Zoooo, ik ben hier echt té lang niet geweest, telkens kon ik me niet inloggen, heel raar! Volgens mij heb ik wel 100 pagina's gemist, nog spannende dingen gebeurd hier?
@ IS: Er is wel het één en ander gebeurt, maar wat precies allemaal weet ik niet eens meer. Ik zag trouwens dat je zondag al m2 gaat starten? Maar meteen met 10 over gegaan?
Ik was een cadeautje aan het bedenken voor mijn vriend met kerst. Ik wist maar nie wat ik moest geven en toen dacht ik ineens aan het programma 'mooi weer de leeuw'. Bas vind dat helemaal geweldig dus wou hem daar kaarten voor doen. Is een keer wat anders als een geurtje, kleren of weekendje weg. Helaas, er zijn nergens meer plaatsen beschikbaar Nu moet ik weer wat nieuws bedenken!
Heb net even met Yentil door het bos gereden. We hadden in het begin wat opstartingsprobleempjes, ze doet altijd heel moeilijk om weg te gaan. Dan gaat ze de hele tijd stampen, bokken en steigeren. Is best wel eng want ze doet alles tegelijk en steigert best hoog. Maar als we eenmaal op weg zijn gaat het wel weer goed. Nog even uit het bos gegaan, daar is een heel groot grasland met een slootje en leuke zandbultjes waar je overheen kunt springen. Yentil leefde weer helemaal op Kon alleen niet te lang rijden want met die nieuwe dienstregeling van arriva ben ik nu pas om 4 uur thuis ipv half 4
Ik heb net samen met buurmeisje gereden, ging voor geen meter . 2 drukke beesten, bok bok deed spook en daar moest sien natuurlijk om weg vliegen en zo wat.
Ik heb donderdag eerste afspraak bij de fysio en moet een handdoek mee..is dat normaal????
Yolien: Anthea: haha, stoute pony PC: Schattig die spook Welcome back IS Rowo: Balen, misschien een andere leuk programma lielle: Mooi paard Vieva: Hoe was het vandaag gegaan met je examen voor je scooterbewijs???
Jaa gaat wel goed met mij Ben al weer aardig aan het opknappen van de Operatie.
Ik bleek niet 1 maar 2 breukjes te hebben, en die hebben ze beide dichtgemaakt Op dit moment heb ik weinig pijn meer. Dat was wel anders in het ziekenhuis vooral vrijdag nacht heb ik veel op m'n tanden moeten bijten. De operatie is gelukkig helemaal goed gegaan Over 2 weken zou ik weer kunnen gaan rijden ( Erg snel vindt ik zelf) maar heb besloten er nog een week extra over heen te laten gaan voor de zekerheid. Ik mocht eigenlijk vrijdag al naar huis, maar doordat ik niet zelfstandig kon plassen (heb een katheter in gehad) kon dit nog niet. Zaterdag kon ik wel gewoon zelf plassen en normaal zitten zonder flauw te vallen. Toen ik zaterdag thuis kwam kon ik nog niet veel. Ondertussen gaat het praten en lopen al een stuk beter en nu gewoon herstellen
ML: Dat klinkt wel heftig allemaal! Toen ik eenmaal aan het opkanppen was (natuurlijk wel een hele andere ingreep) ging het ook heel snel, dus misschien kun je al wel sneller weer rijden, dan je zelf denkt!
Yolien: Fijn dat het gesprek goed ging
vandaag weer voor het eerst twee paarden achter elkaar gereden. Ging lekker! Ze waren beide wel erg fris in de bol. het waaide ook best hard en ik vond het wel grappig, dus heb ze maar een beetje hun gang laten gaan.
Hmm. Ik krijg net de rekening van de DA. Schrik me rot. Staan verschillende dingen op, maar eentje daarvan is een consult. Daarbij heeft hij naar de longen geluisterd van Online en gekeken hoe hij gelongeerd werd. Kosten: 105 Euro?! Ben ik nou gek of is dat wel enorm veel?
heb vanmorgen even de french buffet en de animo gereden. de animo op een hackamore...daar snapte ze echt niks van! stap en draf was best goed, maar galop...