Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juulbx schreef:Ze hebben Putten wel open gezet zo te zien (en te lezen op facebook). Heb me er zojuist voor opgegeven.
Denken jullie dat het doorgaat? Ze hebben geen vergunning nodig (september is dus niet de regel) dus ben benieuwd.
Kruidenpotje schreef:Esje01 schreef 1 bladzijde terug dat SGW's wel vergunningsplichtig zijn.....
Cioccolato schreef:Ik ben ook erg benieuwd! Opzich is het vrij makkelijk om te zeggen: er is geen kantine mogelijkheid, je mag als deelnemer 1 groom meenemen, misschien zelfs in tijdvakken starten ofzo? Rijden en daarna gelijk weer naar huis.
Maar hoe ver kunnen en willen organisaties daarin gaan? Is het te doen?
Cioccolato schreef:Ik ben ook erg benieuwd! Opzich is het vrij makkelijk om te zeggen: er is geen kantine mogelijkheid, je mag als deelnemer 1 groom meenemen, misschien zelfs in tijdvakken starten ofzo? Rijden en daarna gelijk weer naar huis.
Maar hoe ver kunnen en willen organisaties daarin gaan? Is het te doen?
DoretteK schreef:Zijn de klasses hoger dan B nog steeds over twee dagen in Putten en in Ede? Kan er eigenlijk niets over vinden, maar ga uit van wel?
Cioccolato schreef:Ja ook alle vrijwilligers moeten maar op de been willen..
Ik ben erg benieuwd.
Ik zou zelf geen moeite hebben met 10tje meer inschrijfgeld. Of misschien een iets kortere route/minder hindernissen. Al zou dat wel jammer zijn![]()
We zullen het vast zien.