[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 20:20

Komt voor elkaar RT (ik weet nu hoe het werkt, heb de video van Moorsele 5 keer gezien, maar nu begrijp ik het helemaal )
Zag er goed uit hoor, af en toe maakt ze de sprong niet helemaal af, maar dat wordt vast wel beter als ze wat meer ervaring krijgt

Lielle: fijn van Raimaer, maar balen van pablo zeg Hopelijk vinden jullie de oorzaak snel en is het niet ernstig

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 20:32

Gefeliciteerd Scum, Bitwise en Lielle!!!

Wat ga je na laten kijken aan Pablo Lielle?

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:09

meld me ook weer even
Heb de hele week op Expo gelopen... was echt gezellig en er sprongen een paar goede paarden rond..
ik heb dinsdag weer een springwedstrijd sinds 3 maand... ben benieuwd hoe het gaat...

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:06

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:15

Bedankt voor jullie medeleven!!
Iedereenn heeft lekker gereden zo te horen.
Vandaag Laros even gereden, gewoon lekker laag en rond. Hij liep super. *o/*
Ik doe mijn paarden ook weleens dag van te voren naar de smid, maar alleen als het niet anders kan!!!
Alice doet het eigenlijk nooit & die ene x dat ze het deed ging het fout

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 23:45

Gomir ---> Ja dat idee had ik ook! Dat ik haar nun teveel losliet. Maar ja zoals ik haar eerst vasthield moet echt niet want dan stopt ze de hele tijd. Het 2e rondje ging inderdaad wel lekker maar ja geen B gedaan. Achteraf had het wel gekund maar toen had ik de 2e keer al gesprongen. Ik heb jou wel gezien met de eerste en zag er wel goed uit!

En RT heeft een mooi paardje! Was inderdaad wat enthousiast maar dat is beter dan dat je niet eens in de richting van een hindernis komt.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:04

Ik weet niet hoe je normaal rijdt, maar probeer eens om dit galopritme aan te houden en dan wel je hand er bij te houden tot de afzet. Na de landing ook weer heel rustig met hand erbij komen.
Je hoeft er echt niet de hele weg aan te hangen, gewoon licht ondersteunen voor.
Het zal misschien even wennen zijn en niet meteen werken, maar het ritme was super zo, alleen die hand iedere keer weg is wat minder(ook voor je paard trouwens).

Dat gekke kleine merriebeest van me leert het langzaam Is nog wel iets heftig tussen de hindernissen en in de aanleuning, maar ze rent iig niet steeds meer de afstand eruit

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:17

dankje M_M
ben er tot nu toe erg blij mee, vandaag heb ik haar precies een maand

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 01:12

rt; fijn dat je leuke schimmel springen zo leuk vindt!
de andere mensen met de fijne oefenparcoursen ook gefeliciteerd
lielle; fijn dat je het gevoel had dat je er nu teminste weer aan kon rijden bij Raimear!
waar denk je dat het aan ligt bij Pablo?
mijn M2debuut is volgende week, ben benieuwd, maar achja, ik doe het uiteindelijk toch allemaal voor m'n lol

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 09:53

Hier een stiekeme school-bokker

@ Scum: Wat super van jou en Online! Toch goed dat je het nog een keer hebt geprobeerd
@ Lielle, wat jammer dat je denkt dat er iets mis is met Pablo, zou het iets met zijn spieren zijn of denk je aan wat anders?
Wel lekker dat je met Raimaer wel een nette proef hebt gereden

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 10:41

@chantal, vief ea: ik weet het niet goed, hij spaart linksachter, dus daar gaan we maar eens beginnen.

Iedereen bedankt voor de felicitaties

SGWuppie

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:46

He wat balen Lielle! Wel fijn dat raimaer zo lekker te rijden was!

Scum: wanneer was jij in Landgraaf?? Ik ben zaterdagavond nog geweest van 21.00 tot 24.00....was lekker rustig op de baan, dus ik heb mooi mijn nieuwe schoenen kunnen uitproberen. vriendje heeft de hoogste schans genomen op z'n snowboard en dat zag er echt supergaaf uit! Trouwens gefeliciteerd met je proef met Online, dat was wel een verassing zeker!

Gister naar HP geweest en dat was ook heel erg leuk!

Heb alle oefenpasrcours-verslagen gelezen, maar weet niet meer wat bij wie hoort, iig iedereen gefeliciteerd met de goeie parcoursen en van RT vind ik het helemaal knap met zo'n nieuw paard!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:06

oohja, Scum en Bitwise was ik ook nog vergeten te feliciteren
maar iig gefeliciteerd!
Scum; maar goed dat je het toch nog een keer hebt geprobeerd met Online

ik heb vandaag lekker een dagje vrij
maar nu werd ik wakkergebeld

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:08

marieketencate schreef:
Scum: wanneer was jij in Landgraaf?? Ik ben zaterdagavond nog geweest van 21.00 tot 24.00....was lekker rustig op de baan, dus ik heb mooi mijn nieuwe schoenen kunnen uitproberen. vriendje heeft de hoogste schans genomen op z'n snowboard en dat zag er echt supergaaf uit! Trouwens gefeliciteerd met je proef met Online, dat was wel een verassing zeker!

