Oh Heleen, die 1e foto is prachtig! 
@ Tezz ... denk het wel ja, daar waar je de springles mee reed

@ bvw ... niet zo handig van Frits 
@ Mirthe ... ai, arme Meno
@ J_N ... tis wat met die stomme stuitjes 
Ik ging vanochtend ook bijna onderuit op 't parkeerterrein, maar weer schaatsend richting stoplichten gegaan 
Banditje ging het gister enorm moeilijk voor hemzelf maken, maar hij was wel heel knap
Ging in draf ineens enorm van achteren zitten en van voor rijzen, lekker zweven .. maar hij kon het allemaal in de aanleuning niet verwerken. Ach komt wel, het zat iig wel lekker 
En m'n andere pown is een k*tpown .. heeft ze alweer een dik been, echt wat moet je met zo'n beest. Ze heeft blijkbaar tijdens onze buitenrit zaterdag in het blubberbos iets te fanatiek haar best gedaan (ze heeft lopen zweven). Ze wil graag enorm hard in het bos, dus met draven mag ze van mij dat best omhoog opveren als ze het maar niet naar voren omzet. Maar blijkbaar iets te raar gegaan, rond de kogel LA en haar koot is best dik, beetje inknijpbaar en sinds gister pas iets warmer dan de andere benen, maar niet kreupel. Ik ben de afgelopen 2 jaar niet vergeten en zie de bui direct alweer hangen, straks mag ik weer een jaar niets doen
Stiekum de hoop dat het gewoon kleine overbelasting of verzwikking is