[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:19

Oh das helemaal ideaal dat ze dicht bij de oplevering zitten. Nu jij nog een huisje kopen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 15:31

TG, Wilden de kopers er dan al weer vanaf, of zijn de huizen zo laat de verkoop in gegaan? Kunnen ze dan nog wel het meerwerk bepalen?

Mijn afmelding is in goede orde aangekomen bij de KNHS... Heb toch maar gebeld :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:34

Goed dat je gebeld hebt. Zeiden ze nog wat over het niet hebben gereageerd op mails etc?

En het kan natuurlijk ook zo zijn dat die nieuwbouw qua verkoop helemaal niet liep en dus nog niet allemaal verkocht waren.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 15:36

Nee, de mevrouw aan de telefoon reageerde daar niet echt op....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:49

Uhm het is een geschakelde woning, 2 onder 1 kap, en de andere was al verkocht dus daarom waren ze al begonnen. Maar ze konden nog wel meerwerk/wijzigingen bepalen.

Raar dat ze dan niet even terug mailen Mootje...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:42

Haha leuk om te zien dat jullie mijn pakje ook geslaagd vonden :D

TG: Gaaf dat je zusje een huis gekocht heeft! Is dat het zusje die je jasje bij mij kwam ophalen? :)
Rowo: Wat vervelend van je zadel zeg... :\ Ik kon mijn oude springzadel toen ook heel gemakkelijk inruilen voor een nieuwe tweedehandse.. Hopelijk zit er een fijn zadel tussen.
Mootje: Haha, dat zijn wel leuke fratsen :D
Eef: Wat leuk dat je straks Bam bij huis hebt!

Ik heb geen zin meer... Mijn opdracht is stom/saai/verschrikkelijk en de database wil niet meer meewerken dus ik ben er een beetje klaar mee :( Vanavond laat nog maar even aan zitten, want hij is nog niet af en moet morgen tijdens college ingeleverd worden (8.45 uur). Om 7 uur gaan we eerst gezellig daghappen met 9 meiden, dus Woll heeft een dwongen dagje vrij :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:56

TG: wat leuk dat je zusje een huis gekocht heeft! Lekker ook dat ze al met de bouw begonnen zijn.
Rowo: hopelijk zit er een tweedehands zadel tussen wat goed op Avi past en waar jij ook fijn op zit!
Mootje: brrr ontruimingsoefening. Vind het echt koud vandaag buiten.
Eef: altijd afwachten wat er veranderd als de pensionstal verkocht wordt. Hopelijk pakt het positief uit.
Vief: Nog even doorbijten dus. Succes!

Ben zojuist door mijn beste vriendin gevraagd om getuige te zijn op haar huwelijk :D Tuurlijk wil ik getuige zijn!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:16

Goeiemiddag!
De nachtpremiere was leuk :D De film was mooi, en best waarheidsgetrouw naar het boek. Ben niet moe geworden, was om 3 uur thuis!
Vandaag hard gebikkelt aan een groepsopdracht, door een 'leuk' groepsgenootje waren we echt 2 uur laten klaar ofzo _-:(
Nu ff bijkomen, eten en naar stal. Vorstin gooi ik aan de longe en daarna hebben we EHBO avond over paarden :)

Gefeliciteerd Margriet!
Oehh, mooie outfit Vief :+ Sterkte met je opdracht :(:)
Jeetje, jij zat er vroeg op Kim!
Succes met leren Benthe
Balen dat je zadel niet passend te krijgen is Rowo
Lekker zo'n ontruimingsoefening Mootje :P Dat ging bij ons op school ook nooit zo soepel
Spannend nieuws Evie
Gaaf nieuws TG :D
Spannend Sussie :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:32

Jongens, kunnen jullie me helpen?
Ik ga morgen met Vorstin een dagje weg. Ik moet een clinic rijden (dus netjes), dan blijven we slapen, en de dag erna ga ik een buitenrit'je' maken. Volgens mij ga ik echt dingen vergeten mee te nemen :=

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 18:09

TeeGee schreef:
Bianca, oh ja Bunschoten. Ja dat was inderdaad ook een optie geweest. Jammer dat het zo laat in het jaar is.

