Wolinlotte, jij ook sterkte met je bankrekening
Ik kreeg vandaag foto's binnen die een onbekende vrouw afgelopen zondag van ons gemaakt heeft.
Leuk he!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben al paar daagjes grieperig

Zit toch niet erg prettig op een beetje harde stoel. Maarja door de gladheid was ik ook nog eens een half uur te laat op stage, gelukkig had ik geen afspraken staan, dus dat was wel lekker.

) en op zaterdag bijna altijd Ollie voor Miriam (dat bedoelde je toch he
) Heb door de week gewoon geen tijd meer om een keer extra naar Miriam te gaan helaas... Maar probeer wel altijd met Miriam mee op wedstrijd te gaan 

Vanavond even voor Miriam de paarden binnen zetten en voeren, ze is met Ollie op wedstrijd want die mag vandaag weer springen met Jan 
bijna onderuit gegaan met me scooter, gelukkig reed ik niet hard en had ik me voeten al aan de grond
En gisteravond gelijk door naar me nieuwe baas, daar gingen we met alle collega's chinees eten, was ook gezellig
en vanmiddag op babybezoek bij kennisen
.
.

Ging in draf ineens enorm van achteren zitten en van voor rijzen, lekker zweven .. maar hij kon het allemaal in de aanleuning niet verwerken. Ach komt wel, het zat iig wel lekker 
Stiekum de hoop dat het gewoon kleine overbelasting of verzwikking is