Ik was gisterenavond, van kwart voor 9 tot kwart voor 11. Ik denk dat we vrijdag weer gaan. Dan kun je 3 uurtjes voor 19,50. Gisteren had ik na 2 uur eigenlijk nog veel te veel zin om door te gaan.
Ik heb je tips uitgeprobeerd, maar ik betrap mezelf erop dat ik nog teveel kijk naar de kant waar ik heen ga ipv naar beneden.

Nog een vraag. De skibroek die ik heb die heeft onderaan zeg maar 1 broeken. Moet je de onderste broek in je schoen doen en de buitenkant er overheen? Of moet het allebei over de skischoen heen?

Afdaling ging al veel beter. Ik merk dat ik de ski die de binnenbocht maakt een beetje moet optillen en meer naar binnen neer moet zetten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:12

Ohja, de DA is net geweest. Eerst voor Ienie. Hij hield haar neus dicht en na 5 minuten stond ze nog steeds net zo vrolijk te kijken. Volgens de DA heeft ze een moordconditie. Ze krijgt geen antibiotica, maar alleen slijmoplossers, omdat ze het niet zo erg heeft. Hopelijk is het rond 1-2 weken weer voorbij. Kan ik dus toch M1 starten in Helden.
Ik mag haar lichtjes rijden, niet in het zweet, maar ze is geschoren dus ze zweet niet echt meer nu.

Toen Online uit de stal getrokken. Pees voelt perfect aan. We mogen vanaf nu alles met hem doen, maar wel voorzichtig beginnen. Ook springen dus. Beginnen met kruisjes en in-uitjes, minimaal 1x in de week. Dat is zodat de coordinatie van Online wat betreft het springen helemaal goed is. Als dat weer lekker zit (maandje ongeveer) mag hij wat zwaarder werk doen. Voorjaar 2006 mag hij weer de cross in. In principe zou hij Chaam mogen lopen, maar hij mag alleen crossen lopen waarvan de bodem goed is.

Goed nieuws dus!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:17

net gemaakt

Afbeelding
gele blooswangetjes
Afbeelding
oke kijk ik nog 1x lief
Afbeelding
en nu wil ik spelen
Afbeelding
rara wat doe ik na?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en weer klaar

scum: goed nieuws zeg!!

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:33

Mooi Scum, jij dus ook weer goed nieuws!

Hopen dat die knollen van ons zichzelf ook daadwerkelijk heel houden!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:33

Kijk ik ook eens hierop, en zie dat zowat bijna iedereen naar het oefenparcours in Sneek komt. Ik dacht al, die met die witte schimmel ken ik niet...
Leuk he regelmatig een oefenparcours, kun je teminste wat parcoursritme houden.
Mijn paard (ook een Indoctro) ging ook best fijn na lang blessure, gaan we volgende week in Sneek weer starten. Doen jullie dan allemaaaaal ook mee?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:53

Hé Ineke!

Ik ben er volgende week wel, maar doe alleen in het M mee. Misschien dat ik je nog zie, maar ik denk het niet

Super Scum! Nu maar hopen dat hij alles heel houdt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 13:55

wat een supernieuws Scum! Op naar Chaam met 2 paarden

Ik doe trouwens de onderbroek in mijn schoenen en de andere erover.

leuke foto's RT

En ik moet toch ook weer eens naar Landgraaf

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:57

Ik ben er volgende week ook! In de B! Gomir bedankt! Ik zal het uitproberen! Ik weet iig wel zeker dat het weigeren daar aan ligt! Want ze is verder niet kijkerig op een hindernis!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:04

hoi Ineke!
ik ben er volgende week niet, maar ik ga dan in NH me opnieuw wagen aan een oefenparcours

Karin: dat hoop ik ook voor jullie! ik heb die Indoctro en Weinfurst nog in NH staan...hopelijk houden die zich ook heel na dik 6 maanden eruit te hebben gelegen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:11

Gomir: Als het goed ik zie ik je wel, want met de Indoctro start ik in het L, dus als de M bezig is, hoop ik er al te zijn.
Mn eigen, de volbloed ReesKees springt normaal in de B, maar gaat volgende week niet mee. Heb niet zoveel zin om zoooooo lang te wachten. Hij mag de week erop heel serieus in de dressuurbaan rondhuppelen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 14:17

Ja Scum, 1 broek in je schoenen (let op dattie niet dubbel zit, das niet fijn!) en 1 erover, dan kan er geen sneeuw bij...

Super nieuws van Online zeg! Komt er volgend jaar weer een prijzen-rijdende-cross-bokker bij!

Karin: hartstikkel leuke foto's! Fijn dat Retje weer on the road is!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:36

Mooi zo, dat heb ik dus ook gedaan, maar de anderen dachten dat je ze er allebei overheen moest doen.

Nog een vraag. Moet je 2 skipakken hebben? Voor het geval dat je gaat zweten enzo? En ook 2 mutsen en sjalen hebben?

We vroegen ons ook af hoe een blauwe piste er nou in het echt uit ziet. Is dat te vergelijken met de afdaling in Landgraaf?
Ik denk het zelf eigenlijk niet. Blauw zal in het echt wel moeilijker zijn...