[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:17

Andrea fijn dat je een lekker rondje hebt kunnen rijden! Als het gevoel maar goed is toch..En waarschijnlijk gaat t dan zo lekker omdat je zelf ook zo ontspannen bent..

CD: was gisteren het afscheid van de sjiem? dat wist ik niet eens joh..Weet jij of je ergens foto's daarvan kunt zien?

Talida: Bij mn oude stal hadden we er daar geloof ik ook eentje van..die was OX (merrie die drafbaan heeft gelopen)

Verder ben ik net weer ff een eindje wezen skeeleren..Ff richting samos..En meneer stond nu opeens tussen de hele kudde pony's...En precies hetzelfde als hoe het tussen de paarden ging..de hele tijd druk heen en weer lopen..De fjorden aanvliegen enzo..Niet rustig stil staan..Jah ik rijd er nu niet meer op dus heb er niets over te zeggen hoor..maar toen hij alleen stond met nog 1 pony in de wei was ie net zo lekker rustig..
Maar wel apart eigenlijk dat hij zich in een iets grotere kudde zo druk maakt..

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:27

denk dat hij daar gewoon meer te regelen heeft vindt ie

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:38

_Jitske_ schreef:
STELLETJE SLAAPKOPPEN!
Ik had vanmorgen al om kwart voor 9 les, terwijl ik om half 3 nog wakker was
Moet nog steeds bijlezen trouwens

En ik zat al om 7 uur in de auto om Otje te gaan rijden
Moest om tien uur weer op mijn werk zitten namelijk en Otje stond even niet thuis

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:41

Fijn Andrea!

Talida: Otje is vanmorgen ook al door de wasstraat geweest (moet alleen nodig even manen trekken van de week Morgen maar even vlechten als ik tijd heb )
Succes morgen iig!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:50

ik was er om kwart voor 6 al uit hoor!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:59

Maar jij ging op concours
Dat ga ik morgen dus dan zal het ook wel zoiets worden

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:10

pfff nou morgen iets later bij mij hoor! Ik moet om10 uur korfballen

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:11

Wat vroeg! Wij moeten om 12.45 uur spelen in Enschede, 11 uur vertrek. Dat vind ik al vroeg voor een zondag

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:26

anja: Ja da was gister. op internet staan nog niet zo heel veel fotos, maar op de voorpagina van bokt staat een link. En in die link staat weer een link, en daar staat 1 foto op. Als ik een mooie tegenkom zal ik m hier nog wel neer zette.

Alle sporters: veel succes morgen..
Deze meid slaapt uit Vannacht 5 uurtjes me bed gezien, en vandaag zal het ook niet heel vroeg worden..
En dan heeft mn lieve knol me net vleigles gegeven.. Dus zit ik nu met een dikke blauwe heup.. Die krijgt een dag of 14 strafkamp!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:33

oh oh CD, was je paard het niet eens met de gevraagde kunstjes...

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:35

tja als ze het hier al niet mee eens is Gewoon actief aan me been blijven ... :S

Ze was de afgelopen keer ook al zo tegen de krub, kop tussen dr benen en maar bokken. Toen heb ik het eruit kunnen rijden, en nu na het vallen ook wel.. Maar goed... we moeten nog eens nodig praten Eigenaar had in elk geval geen zin om erop te gaan, dus das dan weer een geluk bij een ongeluk

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:37

CarpeDiem schreef:
Eigenaar had in elk geval geen zin om erop te gaan, dus das dan weer een geluk bij een ongeluk

(en je hebt zeker niet expres zitten knijpen om de eigenaar af te schrikken.... )

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:01

haha, nee niet expres

Ik laat dr inderdaad soms wel eens beetje hollen / bokken als hij zegt: "goh ze is wel braaf, ik kan er ook wel op".. Daarna voelt hij die behoefte altijd stukken minder, en moet ik dr maar gewoon 7 dagen in de week blijven rijden

