[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 23:22

Leliaardje wat een gave puzzel
TG fijn dat de rondjes voor je gevoel wel fijn gingen
San groepswerk is vreselijk
Blauwendraad is een fijne locatie alleen weet ik niet hoe het parkeren met springen gaat want met dressuur was er al niet heel veel ruimte

In januari dressuur ik 3x thuis in Heteren (1 weekend 2x en 1 weekend 1x), 14de ga ik naar Westervoort springen, 21ste Nijkerk springen en 29ste blijf ik thuis om wedstrijd te springen. Dus Ferrose moet hard aan de bak
Laatst bijgewerkt door Joki op 29-12-11 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 23:23

joki de 14e ben ik er ook in westervoort

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 23:59

Bij wie heb je een clinic Corien?
Wat rijden jullie allemaal een eind voor een cc :oo 15km was voor mij de max en dan kon ik iedere week op cc. Wel moest ik 45km rijden naar mijn dressuurinstructeur :+
Mistid, begrafenis is nooit leuk. Ik had er eigenlijk ook 1 vandaag van een collega, maar ik kan daar erg slecht tegen.... Ben dus niet gegaan.

De springles ging zo goed <3 stond nog hoger dan vorige week met een dubbel, driesprong en 1 uit een rechtsomkeert. Was behoorlijk sturen geblazen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:17

Corien heeft een hoofd als een pizzapunt!
Fijn Mo dat de springles zo goed ging! Ga je Nick ook starten tzt?
Crematies zijn nooit fijn, maar de dood hoort bij het leven. Dit was de oma van mijn neefjes en nichtje, ze heeft een accute (hoe schijf je dat eigenlijk :o? ) hartstilstand gehad. Alleen net een paar dagen ervoor is een soort van 'kind' van haar ook overleden, die is verongelukt bij Havelte. Tegen een heftruck aangereden en op slag dood... (ze zaten met 2 gezinnen in 1 huis vroeger, zij met haar man (die in 1992 is overleden) en zijn zus met haar man, beide gezinnen 6 kinderen en gewoon samen opgevoed enzo, ze zagen het als een gezin met 12 kinderen en 4 ouders). De familie heeft het daar zwaar te verduren :(:) . Die crematie is overigens in de TT hallen gehouden, daar zijn meer als 700 man op af gekomen.

Ik heb net een nieuwe cap gehaald, de Charles Owen Wellington Professional. Ging eigenlijk voor de AYR8, maar deze zat beter. Ook nog even naar een shabrak geinformeerd voor de cross en op die manier kwamen we ook nog even op Eef haar bestelling :+ . Ik moet mijn capcover even uitwassen en meenemen naar Hardenberg, dan gaan we hem daar naast de kleurstalen houden.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:34

Dat is wel heftig in zo'n gezin Mistid. Sterkte. (het is acute overigens 8-) ).

Giga heeft weer braaf haar best gedaan (en ik ook aan de bar {:) ). Komend weekend ga ik er zelf weer aan de slag met Gieg en dan dinsdag een onverwachte crosstraining *\o/* (door de Kring georganiseerd). Zo begint het jaar lekker!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:53

Wat goed Mootje!

Jeetje Mirthe wat sneu..

Joki, mooie planning!

Leli, ahhh crosstraining, wat leuk!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 01:01

Ja, heb er ook helemaal zin in :D .

Is er eigenlijk nog iemand in Deurne geweest?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 01:29

Ik :D :D :D

Dressuur was matig, had heel veel spanning in mijn proef, maar de bak was ook doodeng om in te rijden. Had 170 punten. beetje tegenvaller na de 193 van afgelopen zondag maar goed.

Springen ging goed. Was voor ons de eerste keer parcours springen, bak stond ramvol met van alles en nog wat. Was foutloos en zal zo filmpje plaatsen. Voor mijn gevoel ging ze kneiterhard en heb ik haar twee keer terug in draf genomen omdat we bijna tegen de bakrand aan vlogen. Op de film heb ik het idee dat tempo juist te laag lag. Ik moet mijn gevoel dus beetje meer loslaten en gewoon lekker gaan rijden.

