[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Caatje1986

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:19

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 12:30

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:51

Nickeltje: jeetje heftig zeg.. sterkte nogmaals voor jullie allemaal Ach gut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:51

Tezz... dankje, het zal een minder blij weekend worden denk ik...

Anderen: bedankt voor de link! Coupon gaat straks meteen op de post!!

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:29

Talida:
Citaat:
Squid, je verwoord precies wat ik ook heb, baan waar je mee kan leven en genoeg mee verdiend om met plezier je hobby te kunnen uitoefenen! en wel flauw hoor dat je niet naar Dubai wil! Zou dr wel ene keer willen kijken, in dat sjieke hotel enzo!

Ja, ben er wel wezen kijken!! Afgelopen april ben ik met mijn man daar geweest...toen was het er al 37ºC en vond ik het erg heet! Het is een mooi land, maar erg gericht op luxe en toerisme...shop till you drop kan daar probleemloos...maar ik heb een hekel aan winkelen (behalve voor paardenspullen natuurlijk Knipoog ) en heb dan ook in 3 dagen meer winkels en shopping malls gezien daar dan in de afgelopen 5 jaar! De Burj al Arab...het luxe 7* hotel dat jij bedoelt hebben wij ook bezocht, om precies te zijn geluncht (want anders kom je er niet in!!) en was indrukwekkend, maar ik heb het een keer gezien en hoef er niet persé meer heen! Ik geef persoonlijk niet zoveel om status en luxe...en dat is toch wel een beetje à la Dubai's!!
Maar best geinig een keer geweest te zijn! Kamelen zijn grappig, strand is ok...maar meer als 5 dagen...is niet zo heel veel te ondernemen als het zo heet is!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 16:47

Ok, coupon is met lunch op de post gedaan, dus dat is wel ruim op tijd denk ik.

Had na de lunch dus ineens wel een patiènt voor mn neus.
Een agressieve bejaarde met een delier... En dan moet je serieus blijven en gericht naar goede dingen vragen. Nuttige vragen stellen dus...
Ik ben eigenlijk meer van het type dat als ik na een paar minuten weet wat er is, ik liever ook daar naar handel en daarna wel weer verder ga praten.
Dat heb ik dus ook uitgespeeld en na 5 minuten de ambulance zogezegd gebeld.
Maar de psychiater die het gesprek analyseerde vond dat ik te snel had gehandeld... Het is ook nooit goed...
ben nu net even naar een paar bloemisten geweest want ik wil morgen 2 losse takken van orchidee op het grafje leggen, maar die zijn eigenlijk nu nergens hier in Leiden te krijgen.
Alternatief is zonnebloem, maar ik weet niet of dat niet te fleurig is op een kindergrafje...
En een ander dilemma is dat ik niet weet hoe ik morgen gekleed moet. Heel netjes, of gewoon, of daar tussen in... Ik weet het niet...

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:09

Nickeltje, heel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je even niet goed weet hoe te kleden en zo. Blijf vooral bij jezelf. Zelf vind ik een zonnebloem eigenlijk wel heel mooi en ontroerend. W.b. kleding zou ik het niet té netjes doen, maar het belangrijkste is dat jij je er lekker in voelt. Nogmaals veel sterkte.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:36

Mn vriend vindt de zonnebloemen ook wel een mooi idee. Zelf blijf ik er bij dat ik orchideeen mooier vind maar die zijn gewoon niet te krijgen. Dus wordt het waarschijnlijk morgen vroeg vers gesneden zonnebloemen...
Tja en kleding... Bas gaat in pak, strak in pak en ik zoek dus maar iets bij elkaar dat daar netjes bij past, maar wel comfi zit...

