Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgende keer moet ik echt mijn leren zitvlak aan doen!
Mans zat!
Wat jammer dat ik jou dan niet herkend heb, heb wel een heel groot bruin paard zien rondlopen toen ik uitstapte, was jij dat ?? Je hebt helaas geen foto's in je profiel...
dus kan niet spieken....
naderhand heb ik niemand gesproken was om 20 uur weg en het was nog tamelijk rustig vond ik. 

. Even afwachten of ik chinees heb gehaald (wat we in Thailand hadden), maar als dat zo is heb ik alles van het tweede jaar ook gehaald
. Zou fijn zijn, want ik krijg het volgend jaar super druk.
.
. Lielle schreef:Mootje, ik vind dat geen leuke acties. Ik ben ooit omgeklapt met een steigeraar en dat was niet fijn. Wat mij een beetje verbaast is dat jouw paard dan wel acceptabel is voor de ORUN cursus. Vind je het niet eng/vervelend als andere ruiters jouw paard rijden, die het mss heel anders aanpakken dan jij?
, maar ik ben met mijn vorige paard ook omgeklapt. Die wist ook precies tot HOE hoog ze kon, totdat ze dus eens 1 keer teveel indraaide in de buik en zo beiden omklapten. Kwam er gelukkig goed onderuit. Maar ik zou zo'n paard van een ander ook niet willen rijden. Je zal het net niet vroeg genoeg voelen en doorduwen.
bianca1980 schreef:[i]BILLY @ nog ff wachten op dat veulen... Wat jammer dat ik jou dan niet herkend heb, heb wel een heel groot bruin paard zien rondlopen toen ik uitstapte, was jij dat ?? Je hebt helaas geen foto's in je profiel... dus kan niet spieken.... naderhand heb ik niemand gesproken was om 20 uur weg en het was nog tamelijk rustig vond ik