[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:20

Ik word altijd een beetje zenuwachtig van dingen als de MKZ, mag het wel in de gaten houden, want mijn paarden lopen natuurlijk her en der in de wei en die moet ik dus wel op tijd naar huis halen als het fout loopt...

BT: netjes hoor!
Zitten ook mooie foto's bij Ja

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 07:32

zo ik vertrek zo richting ouders waar we vandaag de 65-ste verjaardag van mijn vader groot vieren. We blijven daar dan slapen en vertrekken morgenochtend vroeg richting boot en dan 2 weken naar Schotland (ik beloof dat ik geen dierlijk voedsel mee terug zal nemen Knipoog ).

Tot over 2 weken!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 08:30

Veel plezier MJ!

heb een beetje stijve nek, maar ach als dat alles is!
GvdT: viel mee, Jan heeft maar 1x gezegd dat het niet de bedoeling was dat men andere sprongen al ging doen Cool

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 08:55

Veel plezier MJ!
Talida, gelukkig dat het allemaal meevalt. Maar goed dat je je BP aanhad!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 09:05

Heel fijne vakantie MJ!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 09:19

reeskees schreef:
Veel plezier MJ!
Talida, gelukkig dat het allemaal meevalt. Maar goed dat je je BP aanhad!

die heeft idd alles opgevangen, heeft gelijk zn dure aanschaf terugverdient! En ik was ook gelijk het bewijs waarom je lange mouwen aan moet met een cross Clown (met dank aan GvdT)

waar ik nog het minst over uit kan is dat ik, die normaal al blauw word als je een teddybeer naar me gooit, nu 3 kleine stipjes op mn knie heb, en verder helemaal niks!

Die Jan was ook een fraaie, de volgende sprong die we ginge doen was er 1 waarna je een bocht moets draaien, zegt ie tegen het meelopende publiek ja gaan jullie maar in die bocht staan zodat ze niet rechtdoorgaat de bosjes is! Weet niet of je daar als toeschouwer blij mee moet zijn Haha!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 09:29

Talida schreef:
[
Die Jan was ook een fraaie, de volgende sprong die we ginge doen was er 1 waarna je een bocht moets draaien, zegt ie tegen het meelopende publiek ja gaan jullie maar in die bocht staan zodat ze niet rechtdoorgaat de bosjes is! Weet niet of je daar als toeschouwer blij mee moet zijn Haha!

had je ook nog iemand uit het publiek kunnen omhelzen Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:15

Talida; dat ziet er heel naar uit. Heb je geen gebroken ribben?

BT; dat is hoog! Muis rekt zich ook helemaal uit. Dapper hoor!

Vief; je pa zit er netjes op. Mijn pa klimt echt niet op een paard.

Die MKZ daar ben ik ook niet blij mee. Als het maar niet weer zoals een paar jaar geleden gaat: alle wedstrijden aflassen enzo.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:54

nope, niet eens gekneusd of geplet of blauw, alleen beetje spierpijn!

gelukkig staan er verder geen geiten bij ons op het terrein, laten we idd hopen dat et niet zoals paar jaar treug wordt!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:11

Talida, gelukkig is het goed afgelopen.
Vief je vader zit netjes op Lipso.

MKZ mag van mij ook wel aan de andere kant van de Noordzee blijven. Heb straks 3 weken vrij en dan wil ik wel kunnen crossen Bloos
Zou morgen naar Opmeer maar dat is ook meteen minder leuk. Ben nu nog aan het twijfelen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 16:22

Goedemiddag hier!!
Heb weer eens een top weekend...
mn ouders zijn een paar dagen weg, dus ik zit in het vogelasiel.
Gisteavond had ik heerlijk gereden met Nickje, lekker gewzommen zelfs. Maar toen we terug kwamen waren er 2 dierenambulances geweest en zaten er 2 vogels in de opvang te wachten.
Een mooi volwassen steenuiltje met een heftig gebroken vleugel (botstukken staken naar buiten) dus die heb ik af moeten maken.
De andere was een vrouwtjes fazant met een flinke hersenschudding die vanmorgen dood lag, kennelijk toch te erg van binnen...
Ook moest ik nog een meeuw af maken die gister middag al gebracht was en waarvan we nog even getwijfeld hebben of de vleugel gebroken of alleen ontwricht was.
En ik had gister middag met planten sproeien een net uit het ei kuikentje gevonden. Onder de lamp en alles, maar hij ademde heel moeilijk. ook deze is na de nodige behandeling toch dood gegaan...
Het lijkt er even op alsof er niks kan blijven leven hier...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:58

