[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 12:18

Goeiemorgen!
Ik ben net bij Vorstin geweest. Kwam op stal en toen stond ze dus net in het weiland, handig (not). Ik kom al bijna een maand op maandag en woensdag 's ochtends, maar omdat ik 5 minuutjes later was, was ze dus toch gewoon in het land gezet. Vorstin was niet blij met me, en dat kan ik wel begrijpen. Met rijden was ze echt heel erg vervelend, pas aan het eind (na bijna 1,5 uur) werd ze weer fijn. Nu gauw haasten voor college!

Gefeliciteerd met je vriendje Vief!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 12:36

balen zeg shanouk dat vorstin vandaag (alweer) vervelend was!
Hopelijk ben je optijd op je college!
Ik ben net terug, heb nu weekend :+

TeeGee

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 12:39

Lekker zeg Bianca!! Ik heb ook een kort weekje, vrijdag richting Lanaken :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 12:41

Oh dat is ook leuk!
Ik heb zondag dressuur wedstrijd, kijk er erg naar uit!
Hoop mijn laatste puntje in de B te halen. Moet dacht ik wel lukken, maar met die jury's weet je het maar nooit!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:05

Er wordt zo een 4 jarige hengst van Painted Black gebracht die ik moet beleren!
Ik ben heel erg benieuwd :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:40

Gaaf zeg!!!

Jullie hebben ook een veulen in de veiling zag ik?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:09

Ja klopt, het veulen (Farmer x Burggraaf x Ulster) van Wisora gaat naar de veiling in Dwingeloo :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:25

Was nog in Maren Kessel geweest, had bijna een veulentje voor mn verjaardag gehad.

Heel misschien dat we nog naar Dwingeloo gaan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:47

Misschien is ons veulen wel een leuk verjaardag cadeau ;)

De prijzen in Maren Kessel lagen toch heel hoog, of ben ik in de war met een andere veiling?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:57

Een goedemiddag!!

@Vief: Gefeli!! :D Veel plezier ;)
@BvW: Hahahah :)) , ja nou eigenlijk wel ja. Ik ben gelijk van slag af als ze zo is _O- ..
@Billy: Ik zal mijn ogen en oren open houden voor je :)

Gisteravond geboekt voor weekendje Boekelo :) , leuk leuk! :D
Heb weer hard gewerkt vandaag, 3e dag nieuwe afdeling en ik heb echt een soort van heimwee :\ ....

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:12

Ik zit er weer helemaal doorheen. Met mijn paard ben ik terug bij af. Vandaag even gereden bij de fysio en dat wil nog echt niet, de rug is weer te gevoelig. Voorlopig dus weer niet rijden. Ik weet niet of ik dit nog wel wil allemaal, de lol is er voor mij helemaal af zo. Ik heb gewoon echt geen zin meer om weer al die tijd en energie in te steken om met hem te wandelen en al die sh*t, ik wil gewoon kunnen rijden! Maar ja, dit is ook weer zo'n rotsituatie wat dat betreft... want een geblesseerd paard wil ook niemand hebben. Gatver wat een rotmiddag. ;(

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:32

Jeetje Rosalie :(:) Dat zijn geen leuke dingen.

Lotte: klinkt leuk, een weekendje Boekelo :).

Fiets ik net door Leeuwarden naar het station, lopen daar 2 olifanten :+. Echt te grappig.

Zal nu even paardjes gaan trainen :). Nog 1 dagje school en daarna weekend :D.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:54

Jee dat is echt niet leuk! Ik kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit! :(:)

Dat wordt vast leuk in Boekelo Lotte, ik kan denk ik niet komen kijken, heb voor dat weekend opgegeven voor Broekelo ;)

Olifanten in Leeuwarden??? Het wordt met de dag gekker }:0

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 19:20

Goedenavond!
College gehaald, daarna een Zumba workout gedaan. Dat was weer lekker :)

Balen Rosalie, ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Maar als het te genezen is, zou ik het nog een keertje proberen.
Haha Kim, olifanten :D Wat deden die daar nou weer?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:00

Hé Get Rosalie!! Ik snap dat je er even doorheen zit :(:) , maar geef de moed nog niet op!! Dikke knuffel voor jullie allebei!!

Snoekiej, die Vorstin dacht natuurlijk ook "Mooi niet!! :P ". Dat je zo lang dressuur kan rijden, ik heb het na max 30 minuten echt wel gezien, Wo na 20.

Ik heb me weer blauw gelachen om Wolin :)) .
Ik had Wo al twee dagen opgestrooid omdat ik weinig tijd had ivm nieuwe afdeling en ik wilde haar vandaag echt even goed uitmesten. En de box tegenover haar is leeg op het moment, dus hup ... Wo in de grote oversteek :P . Beetje restbiksjes gesnoept, ik had een klein plukje kuil neergegooid zodat ze wat kan knabbelen.. En ik dus mesten en de kruiwagen wegbrengen. Kom ik wat later terug en ik ga de stal opstrooien en gooi wat extra kuilhooi in de box. Vanaf het moment dat ze me zag aankomen was ze een soort van aan het ouwehoeren, dat lage gebrom, dan weer een toontje hoger en weer wat lager... Dus ik terugkletsen "Ohjah joh, goh nou.. " "Nou zeg.. echt waar? Dat is me toch ook wat" _O- (Mijn buurvrouw die haar paard aan het poetsen was snapte er de ballen van, die dacht dat ik een oortje in had en dat ik aan het telefoneren was. "Ik vond het al zo'n vaag gesprek" :') ), Wo bleef maar terug 'kletsen', het kwam erop neer dat ze het niet zo tof vond in die box geloof ik. Want toen ze het zat was trapte ze zo met haar voorbeen de deur los en mepte ze er een paar planken uit richting de buurvrouw, en als ik riep dat ze moest stoppen deed ze het nog een keer, het liefst twee keer zo hard ~~}> . Draaaaaaak }> !!
Ben nog even met mevrouw naar buiten geweest, was leuk :+: .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:25

Gekke Wolin ;)
Ik vind dressuurrijden leuk, dus heb er geen problemen mee om er wat langer op te zitten. Meestal rijd ik zowiezo wel een uur dressuur. Vaak gaat ze hoe langer ik erop zit lekkerder lopen. T'is een dieseltje :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:07

Een uur vind ik lang zat, maar ik moet er natuurlijk meer dan 1.

