. Ja ik lees de Linda van mijn moeder, de elsevier van mijn stiefvader, het NRC Handelsblad van mijn ouders, de paard&Sport van mezelf: ik lees eigenlijk alles wat voor handen is
.
.
.
. De les was hard werken, maar wel veel geleerd
.

Gisteren de leukste verhalen gehoord over zijn zenuwen tijden wedstrijden, zelfs de profs hebben er dus last van!
Vaders natuurlijk helemaal! Maar ik heb ook erg goed contact met mijn ouders. Ook staan ze altijd klaar voor mij, maakt niet uit voor wat of hoe laat. Erg blij mee.
Sterkte ermee 
Mootje schreef:Joehoe, De laatste werkdag van de week is aangebroken
Zondag misschien weer schrijven bij een subtop wedstrijd!
Ja dus!
Maandag gaat hij weer aan het infuus (3e x) dus dan volgt er weer een klote week - 10 dagen. Na deze kuur krijgt hij dan een nieuwe MRI-scan om te kijken of het aanslaat. Dat worden dus weer erg spannende tijden!! De klachten waarvoor hij in eerste instantie naar de dokter ging, zijn/lijken weg dus op zich geeft dat wel hoop natuurlijk. Maar we willen ons ook niet blij maken met een dode mus.
.

_Sim_ schreef:Smorrengens allemaal.
Ik houd ook helemaal niet van al die sneeuwtroep en ijs. Maar de weerkundigen hebben al weer gewaarschuwd dat we dit jaar net zo'n strenge/lange winter krijgen als vorig jaar. Daar zit ik echt niet op te wachten.
Als ik meer sneeuw wil ga ik ook liever op wintersport
zal het echt missen dit jaar 

CoriienRN schreef:Rowo balen van je zadels! maar wat ik altijd begrijp is dat 1 zadel voor meerdere paarden niet echt goed is

Ben nu alles aan het pakken, en dan naar stal en naar Ermelo! Zit alleen wel een beetje met avondeten
Dat zit er niet bij, maar om nou brood mee te nemen.. En met de trailer erachter is het ook niet makkelijk om ff naar de Mac te rijden ofzo