Snoekiej; het is belangrijk dat je niet teveel voor de sport gaat in Boekelo maar ook voor de mensen. Dan heb je de meeste lol

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bvw schreef:je mag toch maximaal 3 keer per maand een sgw rijden en 2 opeenvolgende weekenden (met hetzelfde paard)??
Ik dacht namelijk dat ik dat ergens heb gelezen, maar ik kan het niet terug vinden...
Wat ik wil weten is of een oefencross daar ook onder valt!
billy1 schreef:bvw schreef:je mag toch maximaal 3 keer per maand een sgw rijden en 2 opeenvolgende weekenden (met hetzelfde paard)??
Ik dacht namelijk dat ik dat ergens heb gelezen, maar ik kan het niet terug vinden...
Wat ik wil weten is of een oefencross daar ook onder valt!
Idd maximaal drie in een kalendermaand en in die maand maximaal twee weekenden achter elkaar. Oefencrossen vallen hier niet onder. Het geldt uiterard voor hetzelfde paard met meerdere paarden mag je natuurlijk vaker starten, deze regel is ongevoerd ivm welzijn van de paarden.
billy1 schreef:Wat gaaf TG!! Hopelijk kan je er veel leren!
Boekelo ga ik ook altijd naar toe, echt super! Maar ik ga dan wel echt voor de sport!! Ik kan echt super genieten van paarden die zo mooi door het terrein gaanOp vrijdag eerst dressuur kijken en daarna cross lopen dan kan je de hindernissen pas echt goed zien.