[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 08:08

Goedemorgen!

PB, Welkom terug.
Noor, Hoe heeft je zus de eerste nacht overleefd?
Evie, Mooie foto's! Als je idd gewend staat wat er bij ons in de buurt gebouwd wordt ;)

Gisteren instructie-avond gehad van SGW Vlietlanden, was erg leuk om het een keer van de andere kant te zien. Nog een paar bekenden (van oa Bokt) gezien!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 08:25

Goedemorgen!
@ Mootje, het is mijn schoonzus, mijn oudste broer is vader geworden. Maar ze liggen nog in het ziekenhuis ivm keizersnede & ruggenprik. Gaat erg goed met ze, hopelijk mogen ze vrijdag of zaterdag naar huis. Ga morgen weer even op visite, dan is mijn schoonzus ook jarig :)
@ PB: welkom terug. Je hebt het ongetwijfeld heerlijk gehad!

Vanmorgen beetje verslapen, die snoozefunctie is niet aan mij besteed aangezien ik meteen weer in coma ga. Ik moet gewoon opstaan!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 08:46

Goeiemorgen!
@Shanoek: Fijn dat Vorstin nu wel door ging bij Alice! Maar kan me ook wel voorstellen dat je 'graag' had gehad dat ze wel had gestaakt, zodat je haar daar er dan toch doorheen zou kunnen krijgen. Maar hopelijk houden jullie dit vast en gaan jullie in Vlietland lekker knallen van het weekend ;)
@Noor: Fijn dat Jer wel lekker ging! En dan komt het water vast helemaal goed in Vlietland! En snooze functies op de wekker zijn inderdaad erg gevaarlijk :o
@PB: En lekker gehad in Rome??? Dat zal vast wel!
@Mootje: Wat leuk dat je van het weekend hinderniscontroleur bent in Vlietland! Is inderdaad erg leuk om het eens van de andere kant te zien.
@Caro: Toch nog een winstpunt gereden ondanks dat je er niet helemaal bij was. En dezelfde proeven 3 maanden lang rijden is voor Jipje en mij ook niet erg handig :o Wordt weer tijd voor nieuwe proeven ;)
@BVW: Wel lekker dat je alles gehaald hebt van je tentamens!!! En soms snap je inderdaad niks van je cijfers...

Ik heb echt maar een paar uurtjes geslapen vannacht en ben dus behoorlijk brak %) Nu weer druk bezig met scriptie om weer enigszins orde in mijn chaos te scheppen :o

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 09:38

Goeiemorgen!!

Super dat je nog zo hebt kunnen oefenen Shanouk! Je zou denken dat ze lichamelijk dan toch geen last heeft?
Benthe, succes met je scriptie vandaag!
Heerlijk die snooz functie Noor!
Caro, toch een winstpunt. Netjes!

Gister nog bij de oefencross geweest, was als 1na laatste dus mooi met Gert wat smalletjes en M lijntjes mee kunnen pakken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 09:49

Leuk TG om zo te oefenen met Gert. Oefencross bij Alice is dus een aanrader?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 09:51

Goedemorgen!

Hier helaas nog geen veulen, hele nacht aan het waken geweest maar mevrouw was ineens weer erg rustig, vandaag dus nog maar weer even afwachten....

Ik heb gister ook heerlijk gereden bij Alice, Reus pakte super aan en heb zo'n beetje een eigen rondje gereden :o Alle hoge, smalle en combinaties die mogelijk waren heb ik meegenomen. Ze liep heerlijk dus zin in zaterdag!! Mijn moeder kwam gisteravond nog met het geweldige idee om onze bikini maar mee te nemen naar de vlietlanden 8-) Is daar toch een recreatiegebied en kunnen we even afkoelen :D

Fijn dat jullie ook allemaal lekker hebben gereden bij Alice!! Ik heb volgens mij Snoekiej gespot en Karen was lekker aan het rijden toen ik net weg ging. Noor ik zat me ineens te bedenken, was jij dat die bij ons kwam zitten bij de patat kraam??

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 09:55

Ja vind ik wel Mootje!