He lekker Nickeltje, kun je er wel bij gebruiken

Veel plezier op vakantie MJ, Schotland lijkt me heel erg leuk!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:18

Naja, nu is de hitte van de dag voorbij. er is niks meer dood gegaan en er is nu nog niks gebracht.
De kans is wel dat de dierenambulance juist nu het aan het afkoelen is aan de ritten naar ons toe komt, dus dat we straks ineens vol zitten.
Maar ik ga nu lekker dressuur trutten in de bak met Nick en zie het allemaal verder wel...

Wuppie, erg vervelend dat Wup nog steeds niet goed is. Morgen ga je naar de kliniek toch? Of heb ik dat verkeerd meegekregen?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:27

Soms heb je van die dagen nickeltje Bloos

Gelukkig maar Talida!
Kwam Jan en Co vanmorgen nog tegen toen ik naar concours reed.

Dressuur was trouwens niet zo'n succes Bloos Op het voorterrein liep hij super, maar in de ring wilde hij niet wijken. En ik vond dat we toch gingen dus drukte even door. En toen werd hij heel erg boos en ging bij het gestuiter de tong over het bit Clown En toen kon ik niets meer de hele proef, behalve naar voren schoppen als hij ging staken Bloos Echt een succes dus Tong uitsteken Had net geen minpunt. Tweede proef iets beter, maar door dat gedonder nog wel heel veel spanning. (jammer dat er niet iets meer tijd tussen de proeven zat) Had hele stukken met 7-ens, maar niet genoeg om het stel 2-en en 3-en te compenseren.

Springen ging wel super. Had alleen rondje B gereden, geen oefen meer. Was twee keer foutloos met hoge stijlpunten en weer een eerste plek Haha!
Was wel heel trots op hem. Basisparcours was nog wel wat kunst- en vliegwerk nodig, maar barrage sprong hij echt super. En hij ging zonder piepen over de muur Haha!

Reed op de terugweg nog onder SGWukkie door Haha! Die reed over het viaduct en ik kwam net aanrijden om er onderdoor te gaan *LOL*

Ik ga denk ik maar op tijd slapen, ben vannacht twee keer uit bed gebeld en heb maar 1,5 uur _ 20 minuten geslapen in totaal Bloos Toen ik na de tweede keer thuiskwam was het al bijna tijd om te gaan voeren Bloos
Maar ben nu toch wel een beetje moe, ben ook de hele dag buiten in de zon geweest Knipoog

Ik hoor net dat het meisje dat op de voorpagina stond met dat ongeluk iemand is die ik redelijk goed ken van stal. Ben er best wel van geschrokken!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:37

Om mijn gezeur nog even compleet te maken vind ik net de rat van mijn zusje dood is zijn hok... Hij werd al behandeld voor zijn zoveelste longontsteking en is ruim 4 jaar oud geworden. Het zat er wel aan te komen dat hij dood zou gaan. Maar waarom dan juist vandaag ook weer....

Gomir, vervelend zo'n bericht! Hopelijk valt de schade aan paard en ruiter een beetje mee?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:04

Jee, Nickeltje: wat een dag!

Veel plezier, MJ (maar dat lees je wsl niet meer Haha! )

Gelukkig ging je springen wel fijn, Gomir.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:06

Paard is later alsnog ingeslapen, kogel verbrijzeld + alle pezen en banden door.
Amazone heeft een nare botbreuk in de elleboog en wat kleine breuken, hersenschudding en enorm veel kneuzingen.

