K mag zo lekker gaan leren! Hele week tentamens en echt nog niks gedaan. Vanmiddag tent opzetten voor Texel en overleggen!
@ ingridje: ik kan me voorstellen dat je het niet volhoud om elk weekend zo vroeg naar je paardje te gaan. Ik hoop dat je een geschikt iemand vind, maar dat zal nog wel tegenvallen denk ik.
Goedemorgen. Ik heb dit weekend verjaardagweekend. Dat tref je soms, viert iedereen in hetzelfde weekend zijn verjaardag en je voelt je verplicht om heen te gaan. Gisteren tussendoor nog even wat gedressuurd met Olivier. Eens kijken of ik vanavond nog kan rijden.
Goeiemorgen! De show gister in Duitsland vond ik beetje tegenvallen. Het puissance springen was wel leuk. Clubgenoot had het puissance springen gewonnen, kwam als enige over de muur van 2.14m, dat doe ik hem niet na En er was nog een shetlandpony race met poppen op hun rug. Echt waar, ik heb zoo hard moeten lachen, het zag er echt niet uit. Die poppen bewogen alle kanten op
@ Anthea, dat doet iemand bij Rolde in de buurt ook, maar dan met haflingers. Of die rijd een show met merrie en veulen, dan doen ze het veulen een soort longeersingel om met een nepzadel en pop erop.
Laatst bijgewerkt door mistid op 20-04-08 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben er net weer terug van Markelo concours L springen!! Heb heerlijk gereden.. Hij was heerlijk ontspannen met het losrijden, maar toen ik de ring in ging, werd ie een beetje gek!! Hij had er zin in! Jammer genoeg 2 balkjes. Eentje kwam ik te kort onder en bij de tweede werd ie iets vlak.. Daarna nog progressief gedaan.. Stond een leuk, en zeker niet laag, parcours. De laatste 3 hindernissen stonden in een gebroken lijn. Hij kwam over de eerste iets lang en was m kwijt voor de 2 laatste hindernissen, ook 2 balken!! Maar hij sprong zo goed. Ben heel tevreden. Renske en Jantine ook nog zien springen
Ik ben er ook net weer van Markelo. Eerst 2x dressuur gereden, ging voor mijn gevoel niet zo fijn. 1e proef 180 punten en de 2e 177. Viel me nog mee en toch nog een winstpuntje meegepakt. Daarna springen, hij sprong voor mijn gevoel wel goed. eerste balkje wat eraf ging tikte hij echt nauwelijks aan. Daarna lekker doorgereden, op het laatst laat ik hem iets teveel lopen en op de ena laatste en laatste ging er ook 1 af. Maar toch wel tevreden. Ook nog 2 foto's gekocht van het springen.
Ik heb 4 fotootjes.. Kon ze niet laten liggen.. ! Ik vond je er veel releaxter opzitten Jantine, vergeleken met Vorden!! Hij was achter ook iets lauw.. Hij tikte ze nauwelijks aan.!!
Hij had zn energie al wat verdaan bij de dressuur denk ik! Ik vond hem ook minder gespannen. Was zelf inderdaad ook wel ontspannen. Ik heb er 2 gekocht. 1 grote en 1 kleine. Nu zie ik ook dat hij de springsingel met buikflap ook wel echt nodig is. Hij vouwde op alle foto's zijn voorbenen toch op zn buik. Met de punten tegen de singel aan.
BV: fijn dat je zo lekker hebt gereden in Markelo en dat je mooie foto's hebt Tientjeh: netjes van je wp met dressuur Mistid: dat vind ik ook niet kunnen hoor, een veulen met zo'n pop erop.
Ben weer terug van de manege. Daar werd een oefendressuur wedstrijd gehouden. Zag er behoorlijk tegenop om mee te doen aangezien zo gisteren zo wild was en het is op een groot veld. Had besloten om gewoon op te zadelen en te rijden en dan kijken hoe ze was. Maar ze was redelijk braaf in de bak dus toen maar proefje gedaan. Naar het veld toe stappen vond ze wel even spannend en op het veld was ze ook een beetje gespannen maar ze bleef wel braaf. Toen de ring in. Eerst een paar rondjes gestapt en gedraafd. Toen schoot ze er één keer bokkend vandoor en lag ik er nog bijna naast. Toen kon mn proefje beginnen. Het ging eigenlijk best goed, ze liep net zoals ze gewoon met rijden ook loopt. Alleen heeft ze nog moeite met normaal over de hoefslag lopen en netjes de hoeken doorgaan maar voor de rest ging het niet slecht. Ook ging ze er maar 3x bokkend vandoor maar ik had haar wel direct mooi terug. Al met al nog 173 punten en de jury gaf achteraf nog commentaar. Ze vond het een heel leuk dier en zei dat de dingen die ze liet zien heel netjes waren maar dat ze wel een beetje pittig is Maar dat ik het goed oploste en als ik zo door ging dat het wel goed kwam. Ik was dus wel heel erg blij