Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel plezier
, ja nou eigenlijk wel ja. Ik ben gelijk van slag af als ze zo is
..
, leuk leuk!
....
, maar geef de moed nog niet op!! Dikke knuffel voor jullie allebei!!
". Dat je zo lang dressuur kan rijden, ik heb het na max 30 minuten echt wel gezien, Wo na 20.
.
. Beetje restbiksjes gesnoept, ik had een klein plukje kuil neergegooid zodat ze wat kan knabbelen.. En ik dus mesten en de kruiwagen wegbrengen. Kom ik wat later terug en ik ga de stal opstrooien en gooi wat extra kuilhooi in de box. Vanaf het moment dat ze me zag aankomen was ze een soort van aan het ouwehoeren, dat lage gebrom, dan weer een toontje hoger en weer wat lager... Dus ik terugkletsen "Ohjah joh, goh nou.. " "Nou zeg.. echt waar? Dat is me toch ook wat"
(Mijn buurvrouw die haar paard aan het poetsen was snapte er de ballen van, die dacht dat ik een oortje in had en dat ik aan het telefoneren was. "Ik vond het al zo'n vaag gesprek"
), Wo bleef maar terug 'kletsen', het kwam erop neer dat ze het niet zo tof vond in die box geloof ik. Want toen ze het zat was trapte ze zo met haar voorbeen de deur los en mepte ze er een paar planken uit richting de buurvrouw, en als ik riep dat ze moest stoppen deed ze het nog een keer, het liefst twee keer zo hard
. Draaaaaaak
!!
. 

Ik wil ook binnenkort nog even naar Renswoude, maar zonder instructie crossen vind ik niet fijn. Ik wil Michiel vragen voor een les, maar geen idee of hij dat doet.
Lekker als de paarden het zo fijn oppakken
.
, ze is vrij snel los in haar lijf en vaak vind ik ook goed = goed en ik denk vaak wel drie keer na of ik nog even met iets doorga als het lekker gaat, het is bij Wo erg belangrijk om goed te eindigen en dit vast te houden. Het is zonde als ik nog even doorga en Wo gooit haar kont in de krib, terwijl ik goed had kunnen eindigen, houden we allebei geen goed gevoel aan over
.
, ik weet niet of hij op locatie crosslesgeeft of alleen in Moordrecht.. Wellicht kun je met hem overleggen.
Michiel is inderdaad fijn in zijn lesgeven
. 
even voor de afwisseling en dan kan ik ook mooi even oefenen, want dat moet beter 
Heb je het een beetje naar je zin op de nieuwe afdeling eigenlijk?
Dressuurles met Jipje ging niet door, want mijn instructrice was ziek helaas, dus die maar even thuis gereden en Nika nog gelongeerd. Morgen met de schimmel voor het eerst een parcourtje springen, is kijken hoe hij dat oppakt.
En inderdaad weet ik niet wanneer ik weer kan/mag rijden na dinsdag. Ik weet niet eens of ik er weer gips of iets dergelijks omheen krijg
Hadden die lui een hele grote emmer met water boven staan en die wouden ze niet meer naar beneden dragen, dus hebben ze geprobeerd om hem in de badkamer leeg te gooien in een heel klein wasbakje
Ik ben ruim 30 min bezig geweest om alles weer fatsoenlijk droog te krijgen. Dan hadden ze het beter in de douche kunnen gooien. Dus die gasten heb ik vanmorgen ook even flink duidelijk gemaakt dat ik niet weer van plan ben om hun troep op te ruimen