Dat vind ik nu juist een voordeel, omdat je nu voor 4 jarigen gaat, ben je wel in je voordeel als je het paard in het najaar brengt, hij is dan toch al sterker en beter ontwikkeld. ga je na 1 januari dan val je onder 5 jarigen en word alles ook al wat opgeschroefd in niveau.

Misschien kun je er nog tussen in Bunschoten ??

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 18:10

Mootje schreef:
Hihi, Een van mijn collega's had zich 'verstopt' in het toilet tijdens de ontruimingsoefening. Hij werd helaas niet gemist door het evacuatieteam en werd hierdoor ook niet gevonden :D

ooeehhh klein foutje.... :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 18:50

Avond :wave:

Leuke foto Vief! :D
Mootje schreef:
Sannn, Scheer jij met een draadloos scheerapparaat je hele paard? Dat zijn toch alleen van die kleine tondeuses?
Klopt, scheer Vero niet helemaal. Alleen d’r benen/ oren/ staart en soms ook d’r neus haren en dat stukje manen voor d’r hoofdstel. :)
Succes met je tentamen morgen JN!
Hopelijk kun je je 3e zadel inruilen Rowo.
Gaaf van je zusje TG! Is in Vriezenveen nog steeds dat grote concours in de zomer met pinksteren dacht ik? Ging ik met mijn pony altijd heen, zo gezellig altijd. Misschien met paard ook maar eens!
Leuk Sussie! :D Wanneer gaat ze trouwen?
Mooi dat de film leuk was Snoek. Wil hem zelf ook wel zien. :j
Bunschoten is wel een hele mooie lokatie!
Wat heb je allemaal al mee Snoekiej?

Net gereden, ging niet heel lekker. Paps stond blad te blazen en dan is ze net tandje te heet om lekker ontspannen te kunnen rijden.
Nu lekker zuurkool eten en dan voetbal :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 18:57

Snoekiej: leuk dat de nachtpremiere leuk was!
Sann: jammer dat Vero net niet genoeg wilde ontspannen door de bladblazer.
Mijn vriendin trouwt augustus/september volgend jaar. Duurt nog even dus. Ze is ook gisteravond pas gevraagd door haar vriend. Ze smste gistereavond ook nog laat of ik vandaag tijd voor haar had vandaag. Ze wilde dus echt zorgen dat ik het van haar hoorde en niet van iemand anders.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:03

@ Karen: leuk dat je zusje een huis heeft en lekker snel die oplevering!
@ Sussie: lief van je vriendin dat ze het zelf wilde vertellen :)
@ Snoek: stuur je een pb!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:06

Woopsie :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:13

Goedenavond.
Noor: Het is wel de bedoeling dat er een vriendje/vriendjes komt/komen voor Bandido, alleen is ook maar zo alleen ;) , mijn moeder wil ook fanatieker gaan rijden en ik wil graag meer dan 1 paard uitbrengen.
Rowo: We hebben nog geen huisje gevonden, oude huis moet eerst verkocht en ik moet hier nog mijn diploma gaan halen in mei, maar zodra die twee dingen achter de rug zijn willen mijn ouders zo snel mogelijk verhuizen.
Tg: Gaaf!
Vief: :(:) .
Snoekiej: Klinkt leuk zeg, ik ben benieuwd.
Sann: Jammer dat het rijden niet zo fijn ging door de bladblazer.
Sussie: Gefeliciteerd met je vriendin !

Vanavond heb ik van 9 tot 10 ( :oo ) les, gelukkig heb ik morgen een vrije dag en heb ik nu heel de middag de tijd gehad om de nieuwe LINDA van mijn moeder te verslinden :o .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:11

Goede avond!

Evie gaaf hoor als je die mogelijk heid hebt/krijgt :) zou het ook graag willen!! Wel laat zeg zo'n les!!
Rowo balen van je zadels! maar wat ik altijd begrijp is dat 1 zadel voor meerdere paarden niet echt goed is :o
Snoek nou gewoon opgezeggen wat je op je paard doet met rijden en jezelf en kijken of je het hebt ;)
Sussie gefeliciteerd met je vriendin!
Vief balen dat je geen zin hebt! winterdip! heb ik ook :=

Heb ook weer gehobbelt :) ging wel goed wat contra galope geoefend ging lekker :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 22:08

Sussie, Leuk dat je vriendin gaat trouwen :j
Sannn, Ik dacht dat je je hele paard met de tondeuse had geschoren :D
EB, Dat is best laat. Gelukkig kan je morgen uitslapen. Lees jij de Linda?
Corien, Fijn dat het rijden goed ging!

