Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe kreeg je dat voor elkaar

Jezus Talida!!

. Mijn vader kwam nog even wat brengen met
Maar Lipso was braaf en mijn vader ging stoer
. 
ze sprong foutloos rond
echt niet te geloven...dat ha dik niet verwacht!! later op de dag barrage, muis was moe, ik had de barrage nooit gelopen
dus begon al lekker
hindernis 1 was wat te braaf, dus daar lag de balk al, ik draaide mooi kort, maar als ik nou voor me uit kijk ipv naar beneden
dan zie ik misschien nog wat! dus ik moest in een gebroken lijn door de dubbel heen
waardoor ze op de 1e een foutje had. verder simpel foutloos. maar ik baalde natuurlijk van mijn eigen stomme rijderij 
vorige week liep ze 2x 1. de week erop 2e. en nu op zo'n enorm groot concours(naja meer de entourage,tribunes en dat soort onzin
) super fijn gereden!
!

Je krijgt al weer babbels, dus het zal wel weer wat beter met je gaan.
Gelukkig is het goed afgelopen!
Wel jammer van dat ene puntje maar ik heb echt lekker gereden. 2e proef wat meer spanning en 173 punten. Alles bij elkaar ben ik erg tevreden, dit had ik een maand geleden nog niet verwacht en ik sta in ieder geval niet helemaal voor l*l dat ik al naar het L1 ben gegaan. Nog even lekker doortrainen en dan over een maandje of zo weer proberen.

ik heb eigenwijze beentjes 
)
alsnog veel sterkte.
Zag nog een SGWay of life logo voorbij komen, wie was dat????
en dat er sinds vanmiddag een vervoersverbod voor evenhoevingen in heel NL is afgekondigd. Omdat er op diverse kalvermesterijen in NL de laatste maand kalveren zijn geimporteerd uit Engeland.
Canter schreef:Talida au!![]()
En voor Caatje ook beterschap, zal allemaal behoorlijk pijnlijk zijn.
Ik had vandaag mijn L1 debuut met de Friese merrie. De 1e proef ging superfijn, ik kon er echt aan rijden. Wel een paar foutjes, linksom sprong ze overkruist aan, halsstrekken is ze nog net wat te hyper voor en wijken is nog niet geweldig, resultaat 179 punten.Wel jammer van dat ene puntje maar ik heb echt lekker gereden. 2e proef wat meer spanning en 173 punten. Alles bij elkaar ben ik erg tevreden, dit had ik een maand geleden nog niet verwacht en ik sta in ieder geval niet helemaal voor l*l dat ik al naar het L1 ben gegaan. Nog even lekker doortrainen en dan over een maandje of zo weer proberen.
Gomir, had jij ook niet je L1 debuut vandaag?
Heb net een stel vlechten erin gedraaid. Mijn gebruikelijke nassau-vlechtjes wilden bij urby niet zo erg dus ik heb nu maar hele gewone knotten gefabriceerd. Vind er zelf niets aan dus dan ga ik iig niet naar beneden zitten kijken

Kun je mooi thuis verder werken, je weet nu waar de knelpunten zitten.