Ik zag je vanuit mn ooghoek staan Billy! Mooi dat Reus zo goed ging.
Was leuk om die grindbak te doen en dan zo door naar die dikke boom.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 09:56

Hai

@ teegee leuk zo'n oefencross bij Alice. Jammer dat het voor mij zo'n end rijden is. Ben blij met de alternatieven die ik heb heb gevonden.
@ JN ik vind dat echt niks 3 maanden hetzelfde. Het maakt paard niks uit die vergeet het zo weer. Had alleen de 4 avondwedstrijden opgegeven voor dressuur en verder nog niks. Nog 2 te gaan. Denk dat het ook meespeelt dat ik M2 wil maar dat de laatste 2 oefeneningen er nog niet goed opzitten..
Succes met de scriptie..
@ billy wachten duurt lang :o
@ noor snooze functie werkt bij echt niet en zoemer is ook geen idee dan ben ik niet te genieten. Wekker niet binnen handbereik en wakker worden met 538 werkt het beste bij mij.. Gefeliciteerd met het tante worden :D . Ik ben in december aan de beurt

Werd net wakker met een hoofd... Zit verstopt en voel een dof gedreun. Heb eerst maar even een panadol ingenomen. Denk dat de overgang qua weer weer iets te extreem is geweest voor mij. Ik ga mijn ruin even rijden...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 10:04

@ Billy: Ik had je inderdaad zien rijden met Reus (is idd een REUS!), maar had niet door dat jullie bij ons aan het tafeltje zaten te "dineren". Zonder paard herken ik de mensen niet zo snel ;) Maar mijn moeder zei later in de auto dat jij 'die met dat grote zwarte paard was' en toen viel het kwartje :). Dus ja: dat was ik!

Bianca heb ik ook nog zien rijden trouwens! Hoe groot is Bull eigenlijk? Ging wel lekker met jullie volgens mij!

@ Caro: beterschap.. ik ben al een week aan het hoesten, vermoeiend is dat toch!Wordt gelukkig al wel beter!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 10:14

Haha Noor wat grappig! Bij mij viel ook pas later het kwartje ;) Ik herkende het hoofd van je paard :D
Wel grappig dat jij het ook zo'n Reus vindt, ik verloor onderweg een beenbeschermer, kwam een meisje hem bij mijn moeder brengen met de vraag of m'n moeder bij dat zwarte paardJE hoorde....

Bianca heb ik trouwens ook nog gezien, Bull is leuk <3 Wees er maar zuinig op!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 10:29

Meiden julie hebben lekker getraint!

Billy schiet niet op met het veulen!

Ik neem ook me bikinie mee hihi breng jack gelijlk terug om 11 uur daarna lekker terug!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 10:36

goeiemorgen!
Zo te lezen zijn er gister aardig wat bij Alice geweest en heeft iedereen lekker kunnen rijden :D
Caro, toch nog een wp, netjes!
Billy, jammer nog geen veulen! wachten duurt lang...

Gister met Frits naar springles geweest! Hij was zo simpel te rijden en stond super aan de hulpen, volgens mijn instructeur kan ik zo weer op cc!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:34

Citaat:
Werd net wakker met een hoofd... Zit verstopt en voel een dof gedreun. Heb eerst maar even een panadol ingenomen. Denk dat de overgang qua weer weer iets te extreem is geweest voor mij. Ik ga mijn ruin even rijden...

Je kunt beter een paar dagen even stp.free gebruiken = een hooikoortsmiddel.
Maar (bijna) alle mensen met een wattenhoofd, zere ogen en zere keer hebben hier op dit moment meer baat bij, en het is maar 1 pilletje per dag.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:37

Goedemorgen!

Vanmorgen al lekker ales gereden en Hetje gesprongen. Vanavond nog even dressuurlesje met hem. Nu snel naar Utrecht voor laatste college van het jaar en een cadeautje kopen voor Corien omdat ze mij zaterdag gaat helpen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 12:56

Pb waarom :0 vind het gewoon een super ervaring!

Zo ga zo eerst een ijsje halen!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 12:56

Goedemiddag!

Caro: Dan bouwen ze wel behoorlijk heftig bij jullie in de L, het is eiegnlijk wel zonde dat daar zo'n verschil in zit, daardoor is Zuid-Holland bijvoorbeeld zwaar kansloos op kampioenschappen :7 .
Gefeliciteerd met je winstpunt, die proeven worden inderdaad erg saai op een gegeven moment, jij rijd toch ook M1?
Noor: Nog gefeliciteerd met het worden van Tante! De Snooze-functie is inderdaad niet ideaal, voor je het weet leer je jezelf aan om in slaap te vallen bij het geluid van je wekker *spreekt uit ervaring :+ *
Jn: Succes met je scriptie.
Teegee: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen trainen en wat M-lijntjes hebt kunnen meepakken.
Caro: Vervelend die hooikoorts, lijkt me mateloos irritant.
Billy: Jammer dat er nog steeds geen veulen is, ik ben wel benieuwd hoe groot je reusJE dan wel niet is :P ?
Corien: Das lekker als je al om 11 uur klaar bent, nog net voor de ergste hitte. Doe jij eigenlijk mee aan de springtoer?
bvw: Fijn dat Frits zo lekker sprong !
Pb: Lekker zeg je laatste college van het jaar :D. Hetje mag hard aan het werk zo te lezen.

