Haha, ik zou idd maar oppassen dat jij niet Loempia's speelmaatje bent. Straks wil ie je een klopje op je schouder gevenm Wordt je denk ik niet vrolijk van.
Maar dat is niet het ergste waarom ik zo huil en verdrietig ben, het paardje wat ik eerst misschien zou gaan rijden had toen hij jonger was een fistel aan zijn shoft en is daar aan geopereerd, maar de man die hem rijd en traint is veels te vroeg met hem begonnen met rijden. En op de dierenarts zei je kan het beste een op maat gemaakt zadel laten maken voor romano want anders komt het met zijn schoft terug, dus de eigenaren van luuk dat gedaan ( een passier ) maar die man is gewoon met zijn eigen zadel verder lekker gaan rijden wat helemaal niet goed ligt voor zijn schoft ect.
Hij is laatst met romano naar de ruchpense heide geweest en heeft hem laten crossen daar met het verkeerde zadel en toen is de fistel weer terug gekomen in zijn schoft..
en de eigenaren van luuk hebben al zo veel da kosten met hem gehad echt ongelofelijk veel dat ze er geen cent meer in willen steken omdat die man toch gewoon doet wat hij zelft wilt.
En nou zeiden ze dat als de fistel in zijn schoft weer open zou klappen ze hem in zouden laten slapen want dat doet gewoon te veel pijn.
Nou is hij gistere open geklapt en ik hoorde vandaag van de eigenaresse van luuk en romano dat die man die romano rijd vandaag gewoon weer wou rijden terwijl dat beestje super veel pijn heeft.
Het is en was mijn favoriete paardje en kroelde en zette en haalde hem altijd van de wei.. Dit komt echt hard aan voor me weer een maatje in laten slapen
ik wil waarschijnlijk wel mee als ze hem weg brengen
Laatst bijgewerkt door Vieva op 15-03-07 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
onwijs balen vieva.. en jiske, wat er ook is.. sterkte :hug: @ Loes_Joery, praat ik niet genoeg mee om ook op de collage te mogen (A)? heb net film zitten kijken met een vriend van me, was heel gezellig.. en geloof dat ik m weer leuk begin te vinden =(/ =S/ =)