Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Nog een vraag. Moet je 2 skipakken hebben? Voor het geval dat je gaat zweten enzo? En ook 2 mutsen en sjalen hebben?
Citaat:We vroegen ons ook af hoe een blauwe piste er nou in het echt uit ziet. Is dat te vergelijken met de afdaling in Landgraaf?
Ik denk het zelf eigenlijk niet. Blauw zal in het echt wel moeilijker zijn...

ze schoot er ff flink vandoor in de berm, gelukkig al vrij snel had ik dr weer stilstaan

Lielle schreef:met Swiebertje achter het stuur zeker
zo'n ding heet een shovel

maar ook weer eens op een 3 jarige gezeten en een tinkerhengstje gelongeerd 

Ik ben even bezig met LOB module voor de opleiding die ik ga doen. Hiermee kan ik decentrale selectie verdienen. Hopen dat het lukt!
Scum schreef:Griezelig met zo'n dal. Zeker als je nog niet zo goed kunt sturen!
Daarom wil ik per se naar een gletsjer gebied.
heb 1 keer op een kunstbaan gestaan.
Ze is wel lekker rond geworden nu van al die rust en het vele hooi eten, maar dat vind ik niet erg, want is ze natuurlijk normaliter behoorlijk afgetraind voor de cross. Als we weer aan het werk mogen gaan als eerste de haren eraf en dat ronde buikje trekt dan ook wel weer snel genoeg bij.
In de eerste proef had ik net geen wp, 155 pnt. maar wel een 5e prijs. en de 2e proef was om te huilen.......... 146 pnt.
Volgende keer meer succes.
Hopelijk krijg jij net zulk goed nieuws als Karin en Scum als de DA bij Djin is wezen kijken!