Bitwise schreef:BT, op de foto's ziet er toch goed uit, ook als hij wat ruim uitkomt. Ik vindt het een leuk paard.
En wat dat geheugen betreft klopt. Ik heb al eens gemerkt dat een paard een half jaar later een wedstrijd terrein weer herkend.
ja dankje! 1e rondje sprong ze ook super, eindelijk weer eens een beetje terug kunnen rijden
2e rondje was ze weer eens niet te houden

ze wilt het liefst groot springen, want dan heeft ze er zelf minder werk aan
als ze een keer klein komt is het niet erg, alleen soms raakt ze dan een beetje van de rel lijkt het wel 
typisch een paard met gebruiksaanwijzing
ben bij de buurman in de baan geweest naja en verder was het weinig soeps... 2e proef in vergelijking meteen goed en had ook 181
Dus ik was vanochtend wat slapjes, heb mezelf helemaal volgestopt met suiker (en wat zout) en heel langzaam aan gedaan. Op het terrein wilde Tal alleen maar gras eten, dus die was wel rustig. dacht ik. Was bij de trailer opgestegen en wilde naar het inrijd terrein stappen, nou kon nog net optijd afspirngen en voorkomen dat we op 2 benen een wedstrijdbaan instuiterden
speciaal voor MJ

[url]

:

Barrage op steil ipv tijd, werkt prima en dan kunnen B-ruiters vast wennen aan barrage rijden