[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:07

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:21

Brr Mootje, eng dat soort dingen
HH zag ruiters die niet konden rijden. Ik moet trouwens zeggen dat mijn balans in de verlichte zit toch nog best goed was. Vandaag voor het eerst in een jaar weer écht in verlichte zit gereden voor lange stukken en dat ging heel lekker. Alleen waren mijn spieren het er niet mee eens, maar mijn balans had ik meteen gevonden.
Beli balen van je crossles, zeker als je ervoor betaald hebt vind ik dat altijd erg jammer.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:23

Mootje schreef:
Dit was waar het artikel over ging: http://www.health-holidays.nl/
Mens was net geen 8kg kwijt in 7 dagen :oo

Lijkt me wel een mooie voor na een zwangerschap, vlak voor je weer aan het werk moet: bruin, slank en klaar voor de strijd. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:26

Moet je wat vertellen, Noor :D volgens mij wil je helemaal niet zonder je kind weg als ie nog maar 3 maanden is!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:27

Ik kan het eetschema en dagprogramma wel mailen naar je :')

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:30

Hihi, nee hoor niks te vertellen. Maar zou het best eens willen doen!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:35

Annetje, Ja idd en het zijn dan wel verenigingslessen dus ze zijn al betaald . Zo veel lessen heb ik misschien niet meer met red dus wil er wel van genieten. Ik neem er ook altijd vrij voor of uren op op mijn werk. Nou ja ga volgende week gewoon weer lekker dingen voor mij zelf springen als ze weer zo lopen te kl*ten. Snap ook wel dat hun het misschien ook willen leren. Maar doe dan ook je best en luister naar de instructeur!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:39

Kunnen jullie niet allebei een soort klacht indienen bij de instructeur? Ik neem aan dat het hem ook heel wat frustratie kost als een combinatie (te)veel aandacht opeist en niet lijkt te luisteren (of echt niet te kunnen) en voor jullie is het misschien wel een reden om in het vervolg niet meer mee te doen aan deze lessen.
Zulke combinaties hebben ook niets aan een groepsles en moeten lekker privé.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:41

Ja kijk het nog even aan. geef het gewoon iedere les aan dat ik dan wat anders te springen wil. Anders moeten ze maar een andere lesindeling gaan maken

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:45

Beli, renswoude is echt een supergave oefencross maar wel op zaterdag. Ik kan niet, moet Joey naar kamp brengen. Maarre...de dag erna gaan we naar Alice weet je nog?!

Annetje, in Voorhout doen ze express de groepen mixen zodat de beginners zich kunnen optrekken aan de rest. Dat gaat normaal met een paar lessen al echt we lekker. Maar nu zit er 2 van zulke lichtpunten bij, die horen écht niet op een crossterrein thuis. Waardeloos is dat. Ik heb vandaag wel lekker gereden, maar ook veel moeten wachten op de rest. Edge heeft verleden week vrij gehad ivm die gekneusde vinger. Hij is nu superfijn te rijden maar heeft energie voor 3!

Nu mijn bedje maar eens opzoeken, morgen werken en hopelijk optijd thuis. Moet koffer nog pakken voor weekendje zeeland, lekker naar Concert at sea.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:48

@ Mo dat snap ik dus ook niet! Een meisje van stal at ook niet meer en sporte zich suf!
@ Beli jaaa ging top!! Gebruik geen pijnstilling meer! Voel het nog wel maar gaat prima!! Nog kijkers gehad??
Ik ga ff mailen of ik voor Ermelo ook nog een x bij jullie mee kan trainen! Welke les zit jij altijd?? Zou leuk zijn als ik bij jou kan :)
@ Annetje dat ga je vast morgen ook voelen! :=

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:49

@ FE gelukkig gaat het rijden ook bij jou weer goed! Heeft Edge lekker zn energie er dus uitgesprongen!
Concert at sae is leuk! Weer wordt ook aardig toch?!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:52

Ja graag iemand die wel kan rijden! Ik rij samen met Mel in de eerste les op woensdag.
Dat is wel top zeg dat het weer zo goed gaat, en snel ook!
Nee na maandag niet meer maar vanavond wel weer 2 bellers waarvan er 1 wel HEEEL leuk klonk!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:57

Ga mn best doen!! Hoop dat Eric een plekje voor me heeft! Ohh leuk!! Hopelijk is het wat!
Als ik geen paard had gehad had ik hem gekocht! Vind het echt een leuk paard!!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 23:03

Dank je! Hopelijk belt die man van vandaag snel terug. Die klonk zo sympathiek. Had een paard van 20 die zwaar geblesseerd is. Staat in Renswoude en wil gewoon een dier waar hij lekker een beetje mee kan crossen, buiten rijden en lol met je knol...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 23:10

Dat soort lijn-acties lijken me niets. Bij mij is het lijnen even op laag pitje: heb gisteren toblerone gekregen :9 . Die moet wel even op. Gaat in de komende secondes gebeuren. Daarna maar weer tijdje braaf zijn.
Jammer dat de lessen niet lekkerder gingen. Altijd heel vervelend als iemand heel veel tijd kost. In een groepsles moet je dan op een gegeven moment ook zeggen dat ze maar moeten stoppen lijkt me.
Beli: dat klinkt wel heel leuk!!! Duimen dat dat wat wordt.

