marieketencate schreef:Scum: wanneer was jij in Landgraaf?? Ik ben zaterdagavond nog geweest van 21.00 tot 24.00....was lekker rustig op de baan, dus ik heb mooi mijn nieuwe schoenen kunnen uitproberen. vriendje heeft de hoogste schans genomen op z'n snowboard en dat zag er echt supergaaf uit! Trouwens gefeliciteerd met je proef met Online, dat was wel een verassing zeker!
Ik was gisterenavond, van kwart voor 9 tot kwart voor 11. Ik denk dat we vrijdag weer gaan. Dan kun je 3 uurtjes voor 19,50. Gisteren had ik na 2 uur eigenlijk nog veel te veel zin om door te gaan.
Ik heb je tips uitgeprobeerd, maar ik betrap mezelf erop dat ik nog teveel kijk naar de kant waar ik heen ga ipv naar beneden.
Nog een vraag. De skibroek die ik heb die heeft onderaan zeg maar 1 broeken. Moet je de onderste broek in je schoen doen en de buitenkant er overheen? Of moet het allebei over de skischoen heen?
Afdaling ging al veel beter. Ik merk dat ik de ski die de binnenbocht maakt een beetje moet optillen en meer naar binnen neer moet zetten.