Ben vanmiddag met 2 paarden naar Renswoude geweest om even voor mezelf te trainen. Ging echt super. Hetje was alleen vééls te fit (misschien toch iets teveel galoptraining gedaan en teveel brok). Was vooral aan het begin vooral bezig met het in goede banen leiden van zijn explosiviteit. :D
Daarna Trakkie nog even gedaan en die verraste ons compleet door het terrein rond te gaan alsof hij nooit anders doet. Allemaal moeilijke dingen en combinaties deed hij zonder kijken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 22:22

Ik rijd meestal een uur, dat zowiezo had er niet bijgemoeten. Langer niet, tenzij ze echt verschrikkelijk gaat. Dan stop ik of heel vroeg, of ga door tot ze wat verbetert.
Lekker PB :D Ik wil ook binnenkort nog even naar Renswoude, maar zonder instructie crossen vind ik niet fijn. Ik wil Michiel vragen voor een les, maar geen idee of hij dat doet.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:34

Wat leuk PB dat ze het allebei zo goed deden!! ;) Lekker als de paarden het zo fijn oppakken :j .

Wo haar kookwekker begint meestal na een halfuurtje af te lopen. Ik rij haar dan ook niet langer dan dat :) , ze is vrij snel los in haar lijf en vaak vind ik ook goed = goed en ik denk vaak wel drie keer na of ik nog even met iets doorga als het lekker gaat, het is bij Wo erg belangrijk om goed te eindigen en dit vast te houden. Het is zonde als ik nog even doorga en Wo gooit haar kont in de krib, terwijl ik goed had kunnen eindigen, houden we allebei geen goed gevoel aan over ;) .

Ik ga onder de wol, vind het leuk geweest voor vandaag..

Slaap lekker :wave:

Edit: Snoekiej: Mail Donna Oudshoorn anders even voor het nummer van Michiel Brons :) , ik weet niet of hij op locatie crosslesgeeft of alleen in Moordrecht.. Wellicht kun je met hem overleggen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 22:39

Heb Michiel's nummer inmiddels. Ga hem morgen even bellen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:40

Oké, succes!! ;) Michiel is inderdaad fijn in zijn lesgeven :j .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:12

Benthe dan kan je ook niet crossen of wel met je hand?
Lotte lekker paard heb je ook he! welke afdeling zit je nu dan?
Snoek jammer dat vorstin niet wou, ik zou ook niet willen als ik net buiten stond :P

Zo heb jackson even gereden, ging wel lekker heb stukken uit de proef geoefend morgen oefenen met verlicht zitten in de bak :) even voor de afwisseling en dan kan ik ook mooi even oefenen, want dat moet beter :o

Ik ga richting bed, morgen werken, en dan ben ik lekker vrij (vrijdag) vrij genomen alles klaar maken voor zaterdag :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:14

Goeienavond!
@PB: Fijn dat de paarden zo lekker aanpakten tijdens de crosstraining, dat geeft weer goede moed voor in de cross!
@Kim: Dat is wel even raar, olifanten in Leeuwarden.
@Snoekiej: Af en toe moet je ze even doorpakken, hopelijk loopt ze morgen weer fijner.
@WL: Die Wolin ook! Kan me wel voorstellen dat je stalgenoot even raar stond te kijken ;) Heb je het een beetje naar je zin op de nieuwe afdeling eigenlijk?
@Rosalie: Dat is wel erg balen zeg! Hopelijk kunnen jullie er samen toch weer bovenop komen!

Ik ben net naar de dressuurles geweest met de schimmel en die liep erg fijn :D Dressuurles met Jipje ging niet door, want mijn instructrice was ziek helaas, dus die maar even thuis gereden en Nika nog gelongeerd. Morgen met de schimmel voor het eerst een parcourtje springen, is kijken hoe hij dat oppakt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 07:47

Goede morgen :)

Liggen julie nog in dipe slaap :z

Benthe fijn dat je schimmelbeest het goed deed :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:13

Goeiemorgen!
@Corien: Helaas ben ik niet meer in diepe slaap, zit alweer op stage ;) En inderdaad weet ik niet wanneer ik weer kan/mag rijden na dinsdag. Ik weet niet eens of ik er weer gips of iets dergelijks omheen krijg :o

Gisteren ook nog weer een actie van die bouwvakkers thuis gehad. Ze zijn aan het stukadoren, dus het is nu echt een megatroep in huis. Kom ik in de badkamer, loop ik zo een zeiknatte badkamer binnen :( Hadden die lui een hele grote emmer met water boven staan en die wouden ze niet meer naar beneden dragen, dus hebben ze geprobeerd om hem in de badkamer leeg te gooien in een heel klein wasbakje :( Ik ben ruim 30 min bezig geweest om alles weer fatsoenlijk droog te krijgen. Dan hadden ze het beter in de douche kunnen gooien. Dus die gasten heb ik vanmorgen ook even flink duidelijk gemaakt dat ik niet weer van plan ben om hun troep op te ruimen :o