BT: netjes hoor!
Zitten ook mooie foto's bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
reeskees schreef:Veel plezier MJ!
Talida, gelukkig dat het allemaal meevalt. Maar goed dat je je BP aanhad!
(met dank aan GvdT)
Talida schreef:[
Die Jan was ook een fraaie, de volgende sprong die we ginge doen was er 1 waarna je een bocht moets draaien, zegt ie tegen het meelopende publiek ja gaan jullie maar in die bocht staan zodat ze niet rechtdoorgaat de bosjes is! Weet niet of je daar als toeschouwer blij mee moet zijn
Op het voorterrein liep hij super, maar in de ring wilde hij niet wijken. En ik vond dat we toch gingen dus drukte even door. En toen werd hij heel erg boos en ging bij het gestuiter de tong over het bit
En toen kon ik niets meer de hele proef, behalve naar voren schoppen als hij ging staken
Echt een succes dus
Had net geen minpunt. Tweede proef iets beter, maar door dat gedonder nog wel heel veel spanning. (jammer dat er niet iets meer tijd tussen de proeven zat) Had hele stukken met 7-ens, maar niet genoeg om het stel 2-en en 3-en te compenseren.

Die reed over het viaduct en ik kwam net aanrijden om er onderdoor te gaan 
Toen ik na de tweede keer thuiskwam was het al bijna tijd om te gaan voeren 

)
Ik snap een beetje hoe je je voelt. Bij Frank zijn er in twee maanden 3 klanten waar hij op dat moment voor aan het werk was overleden. Dan voel je je echt een ongeluksbrengertje! Ik hoop voor jou dat het snel weer beter gaat!
Ik schrok me echt rot van je filmpje! Wat een rotklap zeg! Fijn dat je het filmpje zelf kan posten en dat het mee lijkt te vallen!
ben er weer terug, aan het werk en dus weer op normale tijden online 
voor Nickeltje, felicitaties voor gomir, BT en Canter en nog een fijne vakantie voor MJ 
gomir schreef:Gelukkig maar Talida!
Kwam Jan en Co vanmorgen nog tegen toen ik naar concours reed.

Ik ben al weer braaf aan het werk