Ik ga mijn merrie maar eens binnen zetten, kijken of het vannacht wil lukken.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze staat 'lekker' ingepakt in een Amigo Bug Rug. Ze wordt echt belaagd door de horzels. Ben net dat dekje terug wezen brengen in Maasland. Heb nog even stompspoortjes gekocht voor as weekend. Toch wat fijner!
Voor mijn gevoel zit ik zo verlicht, maar dat is dus helemaal niet zo! Ik ben er eerder op gewezen (door gr_roos), maar ik wist niet dat het zo erg was. Moet echt maar eens een flinke zitles krijgen, want schijnbaar weet ik nog niet hoe het moet 
Zo zou je echt niet zeggen dat ze zo kan staken. Simmie schreef:Komt ook door je zadel Shanouk!
Wat mij gister ook opviel is dat Vorstin vaak in de verkeerde galop zit.
, maar meestal wisselt ze nog in de lijn naar de sprong.
Ga morgen maar weer eens bellen als ik er aan denk. Wil hem wel heeel graag hebben onderhand!
Ik vind ze wel leuk, maar niet zo 'wauw' als ik had verwacht. Iedereen is er lyrisch over, maar dat vind ik wel meevallen.
Te smal kussenkanaal! Ik had gehoopt afgelopen maandag in de route te passen, maar dat ging helaas niet. Hij neemt sowieso zadels mee voor mij. Ik heb gezegd: Close Contact, Passier/Prestige/BR. Ik ben benieuwd, alhoewel mijn huidige zadel toch wel erg fijn zit voor mij (stübben Siegfried).