Heb haar al minstens een jaar niet gesproken, maar het hakt er toch wel even flink in Bloos

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:07

Jeetje nickeltje, ze moeten jou wel hebben he! Ach gut Ik snap een beetje hoe je je voelt. Bij Frank zijn er in twee maanden 3 klanten waar hij op dat moment voor aan het werk was overleden. Dan voel je je echt een ongeluksbrengertje! Ik hoop voor jou dat het snel weer beter gaat!

Gomir al weer zo'n wereldprestatie, gefeliciteerd!!

Wuppie: Balen zeg van Wup! Heel veel succes morgen op de kliniek!

Vief: Tof zeg, paps op Lips! OK dan!

Talida: Bloos! Ik schrok me echt rot van je filmpje! Wat een rotklap zeg! Fijn dat je het filmpje zelf kan posten en dat het mee lijkt te vallen!

Verder ben ik het een beetje vergeten... Bloos

Vanmorgen lekker met Ollie naar het bos geweest. Vanmiddag in de zon gelegen en formule 1 gekeken en vanavond lekker gebarbeknoeit met zijn tweetjes. Ik kan er wel aan wennen zo.... Tong uitsteken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:51

Doei! ben er weer terug, aan het werk en dus weer op normale tijden online Knipoog

een enorme dikke Ach gut voor Nickeltje, felicitaties voor gomir, BT en Canter en nog een fijne vakantie voor MJ *LOL*

Vakantie was zeer geslaagd, na een eerste week met wat minder weer daarna ook veel zon gehad, veel gezien + gedaan en wat oude vrienden opgezocht, dus helemaal top Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:20

gomir schreef:
Gelukkig maar Talida!
Kwam Jan en Co vanmorgen nog tegen toen ik naar concours reed.

Als je hem spreekt zeg maar dat alles ok is! Zijn hart had even een slagje gemist zei hij tegen Mark Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:22

Gefeliciteerd Gomir!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:28

Heej Lielle: Welkom terug, moet je gelijk weer aan het werk of mag je nog even thuis vakantie vieren?
Jeetje Nick wat een rotdag Ach gut
Talida: Phoe dat ziet er pijnlijk uit. Gelukkig valt het mee.
Gomir: Gefeliciteerd! Dat gaat goed zo.
Ik werd vanmorgen voor het eerst wakker in mn nieuwe huisje, toch een beetje vreemd...

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:34

Zo Talida...dat ziet er heftig uit zo op de film. Gelukkig hebben we tegenwoordig "goede" bescherming en kom je er schijnbaar gezien alle voorgaande berichten met tamelijk weinig kleerscheuren af! Ziek Blauw oog Gestoord

Gomir: dat is heftig als het dan iemand blijkt te zijn die je kent hè...dan komt het ineens zo dichtbij. Ach gut

Nickeltje: het voordeel van jou situatie nu...het kan alleen maar beter worden...focus daar maar op...succes! Knipoog

Heb zelf zaterdag weer op de vos gezeten nadat ik hem 3 dagen niet mocht rijden i.v.m. het wolfstandje dat verwijderd was. Nou ging prima! Zondag ook weer fijn gereden en vanavond lekker naar les.

Misschien weet iemand van jullie iets...ik zou graag een extra paard thuis willen hebben om bij te rijden. Weten jullie misschien iemand die z'n paard zelf niet meer wil rijden, of zadelmak gemaakt wil hebben en uitgebracht op wedstrijden?? Ik heb 2 stallen thuis en eentje staat leeg...en eigenlijk wil ik wel graag met 2 paarden straks weer aan het werk. Gezien onze verbouwing, bruiloft vorig jaar etc etc wil ik niet nog eentje kopen op dit moment!! Wie weet weten jullie wat?? Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:50

zo eentje zoek ik er ook nog squid, het is niet makkelijk te vinden Verdrietig

Altos Ach gut Ik ben al weer braaf aan het werk Verdrietig

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:04

Succes met zoeken Squid. Ik ben blij dat ik zelf nummer 2 al heb staan. Ik ben van plan om deze week weer met haar aan de slag te gaan. Ze heeft inmiddels al 1,5 maand stilgestaan nadat ik haar zadelmak gemaakt heb (vanwege de keuring, afgetrapte ijzers en een verhuizend baasje). Haar vakantie heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Werk ze Lielle Knipoog