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:07

squid schreef:
Ja, ben er wel wezen kijken!! Afgelopen april ben ik met mijn man daar geweest...toen was het er al 37ºC en vond ik het erg heet! Het is een mooi land, maar erg gericht op luxe en toerisme...shop till you drop kan daar probleemloos...maar ik heb een hekel aan winkelen (behalve voor paardenspullen natuurlijk Knipoog ) en heb dan ook in 3 dagen meer winkels en shopping malls gezien daar dan in de afgelopen 5 jaar! De Burj al Arab...het luxe 7* hotel dat jij bedoelt hebben wij ook bezocht, om precies te zijn geluncht (want anders kom je er niet in!!) en was indrukwekkend, maar ik heb het een keer gezien en hoef er niet persé meer heen! Ik geef persoonlijk niet zoveel om status en luxe...en dat is toch wel een beetje à la Dubai's!!
Maar best geinig een keer geweest te zijn! Kamelen zijn grappig, strand is ok...maar meer als 5 dagen...is niet zo heel veel te ondernemen als het zo heet is!!

Naja dan heb je in ieder geval wel gedaan wat ik ook daar voor ogen zou hebben, veel langer zou inderdaad niet echt aantrekkelijk zijn! Gewoon meer om de nieuwschierigheid te bevredigen Haha!

Nickeltje, ik zou gewoon netjes gaan, tenzij ze zelf aangegeven hebben dat ze het niet te somber willen houden.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:08

Nickeltje, mijn tante heeft niet lang meer te leven. Wsl nog max 2 weken. Zij heeft uitdrukkelijk gezegd dat ze een vrolijke begrafenis wil. Liefst met fleurige boeketten en zwarte kleding is "verboden". Mijn tante is ook altijd vrolijk.

Ik weet natuurlijk niet hoe je schoonfamilie er over denkt, maar het hoeft natuurlijk niet altijd zwart en in pak te zijn.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:21

"grappig" hoe dat kan verschillen, begin van de zomer waren we voor mijn tante en daar werd het nog nadrukkelijk gevraagd of we wel in het net kwamen.

Moet je morgen nog invallen Roos? Anders kan je wel mee liften en picknicken en de beugels meenemen Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:03

Het is natuurlijk ook net hoe je ertegenaan kijkt... Of je vind het heel droevig dat er iemand overleden is en treurt daarom, of je bedenkt wat voor een goed leven iemand heeft gehad en sluit het in die stijl af...

Nickeltje: in ieder geval veel sterkte morgen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:24

Nee, ben niet gevraagd. Moet nu ook morgen werken vanwege de feestweek. Bijna iedereen heeft vrij gevraagd, ik heb nu een dienst van 7.00 uur en vorige week was ik om 11.00 thuis (werd tot 14.00 betaald). Deze zaterdag is het wsl nog rustiger dus ik denk dat ik ze makkelijk ga verdienen Vork .

Ik wil volgende week even langskomen om ze op te halen. Weet nog niet hoe het loopt maar ik laat het je ruim van te voor weten. Veel plezier morgen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:04

MJ: dankjewel!!
Maar ik denk dat we voor gewone zonnebloemen gaan... Probleem is dat we alleen maar op de fiets of met de bus ergens heen kunnen en morgen om kwart over 10 in Roelofarendsveen moeten zijn dus niet echt meer tijd hebben nog in Voorschoten te komen.
Maar ik schrijf dit adres wel even op voor andere dingen. Ik ben namelijk op zich wel fan van orchideeen...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:06

Nickeltje schreef:
MJ: dankjewel!!
Maar ik denk dat we voor gewone zonnebloemen gaan... Probleem is dat we alleen maar op de fiets of met de bus ergens heen kunnen en morgen om kwart over 10 in Roelofarendsveen moeten zijn dus niet echt meer tijd hebben nog in Voorschoten te komen.
Maar ik schrijf dit adres wel even op voor andere dingen. Ik ben namelijk op zich wel fan van orchideeen...

oh ik had mijn bericht snel weggehaald omdat op die site stond dat ze pas 10 september weer open gaan Bloos
http://www.kniplaan.nl/

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:07

maar ik rij hier heel vaak langs en ken de eigenaresse een beetje. Is volgens mij wel een grote winkel met veel verschillende orchideen, ik ben zelf eigenlijk nog nooit binnen geweest...

