Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kon mijn oude springzadel toen ook heel gemakkelijk inruilen voor een nieuwe tweedehandse.. Hopelijk zit er een fijn zadel tussen.
Vanavond laat nog maar even aan zitten, want hij is nog niet af en moet morgen tijdens college ingeleverd worden (8.45 uur). Om 7 uur gaan we eerst gezellig daghappen met 9 meiden, dus Woll heeft een dwongen dagje vrij
Tuurlijk wil ik getuige zijn!
De film was mooi, en best waarheidsgetrouw naar het boek. Ben niet moe geworden, was om 3 uur thuis!

Sterkte met je opdracht 
Dat ging bij ons op school ook nooit zo soepel
TeeGee schreef:Bianca, oh ja Bunschoten. Ja dat was inderdaad ook een optie geweest. Jammer dat het zo laat in het jaar is.
Mootje schreef:Klopt, scheer Vero niet helemaal. Alleen d’r benen/ oren/ staart en soms ook d’r neus haren en dat stukje manen voor d’r hoofdstel.Sannn, Scheer jij met een draadloos scheerapparaat je hele paard? Dat zijn toch alleen van die kleine tondeuses?
Wanneer gaat ze trouwen?

, mijn moeder wil ook fanatieker gaan rijden en ik wil graag meer dan 1 paard uitbrengen.
.
) les, gelukkig heb ik morgen een vrije dag en heb ik nu heel de middag de tijd gehad om de nieuwe LINDA van mijn moeder te verslinden
.
zou het ook graag willen!! Wel laat zeg zo'n les!! 

ging wel goed wat contra galope geoefend ging lekker

nu moet ik mijn vader gaan vertellen dat ik niet meer met hem op wintersport wil. Ik doe het maar per email, want het gaat al niet zo gesmeerd tussen mijn ouders en mij
Je vader had toch niet zo lang geleden nog op Corion gezeten? Fijn dat het lessen goed ging.
Binnen 2 keer geplast.. had nog even goed gekeken, maar het is wel een gewoon helder van kleur en het doet hem ook geen pijn. Morgen voor de zekerheid even temperaturen voor het rijden, maar volgens mij had ie gewoon veel opgespaard 

Maar gelukkig is het niet heel ver weg. 
lekker warm