De derby was gaaf om te zien, maar erg lastig. Van de 29 deelnemers waren er maar drie foutloos binnen de tijd. Twee hebben vrijwillig het parcours zelfs eerder verlaten!

Ik ga nog even met de plattegrond de 20 hindernissen van morgen uit mijn hoofd leren, daarna zal ik braaf bijlezen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 01:59

Goedenacht.
_Sim_ schreef:
Benton?! Dat is toch dat hondje die op herten jaagt? :D

Ik dacht precies hetzelfde terwijl ik aan het bijlezen was :D .
Mootje: Lekker gesprongen zo te lezen.
Mirthe: Sterkte :(:) .
Tg: Fijn dat het zo goed gaat met T, en je bent lekker fanatiek met alle paarden lees ik.
Joki: Mooie planning!
Kris:Succes morgen in Deurne!
Evelien: Zuid-Beijerland is echt een enorme afrader indoor!!! Veel te zware bodem, krappe bak en slechte parcoursen imo. Hun outdoorconcours op gras is wel weer best leuk.

Lees hier veel over ruimtelijk inzicht van de afgelopen dag, ik heb volgens mij best een goed ruimtelijk inzicht en visueel geheugen, kan dingen die ik gezien heb ook makkelijk "draaien" in mijn hoofd, idem met hoofdrekenen, ik 'zie' het gewoon voor me, best handig. Puzzels doe ik niet aan, vind het zelf wat saai werk, maar wel knap van iedereen die er zoveel tijd in steekt en prachtige dingen maakt, ik ben meer van de 3d raadseltjes. Alhoewel mijn eerste reactie bij die Escher puzzel wel een "hebben, hebben,hebben"-reactie was :+ .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 07:20

OMG, het is 6!!! uur, wat een tijd. Koffie, krant, douchen, kleren, hondjes en dan naar stal voor het uitje; het is dan nog maar 8 uur.
Allemaal een goede dag.
Corien, dank je wel hoor dat ik bij de club mag horen maar ik :D heb al minstens 45 jaar een bril

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 08:48

Goedemorgen, ook hier vroeg. Bakkie pleur opdrinken en richting stal. Zie jullie straks Margreet en Noor. Heb nog een kaartje voor je uitgeprint Margreet. Heb je een beetje een idee van de omgeving.

Kris schreef:
Springen ging goed. Was voor ons de eerste keer parcours springen, bak stond ramvol met van alles en nog wat. Was foutloos en zal zo filmpje plaatsen.

Dan zou ik maar even checken of ze je foutloze rit wel goed genoteerd hebben, want op de uitslagen staat dat je 12 strafpunten hebt plus 6 voor tijd, dus 18 in totaal. ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 08:52

Noor, Margreet en Sim, heel veel plezier vandaag in de woods rondom Putten!!
Zo op pad voor de finale dag bij Beukers, samen met middelste en LieveLotte, heerlijk dagje. Maar we zullen wel redelijk op tijd thuis zijn, want die smurf houdt het nog niet een hele dag vol. In ieder geval zijn we er lang genoeg om een vriendinnetje te zien springen, zij rijdt ook af en toe op een van onze pony's en het is de bedoeling dat dat een beetje regelmatiger wordt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 09:22

Goeiemorgen :wave:

Veel plezier buiten! Buitenrijden met Sim is wel populair hihi :D
Texelse: Jij ook veel plezier :)
Renske: Wat je kerstdiner nog leuk :D Die heb ik het laatste weekend van januari met studiegenootjes gepland staan hihi.
Kris: Fijn dat het zo goed ging, leuk :)
Mirthe: Verstandig om na zo'n smak een nieuwe cap te kopen. Doe maar voorzichtig hoor :(:)