Ik had ook weer les, na een maand niet gelest te hebben. Het ging best goed. Moest hem iets lager instellen en toen ging het super! Wel zijn mijn cognac-laarzen ideaal voor mijn instructeur om goed te zien dat ik mijn hakken optrek als ik aanspoor :o nu moet ik mijn vader gaan vertellen dat ik niet meer met hem op wintersport wil. Ik doe het maar per email, want het gaat al niet zo gesmeerd tussen mijn ouders en mij

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:22

@ Mootje: vervelend dat het niet lekker gaat met je ouders :(:) Je vader had toch niet zo lang geleden nog op Corion gezeten? Fijn dat het lessen goed ging.
@ Evie: Gaaf hoor! Mijn ouders waren ook fanatiek op zoek naar een huis met stallen en bak, maar dat is nu niet meer aan de orde gezien de ziekte van mijn vader (logisch natuurlijk), dus we blijven staan waar we staan. Ook prima ;)
@ Corien: fijn dat het lekker ging.

Jer was niet te rijden. Bleek dat hij weer moest plassen en ik denk dat hij het te koud vond om dat buiten te doen. :+ Binnen 2 keer geplast.. had nog even goed gekeken, maar het is wel een gewoon helder van kleur en het doet hem ook geen pijn. Morgen voor de zekerheid even temperaturen voor het rijden, maar volgens mij had ie gewoon veel opgespaard ;)
Nudine was niet te genieten, dus die heb ik lekker laten staan. Dat paard is erg gesteld op haar rust! ;)

Edit: http://noorwijdenes.hyves.nl/album/3799 ... 37/0/TIoo/
Sem lijkt op zijn vader _O-

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:32

Snoekiej fijn dat de film leuk was.
Sussie leuk dat je als getuige bent gevraagd.
Mootje succes met dat te vertellen.
Noor was ook koud buiten natuurlijk! ;)
Rowo hopen dat het dan is opgelost!

Nou vanmiddag voor het eerst op Carella gereden. Wel erg wennen hoor. Ze heeft een erg kort halsje en ze moet erg voorwaarts gereden worden voor de echt wat zakt. En als je dat niet doet begint ze wat te klapperen met haar hoofd. Dus vooruit. Maar aan het eind ging het opzich wel, maar erg omschakelen. Ze is ook groter dan W en smaller. Dus zag er vast ook heel anders uit. Ze zit wel lekker dus dat scheelt! W daarna nog even gereden en even gesprongen. Zou vrijdag naar een wedstrijd waar 2 klassieke parcoursen werden georganiseerd. Alleen tja dan heb je ineen heel veel deelnames en dan past het niet meer qua tijd. En wat doen ze dus nu? Maar 1 parcours. Zo irri. :\ Maar gelukkig is het niet heel ver weg.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:34

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:36

Ja dat schijnt een oplichtster te zijn. Dezelfde die op sbs die oproep heeft gedaan. Ze schijnt het geld in eigen zak te stoppen. Als het goed is zit of zat ze ook op bokt.

Nee helaas nog niet! Als ik haar dit weekend thuis rij zal ik wel even iemand vragen! Ben zelf namelijk ook wel nieuwschierig hoe het er uit ziet! :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 22:40

Dat klepperen deed (en soms doet) mijn paard ook. Dat is inderdaad behoorlijk omschakelen!
Noor, Ik ben voor het laatst met kerst thuis geweest. Mijn vader zie ik op de wedstrijden, maar verder eigenlijk niet. Ik heb geen idee waar ik het met ze over moet hebben, dus dat loopt erg (eigenlijk té) stroef :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:00

Mootje balen zeg dat het niet lekker tussen jou en je ouders zit :(:)

Ik ga op bed :wave: lekker warm :P

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:09

Tg leuk trouwens dat je zusje een huis heeft gekocht met haar vriend! :)
Mootje ga je niet meer op wintersport dan?
Slaapze Coriien!

Dit is Carella iig op de centrale keuring in juli! Deze foto hebben we ook besteld.
Afbeelding