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:09

Wat ben jij een boef CD!
Sterkte met je heup, dat kan altijd vervelend pijn doen

Ik heb net mijn auto ingepakt voor morgen, wel raar als je niet met je eigen auto op concours gaat. Moet je ineens overal weer aan denken
En dan ligt ook nog eens de helft van de spullen al bij Ot, dat maakt het ook niet overzichtelijker

Maar volgens mij heb ik nu alles. Moet om een uur of half zes op dus ik maak het vandaag maar eens niet te laat (zei ik gister ook al, maar toen lukte het niet helemaal )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:33

Haha, dat is idd lastig.
Welterusten dan he!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:49

Gomir, fijn dat je je examen gehaald hebt. Bedoel je met nog 1 tentamen dat je dan mag beginnen met de co schappen? En is er al enig nieuws of je al bent ingedeeld?

MissM; kasteel Haarzuilen daar ben ik vorig jaar met Bitwise geweest. Erg mooi!

MM; fijn dat je dressuur zo goed ging. Dat is toch niet ver meer van een winstpunt af.

Andrea; heb je B of L gesprongen?

Iedereen die morgen wedstrijd heeft veel succes!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:54

B, lijkt me ook verstandig om eerst weer even parcoursritme op te doen. Heb al wel 17 winstpunten maar je kan tot de 30 toch?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:54

Vanmiddag zijn we naar de renbaan op Duindigt geweest. Bitwise had daar een polo-clinic. Het was daar ijskoud! Minstens 10 graden kouder als bij ons.
Bitwise helemaal volgepropt met pijnstillers.

Eerst moesten ze met zo'n slaghout op een stoel gaan staan en oefenen. En daarna op een echt polopaardje. Het was wel heel gaaf. Ik heb ontzettend veel foto's en video-opnames gemaakt. Zoiets mag je natuurlijk niet elke dag doen!Afbeelding

Morgenvroeg heel vroeg eruit (kwart voor 6). Springen met allebei de paardjes! Wat ik wel leuk vind aan het springen is dat ik niks aan de paarden heb hoeven te doen. Niet vlechten, en ik heb Ienie nog geeneens gewassen .

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:55

Klopt Andrea. Je mag tot 30.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:59

MissJumpy; in de poloclinic reed ook een jongen mee die morgen een crosstraining van Michiel Brons heeft in Maarsbergen. Hij zit in de groep van half 10 en hij komt uit Ulvenhout. Volgens mij heet hij Patrick (maar dat weet ik niet zeker). Zit die dan bij jullie in de groep?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:02

Ja mooi he, springen! En als je een balkje hebt kun je ook gelijk weer naar huis, niet uren op een coupon hoeven wachten waaruit blijkt dat je toch net weer geen winstpunt hebt.
Ben wel erg benieuwd naar de foto's van het polo.

Goeie actie CD!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:05

Springen is gewoon heel erg leuk!!!

Ik ben ook benieuwd naar de foto's, het klinkt iig leuk!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:05

Scum, ik rij in de groep van kwart voor 11, wij sluiten aan op de groep van half tien. Maar ik denk dat we morgen training hebben van de ander, Rom Vermunt, want meestal doen ze het om- en om.

Die naam zegt me niks, ik zal eens opletten want de meeste uit de eerste les ken ik wel.

Ik vond het hier ook maar koud vandaag, ze zeiden ook dat voornamelijk het westen geen zon zou krijgen

Ik heb gister de dekens van de paarden afgehaald en wil ze niet terug doen, dus ik hoop dat ze het niet koud hebben! Maar volgens mij hadden die er nog geen last van vandaag!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:06

Hoe kwam BW eigenlijk aan die clinic?? Lijkt me wel gaaf!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:10

Geregeld vanuit zijn werk. Er waren dus ook een paar mensen bij die nog niet konden paardrijden. Best jammer, want volgens mij geniet je er dan niet zo van.

Maar je kunt daar ook zelf met een groep heen. Het is wel heel erg duur. Zijn baas betaalde er ook een klein beetje aan mee, maar het grootste deel moesten we zelf betalen. Toch was het wel de moeite waard. Gewoon een tak van paardensport die je anders meestal nooit te doen krijgt. En die paardjes reageren lekker vlot!