Ik ga even een ochtendje werken en daarna naar stal. Zou eerst ook nog een paard van een stalgenoot rijden, maar die had daar geen zin in geloof ik. Stond gisteravond spontaan met een dik been op stal.. Gister ook nog een jaaroverzicht van Wolles gemaakt: [EJL-ITP] Het 2011 van Woll en een halfjaartje GG!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 09:24

Goedemorgen :)
Ik heb me toch een partij beroerd geslapen....
Sim, Noor & Margreet, veel plezier in de bossen en bij 't Boshuis!
Mistid, Ik heb absoluut geen wedstrijdambities meer. Laat mij maar lekker freewheelen O:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:09

Goedemorgen :)
Onze bak was gister een drama! Toen mijn moeder om 4u wegging, was ie nog helemaal droog. Maar toen ik om kwart over 6 thuis kwam, was ie veranderd in een zwembad. Paardje heeft dus maar een extra dagje vrij gehad. Vanavond maar even naar de club

Sim/Noor/Margreet: Veel plezier vandaag!
Mistid: Crematies zijn nooit leuk.
Mootje: Fijn dat het springen zo goed ging
Texelse: Veel plezier vandaag

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:30

_Sim_ schreef:
Goedemorgen, ook hier vroeg. Bakkie pleur opdrinken en richting stal. Zie jullie straks Margreet en Noor. Heb nog een kaartje voor je uitgeprint Margreet. Heb je een beetje een idee van de omgeving.

Kris schreef:
Springen ging goed. Was voor ons de eerste keer parcours springen, bak stond ramvol met van alles en nog wat. Was foutloos en zal zo filmpje plaatsen.

Dan zou ik maar even checken of ze je foutloze rit wel goed genoteerd hebben, want op de uitslagen staat dat je 12 strafpunten hebt plus 6 voor tijd, dus 18 in totaal. ;)

Er ging veel mis met de telling, mensen werden omgewisseld, tijdfouten werden bij sommige niet geteld etc.
Zal straks even langs het secretariaat gaan ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:46

Sim, Noor en Margreet veel plezier vandaag! Hoop dat het weer in Ermelo beter is.
Wat heb jij je beugels lang of lijkt dat maar zo Kris? Succes vandaag iig!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:46

Kris: Ik kan je filmpje helaas niet zien, maar veel succes vandaag!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:47

Goeiemorgen!

Gisteren was de kachel stuk op het werk en nu weer!! Grr! Gelukkig is het buiten nog niet zo koud. Ga om 12 uur naar huis, even wat dingetjes afmaken en dan ga ik opwarmen.

Kris, net rondje, je hebt inderdaad wat de handrem erop. Ze oogt wel wat sterk?
Noor, Margreet en Sim, heel veel plezier!
Anthea, balen van de bak, hier ook ineens noodweer gisteravond.
Mootje, liggen dromen?
Vief, raar verhaal?
Texelse, veel plezier!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:49

Ik had mijn electrische deken aan laten staan, want toen ik net in bed lag had ik het koud.... Niet meer doen dus!
TG, Fijn dat de kachel het weer doet :)
Obi is leuk Kris :j Je beugels lijken inderdaad op dressuurlengte te zitten.

Ik ga om twee uur naar huis!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:51

Mootje, hij is weer stuk :brr:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:53

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:56

TG: Wat vervelend, ik zou ook nu naar huis gaan (ben echt een koukleum :D )
Mootje: Dan werd jij vast erg warm wakker :P Heb ik ook wel eens gehad, als je dan beweegt dan verbrand je bijna

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:58

Ik heb het nu ook echt koud, ik ga een paar dingetjes afmaken en dan mn baas bellen. Ben ook nog eens home alone.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 11:28

Jeetje wat slecht dat de verwarming het weer niet doet Karen! Het verhaal over het paard, was trouwens niet raar bedoeld. Vroeg me alleen af of hij geen zin had om mij op zijn rug te hebben ;)

Kris: zal thuis naar je filmpje kijken!