Ing netjes hoor
fijn dat het beter gaat
al uit met welke stal je gaat? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fijn dat het beter gaat
al uit met welke stal je gaat? CoriienRN schreef:Ing netjes hoorfijn dat het beter gaat
al uit met welke stal je gaat?
.

gelukkig is het niet overgeslagen

.
mistid schreef:Nouja wij eten best wel ijzerrijk omdat mijn zusje last heeft van bloedarmoede
CoriienRN schreef:Ing je mag gewoon rijden allen heb je volgens mij wel strengere jury's (sorry als ik het fout heb )
Gewoon kijken wat goed uit komt
Morgen om 6 uur op!

!
sommige leken wel 4 a 5 jaar zo ontwikkeld waren ze. kan me ook niet goed zijn lijkt me. Het springen in de kooi was ook zeker interressant te noemen en het commentaar waarom geen tweede bezichtiging voor een paard vond ik leerzaam, omdat je ze zelf gezien hebt en dan het commentaar hoort. Misschien ga ik nog wel een daggie kijken.
hij is erg braaf, vanmiddag ook nog een stuk met hem gelopen op en rond het terrein dat vond hij erg boeiend, er word nl van alles verbouwd aan de woning op de pensionstal en zo, dus hij kan van alles zien en leren, plastic , slangen , werktuigen, de bouw op zich, hoge druks etc etc.....
helaas geen paard voor een sgw seizoen volgend jaar, dus moet toch een jaartje kalm aan doen. 
!

..