Net teug van de cyclus. 3 van 4 correct . Omdat we nu toch over bitten bezig zijn. Heb ik vandaag ook weer iets gezien wat er toch over is. Een 5 jaarse die met een hackamore en bit gereden wordt . Dat is er toch ook volledig over :-(
Amai hoe meer metaal hoe liever met die 5 jaarse. :s 'k Zou dat al niet kunnen inbeelden met de mijne.
Luxor verhuist volgende week van stal. Hij heeft nood aan een stal met meer paardenvriendjes. 't Is zo'n ontzettend sociaal paard. Hij zal blij zijn met meer aandacht en leven op stal.
Anoniem
Geplaatst: 01-04-17 16:38
Vond het anders wel gezellig waar hij nu staat. Lekker rustig
Hackamore en bit begin je meer en meer te zien. Ik heb het ook aangeraden gekregen maar ik heb geen ervaring met dubbele teugel én dat mag al helemaal niet voor dressuur. Meestal is dat voor paarden die op zich wel op bit kunnen, maar die durven vastpakken. Dan is de hack met.hefboom en druk achter de oren wel eens de "rem" en correctie tegelijk.
Tis idd echt een fijne stal maar 't is te rustig voor Luxor... Als die merrie weg gaat die bij hem staat, begint hij te panikeren omdat hij alleen staat. En das helaas niet verbeterd dus het beste voor hem is continu tussen de paarden. en tis geen drukke stal zoals een manege ofz dus cava
alles klaar voor morgen...mes, hamer, oogkleppen, en heel veel wingardium leviosa voor als hij niet wilt...hahahahahhaaaaaa
Anoniem
Geplaatst: 01-04-17 21:43
En Obliviate voor als het alsnog de mist in gaat
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-17 13:15
Amai, hier in Vechmaal... meisje gevallen... hebben meer als 30 min gereanimeerd.. uiteindelijk hebben ze haar weggehaald, ma This toch serieus... vrees ervoor...
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-17 13:53
Helaas
Antonius
Geplaatst: 02-04-17 14:11
Wat??? Is ze overleden? Ik ben sprakeloos... Wat is er gebeurd?