@ Roos: hier is dan je naamgenootje <3 .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En moeps:
Afbeelding

Oh en wie nog meer wil zien: http://www.deleliaard.nl/fotorjaargang3.htm

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 23:11

Wat een dotje, Leli!!! Moeders is best groot of niet?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 23:17

_Noor schreef:
Wat een dotje, Leli!!! Moeders is best groot of niet?

Ze is vooral erg vet :Y) . Ze is 1.46 m. Wel stuk groter dan Funny (moeder van Rebel), maar niet extreem groot.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 23:26

lief veulentje leli!

Beli, balen van die les -O- vermoeiend dat soort dingen!

Annetje: morgen ga je je sporten idd wel voelen gok ik.

Mootje, dat is echt niet gezond nee, zou ik er ook echt niet voor over hebben :n

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 23:38

Crosslessen, praat me er niet van. Ik heb dit jaar al wel 1 echte training gereden, en dat was eigenlijk niet zo interessant... iedereen kon zich die dag opgeven en mensen reden mee zonder beschermers en bodyprotector... dat moet het HTC volgend jaar beter regelen. Ik heb toen een halve les meegereden en daarna mocht ik op eigen houtje verder. Verder wordt alles gepland op dagen dat ik niet kan, of afgelast.
Zulke gespreide groepen met mensen die echt niets kunnen lijken me ook niets, daar was ik vlug klaar mee geweest.
Veel over sport. Ik hoop dat ik gauw weer wat meer kan gaan doen. Skeeleren leek me wel wat, dat heb ik vroeger ook gedaan. Moet dan alleen wel de juiste skeelers vinden voor mijn brakke enkels.

Morgen diploma uitreiking. Heb al wat mensen gewhatsappt dat als ze niet in een jurkje komen, ik ze wurg :+ .

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 05:41

moggel! Hier al 1.5uur klaar wakker, zo maar eens op staan. En nee er is nog niks begonnen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:04

Mirthe, We krijgen wel een foto te zien hè :))
Beli, Dat is waarom ik altijd privéles had muv de lessen van Michiel en trainingen van Lielle. Lielle kon gewoon goed indelen, en met Michiel heb ik nooit het gevoel hegad achtergesteld te worden :o
Henny, Gefeliciteerd! Begreep uit je FB bericht dat het de trouwdag is van 3 generaties?
Lelie, Wat een ontzettend leuk veulen <3

Haha, Ik ben totaal uit mijn comfortzone (foto op FB), model jurkje wat ik noot draag, zwart jurkje wat ik nooit draag, GEEN panty's en peeptoes :=

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:32

Mootje schreef:
Mirthe, We krijgen wel een foto te zien hè :))
Beli, Dat is waarom ik altijd privéles had muv de lessen van Michiel en trainingen van Lielle. Lielle kon gewoon goed indelen, en met Michiel heb ik nooit het gevoel hegad achtergesteld te worden :oHenny, Gefeliciteerd! Begreep uit je FB bericht dat het de trouwdag is van 3 generaties?
Lelie, Wat een ontzettend leuk veulen <3

Haha, Ik ben totaal uit mijn comfortzone (foto op FB), model jurkje wat ik noot draag, zwart jurkje wat ik nooit draag, GEEN panty's en peeptoes :=

Daar ga ik in mee, 1 keer bij Lielle mee gereden en dat was goed ingedeld. Jou ervaring met Michiel is ook hetzelfde, maar dat geldt ook voor Rom.

Lelie, knap veulen hoor.

Lau en Eef, veel plezier.

Gisteren is er iemand geweest van de verzekering voor Hazel, was compleet sprakeloos van het bedrag waar hij haar zonder probleem voor wilde verzekeren. Ik had een bedrag genoemd en vroeg of dat niet te hoog was, kreeg ik als antwoord dat hij er zelfs geen probleem van zou maken als ik er een nul achter zou zetten (voor de komma ;) ) Daarna nog even gepraat, als er wat met Rab gebeurd mag ik haar niet af laten maken maar moet ik haar houden als fokmerrie. Meteen te horen gekregen wat ze zelfs als "kreupele" fokmerrie minimaal moet opbrengen en mijn "goed geld" voor Hazel moet ook omhoog. Hij sloot af met de vraag of ik wel besefte wat voor een goed paard en een goed veulen ik had. Eh, nou nee, het zijn gewoon Rab en Hazeltje :D
Laatst bijgewerkt door gr_roos op 28-06-12 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:35

Goedesmorgens!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:42

Roos, R0m en ik gaan niet zo goed samen :n Zeker in combinatie met mijn eerste paard!
Altijd leuk, dat soort complimenten!
Noor, Nu pas wakker?