Dan is het natuurlijk niet zo leuk om te horen dat ik net m'n bed uit kom
Benthe gefeliciteeeeerd
muts_marijke
Geplaatst: 23-05-11 10:35
Goeiemoggel
@ Shanoek, ik vind ook dat Laura daar een goed punt heeft. Maar je had Vorstin toch al laten checken of ben ik nou in de war met iemand anders. Het tegenovergestelde doet ze nu met dressuur toch? Dat loopt ze wel goed. Jeee ik hoop dat ze in de toekomst paarden uitvinden die kunnen praten @ Texelse hahaha dat was me nog niet eens opgevallen. Vind het altijd leuk om dank u dank u te zeggen. @ Vief dank JE Hoe doe jij dat? Je staat werkelijk ALTIJD leuk op een foto. Ik ben net zo'n schele jaap op foto's. Die kleur wat hij nu heeft is echt de Roven kleur. Exact hetzelfde als papa. Ik ben gek op vosjes! @ Benthe Gefeliciteerd!! Geweldig dat je werk plek versiert is! Ik vind dat soort dingen wel heel leuk
Ik ga zo even stofzuigen. Dat heb ik al 3 weken niet gedaan (mama en Geert wel wees niet bang ) Maar ik denk dat ik bijna een pruik bij elkaar kan vegen aan honden haar Heb een lang harige herder die zo gek is als een deur en hele dagen rent springt en in de modder ligt dus ik kan waarschijnlijk over een uur al weer
CoriienRN
Geplaatst: 23-05-11 10:48
goede morgen!!
zal ik dan ook maar niet zeggen dat ik om 10 uur uit bed kwam door verschilende geluidjes van me fb en whatsap
Texelse als je andere mensen van hier hebt kun je mij zo zoeken Benthe gefleliciteerd!! mm ook handig wel goed om te doen! over die AJ is donkerblauw niks voor geert? Vief hij blijft een kanjer hoor!!! ja me ogen zijn best donker van binnen
ja sorry lady's zonder fb ik kan hem alleen daar op uploden
AntheaV
Geplaatst: 23-05-11 11:00
Ik heb sinds kort wel fb omdat mijn China-genootjes alle foto's op fb gingen zetten, alleen vind ik het tot nu toe maar heel onhandig
JN: Gefeliciteerd met je verjaardag! Snoek; Wat ontzettend balen zeg Marijke: Hopelijk hoef je over een uur niet weer te stofzuigen Vief: Wat een schattige foto!
Laatst bijgewerkt door AntheaV op 23-05-11 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Shanouk toen ik Vorstin zag lopen in BN moest ik gelijk aan Vero denken. Ze liep heel erg het zelfde. Zei ik toen nog tegen Sim. Ik wou het je niet zeggen omdat het niet zo hoeft te zijn en je weet wat er met Vero gaat gebeuren.. Maar misschien dat zij ook een soort chronisch weke delen letsel/ reuma heeft? Dat is op bijna geen 1 scan/ foto etc. te vinden maar het zit er wel dergelijk. Alleen met hele dure apparaten is het te vinden. Wat dat betreft ga ik inderdaad met Laura mee, ze doet het niet voor niets. Maarja.. Daar heb je niets aan. Jij moet een moeilijke beslissing maken. Ik denk niet dat het met een ander erop zal verbeteren, misschien tijdelijk en bij die persoon. Maar als jij er dan weer op gaat valt het toch langzaam aan vaak terug in het zelfde patroon. Heel veel sterkte iig, ik weet hoe het is.
Gefeliciteerd Benthe! Ga je nog wat leuks doen vandaag? Werkse iig.
Zit weer op school, vanmiddag lekker bosrit maken met What! Vrijdag heb ik een afspraak bij de dierenarts staan voor Vero… Waarschijnlijk wordt ze dan afgekeurd en spreken we een datum af voor de verdere stap.
hahahaha Corine is helemaal in de ban van der planking hahaha. Donkerblauw is voor Geert super. Maar dat wil ik niet. Ik heb altijd in het donkerblauw met wit gecrosst maar ben net overgestapt op bruin licht blauw. Als ik nu een donkerblauwe airjacket bestel zie je daar niets van. + Geert wil hem niet kopen, hij vind het niet nodig. Dus als hij hem aan wil mag hij zich toch aanpassen aan mijn kleuren? Ik mag hem ook betalen. Want hij vind het onzin. (ben ik nu onaardig? )
Evony Heel erg jammer als het op de wedstrijd niet wil. Bianca haha nee op dit moment alleen mijn arm. Anthea super dat je draakje goed ging! Shanouk Dat is balen zeg. Kan me dat helemaal voorstellen. De energie die je er in steekt, wil je graag terug zien. Jn oeps balen van je bodemonderzoek. Gefeliciteerd met je verjaardag! Corien hahah ziet er grappig uit!
Ik zal vanmiddag C weer eens doen. Die is vorige week naar de tandarts geweest en had 2 dikke wolfskiezen. Dus hoop dat dat het geklapper met haar hoofd wat verklaart!
hahaha kijk dan in mijn profiel foto, lichtblauw bruin. Staan meer foto's op mijn hyves. Dat staat Zeus zo gaaf. Gaan we pas de deux rijden in de cross?!
MargreetW
Geplaatst: 23-05-11 11:23
Shanoek, ik stuur je of vandaag of morgen even een PB. Heb het een beetje druk vandaag maar hij komt eraan. Noor: foei!
Effies een kleine ego-spam (zo groot als ik kan en durf): Sem is vandaag 11 maanden!
CoriienRN
Geplaatst: 23-05-11 11:30
margreet wat een lekker kereltje zeg!! snap dat je daar op bent!!
MM je hebt alleen geen foto's in je profile Ja leuk een pas de deux
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 23-05-11 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt