Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
15km was voor mij de max en dan kon ik iedere week op cc. Wel moest ik 45km rijden naar mijn dressuurinstructeur
stond nog hoger dan vorige week met een dubbel, driesprong en 1 uit een rechtsomkeert. Was behoorlijk sturen geblazen!
) hartstilstand gehad. Alleen net een paar dagen ervoor is een soort van 'kind' van haar ook overleden, die is verongelukt bij Havelte. Tegen een heftruck aangereden en op slag dood... (ze zaten met 2 gezinnen in 1 huis vroeger, zij met haar man (die in 1992 is overleden) en zijn zus met haar man, beide gezinnen 6 kinderen en gewoon samen opgevoed enzo, ze zagen het als een gezin met 12 kinderen en 4 ouders). De familie heeft het daar zwaar te verduren
. Die crematie is overigens in de TT hallen gehouden, daar zijn meer als 700 man op af gekomen.
. Ik moet mijn capcover even uitwassen en meenemen naar Hardenberg, dan gaan we hem daar naast de kleurstalen houden. 

_Sim_ schreef:Benton?! Dat is toch dat hondje die op herten jaagt?
.
.
. Kris schreef:Springen ging goed. Was voor ons de eerste keer parcours springen, bak stond ramvol met van alles en nog wat. Was foutloos en zal zo filmpje plaatsen.

Die heb ik het laatste weekend van januari met studiegenootjes gepland staan hihi.

_Sim_ schreef:Goedemorgen, ook hier vroeg. Bakkie pleur opdrinken en richting stal. Zie jullie straks Margreet en Noor. Heb nog een kaartje voor je uitgeprint Margreet. Heb je een beetje een idee van de omgeving.Kris schreef:Springen ging goed. Was voor ons de eerste keer parcours springen, bak stond ramvol met van alles en nog wat. Was foutloos en zal zo filmpje plaatsen.
Dan zou ik maar even checken of ze je foutloze rit wel goed genoteerd hebben, want op de uitslagen staat dat je 12 strafpunten hebt plus 6 voor tijd, dus 18 in totaal.