Veel sterkte iig morgen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 00:11

Sterkte morgen nickeltje Ach gut

Talida: veel plezier morgen! Zag je al op de lijst staan Ja

Caatje: sterkte Ach gut Klinkt pijnlijk Nagelbijten / Gniffelen

Squid: ik zou ook niet zo nodig hoeven Clown Kan het me helemaal voorstellen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 00:28

Caatje: AUW... Ach gut
Nickeltje: Heel veel sterkte morgen! Ik kan me voorstellen dat het lastig is te bepalen wat je aan moet, maar draag vooral iets waar jij je prettig in voelt. Ik zou persoonlijk ook voor netjes en donker gaan, kan je nooit heel fout mee zitten. Jee, kan er maar niet over uit, dit moet een van de ergste dingen zijn die een mens kan meemaken.... Verdrietig Ach gut

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 12:45

Scum schreef:
Marieke; waar ben je allemaal geweest in Tsjechie? Wij zijn daar nu 2 jaar op een rij geweest en in december gaan we weer een weekendje naar Praag. Ik vind het een heel mooi land.

Ik zal me maandag dan maar laten verrassen (wb die hagen Bloos) . Rob heeft soms het idee dat ik al heel veel kan, terwijl ik ook maar een simpele dressuurmiep ben die een beetje zit mee te liften Haha!

We zijn aan het Lipnomeer geweest en ook 2 keer naar Chesny Krumlov en dat is echt een heeeel mooi stadje! Kroatie zijn we naar Rovinj, Porec en Pula geweest. Vooral Rovinj was leuk en in Pula hebben ze een gigantisch Coloseum, ook mooi. Indrukwekkend land inderdaad, Tsjechië.

De hagen zit een greppeltje voor, maar de smalste kun je vast Scum!

Nickeltje, wat erg zeg! dat lijkt me echt zo erg als dat je overkomt Verdrietig

Wuppie is helaas nog niet beter, geen dikke pees, maar wel kreupel. Maandag heb ik een afspraak bij de kliniek in Kerken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 12:47

Wat balen dat Wup nog steeds niet goed is Ach gut
Enig idee wat hij zou kunnen hebben dan?

Nickeltje: Heel veel sterkte alvast Vriendjes zijn?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:08

Zo... zijn net terug.
Bas en ik waren de enige 2 die op net waren, de anderen gewoon in dagelijkse kloffie...
In de kerk werd een kleine soort van dienst gehouden. Op zich wel mooi en het kindje (Jordy) is in een mooi gevlochten rieten mandje op het kerkhof begraven.

Ik ga zo eindelijk naar mn ouders en kan niet wachten met Nick een heel eind langs de rivier te gaan galopperen om op die manier een beetje gedachten op nul te zetten.
Verder geen bijzonderheden hier.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:54

viefdepief schreef:
Wat balen dat Wup nog steeds niet goed is Ach gut
Enig idee wat hij zou kunnen hebben dan?

Lijkt erop dat het in de kogel zit, misschien een ontsteking ofzo...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:07

Balen Wuppie!

Dat is maar weer achter de rug Nickeltje. En met dit soort dingen kun je beter de enige in het net zijn dan de enige in je dagelijkse kleren Bloos
Hoop dat je toch nog een beetje fijn rijdt vanmiddag Ja

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:33

Ik ken de plaatsen Marieke. Volgens mij ben ik daar allemaal nog niet geweest. Maar Tsjechie heeft wel iets schattigs.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:35

Hopelijk valt het allemaal mee Marieke.
Knuffel voor Wup Ach gut

Ook een Ach gut voor Nickeltje!