Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Squid, je verwoord precies wat ik ook heb, baan waar je mee kan leven en genoeg mee verdiend om met plezier je hobby te kunnen uitoefenen! en wel flauw hoor dat je niet naar Dubai wil! Zou dr wel ene keer willen kijken, in dat sjieke hotel enzo!
squid schreef:Ja, ben er wel wezen kijken!! Afgelopen april ben ik met mijn man daar geweest...toen was het er al 37ºC en vond ik het erg heet! Het is een mooi land, maar erg gericht op luxe en toerisme...shop till you drop kan daar probleemloos...maar ik heb een hekel aan winkelen (behalve voor paardenspullen natuurlijk) en heb dan ook in 3 dagen meer winkels en shopping malls gezien daar dan in de afgelopen 5 jaar! De Burj al Arab...het luxe 7* hotel dat jij bedoelt hebben wij ook bezocht, om precies te zijn geluncht (want anders kom je er niet in!!) en was indrukwekkend, maar ik heb het een keer gezien en hoef er niet persé meer heen! Ik geef persoonlijk niet zoveel om status en luxe...en dat is toch wel een beetje à la Dubai's!!
Maar best geinig een keer geweest te zijn! Kamelen zijn grappig, strand is ok...maar meer als 5 dagen...is niet zo heel veel te ondernemen als het zo heet is!!
Nickeltje schreef:MJ: dankjewel!!
Maar ik denk dat we voor gewone zonnebloemen gaan... Probleem is dat we alleen maar op de fiets of met de bus ergens heen kunnen en morgen om kwart over 10 in Roelofarendsveen moeten zijn dus niet echt meer tijd hebben nog in Voorschoten te komen.
Maar ik schrijf dit adres wel even op voor andere dingen. Ik ben namelijk op zich wel fan van orchideeen...
Scum schreef:Marieke; waar ben je allemaal geweest in Tsjechie? Wij zijn daar nu 2 jaar op een rij geweest en in december gaan we weer een weekendje naar Praag. Ik vind het een heel mooi land.
Ik zal me maandag dan maar laten verrassen (wb die hagen) . Rob heeft soms het idee dat ik al heel veel kan, terwijl ik ook maar een simpele dressuurmiep ben die een beetje zit mee te liften
viefdepief schreef:Wat balen dat Wup nog steeds niet goed is
Enig idee wat hij zou kunnen hebben dan?