Zometeen even met Bam naar buiten om wat te hobbelen, ik wil niet dat hij spierpijn krijgt na zo'n intensieve week.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 13:00

Evie sorry was het vergeten te antwoorden!
Nee doe niet mee heb dan andere dingen staan :+ je moet er 4 rijden...

Ben nog niet vrij hoor moet tot 5 uur en dan snel naar crossles voor 20.30 gedoucht zijn en voetbal kijken! :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 13:05

Ja dat is inderdaad jammer dat je er 4 moet, het lijkt me wel leuk op zich, maar als ik alles wil doen wat ik leuk vind moet ik er denk ik nog een paard bij nemen :Y) , endurance en Trec lijkt me ook gaaf om eens een keer te doen, en zou toch ook wel graag weer iets serieuzer willen dressuren, maar door al het crossen kom ik daar nauwelijks aan toe.
Veel plezier met crossen e voetbal vanavond!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 13:09

billy1 schreef:
Ik heb gister ook heerlijk gereden bij Alice, Reus pakte super aan en heb zo'n beetje een eigen rondje gereden :o Alle hoge, smalle en combinaties die mogelijk waren heb ik meegenomen. Ze liep heerlijk dus zin in zaterdag!! Mijn moeder kwam gisteravond nog met het geweldige idee om onze bikini maar mee te nemen naar de vlietlanden 8-) Is daar toch een recreatiegebied en kunnen we even afkoelen :D

Ik heb je gezien. Leuk paard is Queen. Je had ook strakke rondjes!
De combi grintbak/Hierdense eik was gaaf om te zien. Zag idd dat je je eigen parcours reed om het een beetje naar je niveau te rijden.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 13:37

Simmie schreef:
billy1 schreef:

Ik heb je gezien. Leuk paard is Queen. Je had ook strakke rondjes!
De combi grintbak/Hierdense eik was gaaf om te zien. Zag idd dat je je eigen parcours reed om het een beetje naar je niveau te rijden.

Thanx Simmie :o Ben ook wel blij met Reus, ze begint het spelletje nu echt wel te begrijpen, een half jaar geleden snapte ze er werkelijk nog helemaal niks van! Denk dat ik hier wel een fijn paard aan ga krijgen :o

@ Evie mijn meetstok gaat maar tot 1.80 en dat kan net ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 13:41

Ik weet niet of dit hooikoorts is want ik heb verder nergens last van behalve niezen maar dat doe ik het hele jaar door. Noem het maar de niesziekte. Ik heb momenten dat ik rustig 10x achter elkaar nies. De panadol werkt heerlijk.
De ruin was weer erg braaf en ook maar eens een kruisje meegenomen. Hij blijft een beetje onvoorspelbaar momenteel sinds mijn val terwijl hij altijd zo braaf was.. Hoop dat het een fase is.

@ evie ja ik rij M1 maar mag M2. Helaas doet mevrouw de keertwendingen nog niet naar mijn zin en overgang galop-stap daar blijft 2 drafpassen in zitten. Ik reed gisteren ook een keer verkeerd in de 2e proef. Volgens de jury was ik overgecontreerd. Ik verstond E ipv C maar denk dat degene die naast mijn moeder voorlas dat riep. Ach anders had ik 179 gehad dan is dit beter.
@ corienn Veel plezier met crossles
@ pb fijn dat het laatste college is.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:03

Die Hierdense eik was echt dik. Gave sprong!
Jammer dat ik jullie niet meer heb gezien Sim.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:07

Ja jammer. Wij gingen zo 8 uur kwart over 8 weg. Kwamen we jullie niet tegen onderweg? Op dat smalle weggetje?
MIsschien zie'k je zaterdag nog. Kom ws naar Vlietland om te kijken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:22

Oh ja dan kwamen we jullie tegen! Wij waren er iets over 8.
Witte bus en zwarte trailer waren we.
Gezellig, misschien tot zaterdag :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:33

Billy: Dat is wel echt en reus, daar is mijn reusje niets bij :+.
Caroline: Ok, zonde dat je zo overgeconcentreerd was, gelukkig heb je dat ene puntje wat je anders erbij gehad had niet nodig. De overgang galop-stap is inderdaad erg moeilijk, terwijl stap-galop helemaal niet lastig lijkt maar dat komt denk ik ook wel terug uit het springen.(Ik probeer af en toe ook wat uit M2, maar wij zijn voorlopig nog niet ver genoeg in de oprichting e.d om M2 te starten)